d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Fixie
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 15 2012 04:00pm
Quote (IAcid @ 15 Jan 2012 22:58)
men begge dele er SS


Det er ikke det samme, som du sagde for 9 minutter siden.
e: der var sørmer et indlæg mere.
Quote (IAcid @ 15 Jan 2012 22:56)
og til det med bremserne har jeg kun at sige: "fordi fixien bremser anderledes end en mtb"

Er du i stand til at forklare dig bedre, eller har du for travlt med at ikke at være en hipster? ^_^



This post was edited by Grandebedte on Jan 15 2012 04:02pm
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Jan 15 2012 04:01pm
Quote (IAcid @ Jan 15 2012 10:56pm)
hvis du kendte mig ville du vide jeg så langt væk fra hele det der hipster fis, og ville godt have en fixie fordi jeg syntes de er fede og er ikke typen der præler løs ''se lige min fixie''

og til det med bremserne har jeg kun at sige: "fordi fixien bremser anderledes end en mtb"


Installer nu hellere en forbremse.. Ser altså heller ikke så galt ud, og så er du på den sikre side.
For tror ikke du lære at bremse på en fixie første gang du kører på en!

Quote (IAcid @ Jan 15 2012 10:58pm)
men begge dele er SS


Ja, men kald dem nu for en SS-cykel og en Fixie..
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jan 15 2012 04:08pm
Quote (Grandebedte @ 15 Jan 2012 23:00)
Det er ikke det samme, som du sagde for 9 minutter siden.
e: der var sørmer et indlæg mere.

Er du i stand til at forklare dig bedre, eller har du for travlt med at ikke at være en hipster? ^_^


ironi kan anvendes

jeg har alt for travlt med ikke at være hipster, det er vel også lige meget eftersom jeg er stemplet som idiot i din bog ?
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 15 2012 04:09pm
Quote (IAcid @ 15 Jan 2012 23:08)
ironi kan anvendes

jeg har alt for travlt med ikke at være hipster, det er vel også lige meget eftersom jeg er stemplet som idiot i din bog ?


Idioti er fascinerende. Godt du ved, hvad du laver. :)
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Jan 15 2012 04:12pm
Quote (IAcid @ Jan 15 2012 11:08pm)
ironi kan anvendes

jeg har alt for travlt med ikke at være hipster, det er vel også lige meget eftersom jeg er stemplet som idiot i din bog ?


Drop jeres diskussion, tak.

Hvis du har brug for andet slags hjælp, så post det endeligt i dit topic, for havde selv samme ide inden jul, at skulle eje sådan en fixie. Så har fået læst godt op dem, så kan nok godt hjælpe med lidt.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jan 15 2012 04:13pm
Quote (Grandebedte @ 15 Jan 2012 23:09)
Idioti er fascinerende. Godt du ved, hvad du laver. :)


jeg har godt styr på hvad jeg laver jeg har da ihvertfald fået samlet en mtb fra bunden

men det lyder til du selv er en hipster siden du er så fixie klog ?


Quote (Gerner @ 15 Jan 2012 23:12)
Drop jeres diskussion, tak.

Hvis du har brug for andet slags hjælp, så post det endeligt i dit topic, for havde selv samme ide inden jul, at skulle eje sådan en fixie. Så har fået læst godt op dem, så kan nok godt hjælpe med lidt.


hvad gik galt ?

This post was edited by IAcid on Jan 15 2012 04:14pm
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Jan 15 2012 04:17pm
Quote (IAcid @ Jan 15 2012 11:13pm)
hvad gik galt ?


Er en fattigrøv :P Ej, besluttede mig bare for, at jeg hellere ville starte ud med en gammel stål-racer, men mon ikke der kommer en Fixie ind af døren på et tidspunkt, for er rimeligt fascineret :)

This post was edited by Gerner on Jan 15 2012 04:23pm
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jan 15 2012 04:21pm
Quote (Gerner @ 15 Jan 2012 23:17)
Er en fattigrøv :P Ej, besluttede mig bare for, at jeg hellere ville starte ud med en gammel stel-racer, men mon ikke der kommer en Fixie ind af døren på et tidspunkt, for er rimeligt fascineret :)


det bliver også hurtigt dyrt at bygge en cykel selv, talte sammen at på min mtb har jeg brugt omkring 10k på dele :(
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Jan 15 2012 04:24pm
Quote (IAcid @ Jan 15 2012 11:21pm)
det bliver også hurtigt dyrt at bygge en cykel selv, talte sammen at på min mtb har jeg brugt omkring 10k på dele  :(


Nu havde jeg heller ikke tænkt mig at købe dyre dele til min kommende fixie.
Et gammelt stålstel, enten et bulhorn- eller racerstyr, og hjulene skulle være noget simpelt noget :) Ville så selv slibe den ned, og så male den.
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
Jan 15 2012 04:49pm
jeps normale cykler kan ikke have hipsterfarver
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll