☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Minecraft > Yep
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 684
Replies: 36
Track Topic
LOLouis
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold
:
702.00
#21
Jan 12 2012 12:53pm
re.
Fedt at A4L er frisk. Og selv skal det ikke blive for stort.
Og Lazy.. Du kan selv smide texture på så du for en mere realistisk grafik. Der er "quests" i form a achievements og en hovedquest "the End". + at det har lovet at mere vil komme senere.
LazyDazy
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold
:
578.20
#22
Jan 12 2012 12:57pm
aight, kan være jeg køber når jeg for bygget den nye computer jeg vil have.
så kommer jeg og bygger,, hogwarts
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#23
Jan 12 2012 12:58pm
Quote (LazyDazy @ Jan 12 2012 08:57pm)
aight, kan være jeg køber når jeg for bygget den nye computer jeg vil have.
så kommer jeg og bygger,, hogwarts
Spillet er såmænd ikke noget der kræver mega meget
Det kan jo spilles via online servers ^^
LazyDazy
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold
:
578.20
#24
Jan 12 2012 01:01pm
har en easynote bærbar der ikke kan køre league of legends. så tror ikke den kan køre det, desværre xD
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#25
Jan 12 2012 01:02pm
Quote (LazyDazy @ Jan 12 2012 09:01pm)
har en easynote bærbar der ikke kan køre league of legends. så tror ikke den kan køre det, desværre xD
Du kan da teste single player versionen, som er gratis
LOLouis
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold
:
702.00
#26
Jan 12 2012 01:11pm
Quote (TheAngel @ 12 Jan 2012 20:58)
Spillet er såmænd ikke noget der kræver mega meget
Det kan jo spilles via online servers ^^
Det kræver faktisk nogen. Havde en ven hvis grafikkort ikke var stort nok. Lidt pinligt..
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#27
Jan 12 2012 01:12pm
Quote (LOLouis @ Jan 12 2012 09:11pm)
Det kræver faktisk nogen. Havde en ven hvis grafikkort ikke var stort nok. Lidt pinligt..
Tnt > xD
FasterA
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold
:
215.05
#28
Jan 13 2012 04:50am
Quote (TheAngel @ Jan 12 2012 06:49pm)
Det ellers herre hyggeligt at spille ^^
True!
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#29
Jan 13 2012 05:31am
Quote (FasterA @ Jan 13 2012 12:50pm)
True!
Der er plads til flere spillere
Desværre er serveren kun oppe og køre når LOLouis er online
LOLouis
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold
:
702.00
#30
Jan 13 2012 07:03am
Quote (TheAngel @ 13 Jan 2012 13:31)
Der er plads til flere spillere
Desværre er serveren kun oppe og køre når LOLouis er online
Yep
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact