d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nogen Der Ved Hvornår Der Er Ladder Reset ? > I D2 Lod Self :)
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 12 2012 12:24pm
amag så lad det dog ligge xD
syntes det er uhøfligt og rette på andre. så længe man kan forstå meningen med sætningen?!
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Jan 12 2012 12:27pm
Quote (LazyDazy @ 12 Jan 2012 19:24)
amag så lad det dog ligge xD
syntes det er uhøfligt og rette på andre. så længe man kan forstå meningen med sætningen?!


Agree!
Men sådan nogle skal der jo også være.
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,243.41
Jan 12 2012 12:28pm
Quote (Grandebedte @ Jan 12 2012 07:18pm)
Satans, beat me to it.

Du har i den tekst han quotede disse stavefejl: restes i stedet for resets. Godtbud i stedet for godt bud. 3rn i stedet for 3'eren.

That's it.

Hvis du ikke havde sagt det, havde jeg aldrig gættet på, at du var ordblind.


Hvad med sidste?
EPIC FAIL!

This post was edited by berens on Jan 12 2012 12:29pm
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 12 2012 12:49pm
Quote (berens @ 12 Jan 2012 19:28)
Hvad med sidste?
EPIC FAIL!


Uh ja! Det var vel det, men jeg har nu også levet nogle gode år. Hej hej!
Member
Posts: 3,307
Joined: Dec 13 2008
Gold: 2,555.00
Jan 12 2012 01:00pm
Quote (Albinonegeren @ 12 Jan 2012 19:14)
hvis nu vi skal til at være grammar nazis :)


lol, så laver jeg selv 2 fejl :)

This post was edited by Albinonegeren on Jan 12 2012 01:01pm
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 12 2012 01:33pm
Quote (Albinonegeren @ 12 Jan 2012 20:00)
lol, så laver jeg selv 2 fejl :)


I din næste selv-citering skal du så rette manglende stort begyndelsesbogstav og punktum i slutning.

IT'LL NEVER END! :wacko:
Member
Posts: 3,307
Joined: Dec 13 2008
Gold: 2,555.00
Jan 12 2012 03:40pm
Quote (Grandebedte @ 12 Jan 2012 20:33)
I din næste selv-citering skal du så rette manglende stort begyndelsesbogstav og punktum i slutning.

IT'LL NEVER END!  :wacko:


:rofl: true dat
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
Jan 14 2012 03:17pm
Quote (Grandebedte @ Jan 12 2012 07:18pm)
Satans, beat me to it.

Du har i den tekst han quotede disse stavefejl: restes i stedet for resets. Godtbud i stedet for godt bud. 3rn i stedet for 3'eren.

That's it.

Hvis du ikke havde sagt det, havde jeg aldrig gættet på, at du var ordblind.


Havde skam set de to, men det ene kunne være han ikke ramte mellemrum hård nok og 3rn kunne være jysk ? :P
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 14 2012 09:22pm
Quote (Legendsarmy @ 14 Jan 2012 22:17)
Havde skam set de to, men det ene kunne være han ikke ramte mellemrum hård nok og 3rn kunne være jysk ? :P


Yep. Jeg havde som sagt heller ikke lige sprunget til konklusionen, at han var ordblind. Men Angel er en synsk troldmand så det var ez for ham. :rolleyes:
Member
Posts: 922
Joined: Jul 31 2009
Gold: 57.00
Feb 16 2012 05:42pm
Noget nyt om reset? :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll