d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Guild Wars 2 > Lær' Spillet Og Kende!
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 11 2012 06:21am
Quote (Squnkz @ Jan 11 2012 12:06pm)
Ja man kan altid køre hate på folk :)


Quote (LazyDazy @ Jan 10 2012 02:34pm)
Har egenligt bare google translated en tekst som jeg så har rettet i. Derfor lyder det nok en smule retarderet nogle steder :D




Ikke endnu. De er gået i closed beta, så inden for de kommende måneder går den nok over i open beta.

Og det er jeg sikkert på man kan via coolshop, kan man i hvertfald til den første. Clienten til den første kan også hentes via GW egen hjemmeside så mon ikke man kan det til 2'rn. :)



Godt, regner med at se dig ved selve udgivelsen også! xD


Nævner bare det, der allerede er nævnt. :thumbsup:
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 11 2012 07:15am
Quote (berens @ 10 Jan 2012 21:06)
Du er helt opsat på at vi skal state med at spille det, hva?  ^_^



Ja for faen! Det lader til i nærmest intet har hørt om det, så føler det min pligt og informere det danske forum om dette UBZER AWESOME spil. :D
Member
Posts: 1,133
Joined: Jun 9 2010
Gold: 1.00
Jan 11 2012 07:26am
Bare rolig du skal nok få mig at se i gw2. Har selv ventet på det i 3+ år nu eller hvornår Anet annoncerede det for første gang =)
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 11 2012 07:29am
Det gjorde de i allerede 2007 xD
Member
Posts: 1,133
Joined: Jun 9 2010
Gold: 1.00
Jan 11 2012 07:36am
Quote (LazyDazy @ Jan 11 2012 03:29pm)
Det gjorde de i allerede 2007 xD


Så var 3+ år jo også helt rigtigt ;)
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 11 2012 07:41am
Quote (Slave @ 11 Jan 2012 11:07)
Forde alle dem jeg spiller med er 25+ og kan ikke bare være online heletiden for at vænte på et random event - har intet imod der er random events hvis der os bare er noget fast

og der er abselut intet kedeligt ved pve raids det med at få 25man til at arbejde sammen om at få en ny boss ned og fin pusse de taktikker man har er noget jeg virkelig godt kan lide

hvis du kun har prøvet nemme kedelige farm raids jo så er det kedeligt med progress er nu sjovt

jeg siger ikke at gnomer er feder end Asura siger bare de graffik mæssig slet ikke passer ind til det andet graffik der er i spillet



forstår ikke hvorfor du ikke syntes de passer ind? Jeg syntes de en fed lille race. Har overvejet at lave en lille female warrior som går rundt og tæver alt og alle.

Men der sker events over gw2 verdenen, så det ikke noget med du skal vente.

Tror også bare dte er fordi du er vant til at i WoW er der 25 man raids. Tror du vil syntes meget mere om organiseret 5 man teams hvor man virkeligt skal arbejde sammen for at det lykkedes.
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Jan 11 2012 09:23am
Quote (kqster @ Jan 11 2012 02:26pm)
Bare rolig du skal nok få mig at se i gw2. Har selv ventet på det i 3+ år nu eller hvornår Anet annoncerede det for første gang =)


champen goes ftw haha :D


kan ikke vente til gw2, håber det bliver nice, især i pvp^^^gw1 var også fedt, men for meget lame i pvp
Member
Posts: 1,133
Joined: Jun 9 2010
Gold: 1.00
Jan 11 2012 10:36am
Quote (Marquina @ Jan 11 2012 05:23pm)
champen goes ftw haha :D


kan ikke vente til gw2, håber det bliver nice, især i pvp^^^gw1 var også fedt, men for meget lame i pvp


Det er vidst ikke meget du er online mere =)

Du skulle have spillet her during wintersday, 1000 Zkeys lige ned i lommen for snowball AT's.
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Jan 11 2012 10:55am
Quote (LazyDazy @ 11 Jan 2012 14:41)
forstår ikke hvorfor du ikke syntes de passer ind? Jeg syntes de en fed lille race. Har overvejet at lave en lille female warrior som går rundt og tæver alt og alle.

Men der sker events over gw2 verdenen, så det ikke noget med du skal vente.

Tror også bare dte er fordi du er vant til at i WoW er der 25 man raids. Tror du vil syntes meget mere om organiseret 5 man teams hvor man virkeligt skal arbejde sammen for at det lykkedes.


man skal nu også Virkelig arbejede sammen 25mand i wow - og det er jo det store samarbejde hvor 1 lille fejl er fatal det er det jeg syntes er sjovt
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 11 2012 10:58am
Quote (Slave @ Jan 11 2012 05:55pm)
man skal nu også Virkelig arbejede sammen 25mand i wow - og det er jo det store samarbejde hvor 1 lille fejl er fatal det er det jeg syntes er sjovt

Gode gamle Ulduar - jeg raidede et par gange sammen med Ensidia da de spillede på Magtheridon EU (ikke i #1 titelforsvarende raids though) og det var noget af det sjoveste jeg har prøvet foran en skærm! :P
Go Back To Dansk Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll