d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Single Player D2 Fun > Yep
Prev123
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 14 2012 10:56am
Quote (Grandebedte @ Jan 14 2012 06:55pm)
Ikke for at være ond eller noget, men er du ordblind? :)


Nop, mit tastatur har en tendens til at skrive double bogstaver nu og her -_-
Ikke altid jeg registrere dem :(

e/
og ha ha, du så sej, fordi jeg spurgte slave forleden.. You feel cool now?
Forskellen er så at jeg havde set slave lave mange af dem, jeg lavede et og straks skal du spille smart?

This post was edited by TheAngel on Jan 14 2012 10:57am
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Closed New Topic New Poll