d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Er I Blevet Scamme/snydt Før?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Jan 25 2012 09:37am
Quote (Stonemeisteren @ Jan 25 2012 05:33pm)
fordi vi alle ikke er ligesom dig :) vi er faktisk nogle som er modne


This
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Jan 25 2012 09:55am
Quote (Whyred @ Jan 24 2012 02:53pm)
Er aldrig blevet snydt - måske pånær dengang jeg startede for mange mange år siden hvor jeg skulle bytte en oculus "in game" og der var en som så byttede den ud med et hvidt item af samme udseende. Ellers ikke.


Quote (GnaWz @ Jan 24 2012 03:18pm)
Samme her.


(rofl) så er det også velfortjent xD

Quote (Stonemeisteren @ Jan 25 2012 04:33pm)
fordi vi alle ikke er ligesom dig :) vi er faktisk nogle som er modne


Quote (Vinum @ Jan 25 2012 04:37pm)
This


Og hvordan var det at det gik?

This post was edited by Tigerss on Jan 25 2012 09:56am
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 21 2011
Gold: 1.75
Jan 25 2012 04:39pm
Uhh har mistet meget mange gange, sidst mistede jeg items for 200-300k fg (mindst) og har før mistet for meget mere, er for "god" til at stole på folk!
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jan 25 2012 04:44pm
Quote (3Dimensional @ 25 Jan 2012 23:39)
Uhh har mistet meget mange gange, sidst mistede jeg items for 200-300k fg (mindst) og har før mistet for meget mere, er for "god" til at stole på folk!


Eller også vælger du at stole på de forkerte :P
Men man lærer hver gang det sker, forhåbentlig.
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Jan 25 2012 07:29pm
Quote (3Dimensional @ 25 Jan 2012 23:39)
Uhh har mistet meget mange gange, sidst mistede jeg items for 200-300k fg (mindst) og har før mistet for meget mere, er for "god" til at stole på folk!


har prøvet det selv alt for mange gange. Mere da jeg var mindre der så jeg op til de større drenge og snakket med dem over skype og de var så flinke.
Til at hjælpe en men så lige pludselig stolet man lidt for meget på dem. Kan huske engang der var en der skulle gøre et eller andet på mit account.
Kan ikke huske hvad men da jeg skulle logge ind på det igen var min hammer 98 og alle mine vilde chars slettet og der var lavet en barb med navn
Haha-noob eller noget i den stil (skal siges jeg var 12 år dengang) men har spillet i 7år ca og har haft mange tab. Så nu tager jeg ingen chancer overhoved..
Member
Posts: 2,416
Joined: Oct 7 2006
Gold: 0.00
Jan 26 2012 02:30am
Er blevet snydt 1 gang, og 1 gang only. Ingame i diablo i act 2 hvor man skulle droppe items, inden i "kroen", hvor en bug gør det muligt at samle item´et op på den ene af de 2 sider :p . SÅ han tog bare mit item + hans eget imens, jeg løb rundt om bordet.

Jeg følte mig Dum!
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Jan 26 2012 06:07am
Er blevet scammed rimelig mange gange. Især dengang hvor jeg ikke havde jsp. Folk ingame prøver konstant at snyde en -.-'

Men heldigvis har jeg altid været noob, så det har ikke været høje beløber :thumbsup:
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jan 26 2012 08:10am
Er aldrig blevet buttfucked på jsp, men skulle engang trade en ingame, tror det var 5-6 hrs for et par manaboots og så skiftede han boots ud uden jeg så det med nogle andre..
Member
Posts: 13,951
Joined: Jun 5 2005
Gold: 23,380.83
Jan 26 2012 11:53am
jeg bleve scammed kort tid efter jeg startede som diablo gamer tilbage i 1.09... faldt for dnd ^^..... og mistede en zaka.... og nogle skod ting som gladi hand of blessed light waterwalk osv
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold: 26.50
Jan 26 2012 01:25pm
haha grineren at største delen er fra d2! fuck det bringer TIDER FREM!!! ITH bow <3
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll