Quote (GnaWz @ 19 Jan 2012 18:16)
Hvilke spil spiller du på den? Det kommer jo i høj grad an på hvilke spil det er, som får computeren til at overophede.
Wc3, CS og diablo
Quote (Monze @ 20 Jan 2012 17:45)
Nu snakker jeg ikke med ham fordi han var et fjols og det er heller ikke noget jeg føler jeg gider sidde og bevise. Det korte af det lange var bare at den der bærbar var lort til prisen. At man kan få modeller med bedre indmad kan man jo med stor set alle mærker.
ved du hvad model det var ?
lyder vildt at give 5k for en computer der ikk kan køre word