Quote (Slave @ 11 Jan 2012 11:07)
Forde alle dem jeg spiller med er 25+ og kan ikke bare være online heletiden for at vænte på et random event - har intet imod der er random events hvis der os bare er noget fast
og der er abselut intet kedeligt ved pve raids det med at få 25man til at arbejde sammen om at få en ny boss ned og fin pusse de taktikker man har er noget jeg virkelig godt kan lide
hvis du kun har prøvet nemme kedelige farm raids jo så er det kedeligt med progress er nu sjovt
jeg siger ikke at gnomer er feder end Asura siger bare de graffik mæssig slet ikke passer ind til det andet graffik der er i spillet
forstår ikke hvorfor du ikke syntes de passer ind? Jeg syntes de en fed lille race. Har overvejet at lave en lille female warrior som går rundt og tæver alt og alle.
Men der sker events over gw2 verdenen, så det ikke noget med du skal vente.
Tror også bare dte er fordi du er vant til at i WoW er der 25 man raids. Tror du vil syntes meget mere om organiseret 5 man teams hvor man virkeligt skal arbejde sammen for at det lykkedes.