d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Skal Have Ny Bærbar
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jan 20 2012 10:54am
Quote (GnaWz @ 19 Jan 2012 18:16)
Hvilke spil spiller du på den? Det kommer jo i høj grad an på hvilke spil det er, som får computeren til at overophede.


Wc3, CS og diablo

Quote (Monze @ 20 Jan 2012 17:45)
Nu snakker jeg ikke med ham fordi han var et fjols og det er heller ikke noget jeg føler jeg gider sidde og bevise. Det korte af det lange var bare at den der bærbar var lort til prisen. At man kan få modeller med bedre indmad kan man jo med stor set alle mærker.


ved du hvad model det var ?
lyder vildt at give 5k for en computer der ikk kan køre word
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jan 20 2012 11:05am
Quote (IAcid @ 20 Jan 2012 17:54)
Wc3, CS og diablo



ved du hvad model det var ?
lyder vildt at give 5k for en computer der ikk kan køre word


Det var hvis den stod i "office mode" at den laggede i word, men selv i "gaming mode" laggede den i facebook spil.

Den så sådan her ud:



Der er garanteret flere modeller med det udseende, men det jeg gik mest op i var at drille ham med at den var så elendig :ROFL:
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jan 20 2012 11:08am
Quote (Monze @ 20 Jan 2012 18:05)
Det var hvis den stod i "office mode" at den laggede i word, men selv i "gaming mode" laggede den i facebook spil.

Den så sådan her ud:

http://www.netbookinreviews.com/wp-content/uploads/2009/09/MSI-X410.jpg

Der er garanteret flere modeller med det udseende, men det jeg gik mest op i var at drille ham med at den var så elendig :ROFL:


har ondt af ham...... :rofl:
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll