Quote (MrLennon @ Jan 21 2012 09:13pm)
Nu må du endelig ikke misforstå mig, men den første er jo bare en Beretta og den anden er en gang plastik..
Jeg vil ikke anbefale nogen af dem som en god begynder gun..
Jeg tror at hvis du skal have mest sjov for pengende skal du finde en god Co2 gun til en 800-1200 penge og sikre dig at den stiller dine krav.
Bare en baretta? :DD
Linkede også den forkerte, som nr. 2. Var meningen at jeg skulle linke en Hi-Cappa
