d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Az Kampen
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Dec 22 2011 05:21pm
Quote (Whyred @ Dec 23 2011 01:13am)
Synes det er helt korrekt. Efter at han ligger ned på jorden er det mildest talt dumt og totalt unødvendigt at sparke til ham. Et rødt kort er helt fint.


men det er ikke mildelst talt dumt og utroligt unødvendigt at løbe ind på banen og overfalde spillerne under en kamp ?

hvis det var mig havde jeg sku sparket efter hans hoved.. sådan nogle folk fatter det ikke før de får en lærestreg, hvis hans næse nu sad omme i nakken på ham nu var det nok sidste gang han lavede sådan nogle dumheder

og en fodboldspiller er måske ik den smarteste at starte en sparke duel med, hva fanden havde han regnet med xD
Member
Posts: 1,982
Joined: Aug 24 2011
Gold: Locked
Warn: 30%
Dec 22 2011 05:24pm
Quote (lulzz @ 23 Dec 2011 01:21)
men det er ikke mildelst talt dumt og utroligt unødvendigt at løbe ind på banen og overfalde spillerne under en kamp ?

hvis det var mig havde jeg sku sparket efter hans hoved.. sådan nogle folk fatter det ikke før de får en lærestreg, hvis hans næse nu sad omme i nakken på ham nu var det nok sidste gang han lavede sådan nogle dumheder

og en fodboldspiller er måske ik den smarteste at starte en sparke duel med, hva  fanden havde han regnet med xD


Samme her havde losset alle hans tænder ud. AT en fan løber på banen burde under ingen omstændigheder kunne koste en spiller et rødt kort da det intet med foldbold havde at gøre

Selvfølgelig er vold forkert etc. men ham der havde sgu fortjent den. hvis det ikke havde været målmanden sparkede ham. Var det sgu nok en af de 30000 fans
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,313.66
Dec 22 2011 05:27pm
Quote (lulzz @ Dec 23 2011 12:21am)
men det er ikke mildelst talt dumt og utroligt unødvendigt at løbe ind på banen og overfalde spillerne under en kamp ?

hvis det var mig havde jeg sku sparket efter hans hoved.. sådan nogle folk fatter det ikke før de får en lærestreg, hvis hans næse nu sad omme i nakken på ham nu var det nok sidste gang han lavede sådan nogle dumheder

og en fodboldspiller er måske ik den smarteste at starte en sparke duel med, hva  fanden havde han regnet med xD


Quote (Seacow @ Dec 23 2011 12:24am)
Samme her havde losset alle hans tænder ud. AT en fan løber på banen burde under ingen omstændigheder kunne koste en spiller et rødt kort da det intet med foldbold havde at gøre

Selvfølgelig er vold forkert etc. men ham der havde sgu fortjent den. hvis det ikke havde været målmanden sparkede ham. Var det sgu nok en af de 30000 fans


Viser lidt om jeres liv. ( ikke krænkende )
En fodbold spiller skal holde sig professionel, også under sådan nogle omstændigheder. Men det kunne han ikke klare ;)
Member
Posts: 1,982
Joined: Aug 24 2011
Gold: Locked
Warn: 30%
Dec 22 2011 05:33pm
Quote (berens @ 23 Dec 2011 01:27)
Viser lidt om jeres liv. ( ikke krænkende )
En fodbold spiller skal holde sig professionel, også under sådan nogle omstændigheder. Men det kunne han ikke klare ;)


Hvad mener du? personligt virker det enlig meget lrænkende da jeg ser det negativt ment.

At en fodbold spiller skal kunne forblive professionel er ret svært når en idiot sparker dig ned right?

Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Dec 22 2011 05:34pm
Quote (lulzz @ 23 Dec 2011 00:21)
men det er ikke mildelst talt dumt og utroligt unødvendigt at løbe ind på banen og overfalde spillerne under en kamp ?

hvis det var mig havde jeg sku sparket efter hans hoved.. sådan nogle folk fatter det ikke før de får en lærestreg, hvis hans næse nu sad omme i nakken på ham nu var det nok sidste gang han lavede sådan nogle dumheder

og en fodboldspiller er måske ik den smarteste at starte en sparke duel med, hva  fanden havde han regnet med xD


Det er utroligt dumt og unødvendigt, men sådan er der åbenbart folk der reagerer på at se fodbold. Selvom det er dumt, kan det ikke retfærdiggøre at handle udover selvforsvar. Han er bare nødt til at beherske sig, og så skal baneløberen nok få karantæne fra at se deres kampe igen, det er jeg stensikker på. Det nytter ikke at reagere på samme måde som han gør, så kommer man aldrig videre.

Det må være lærestreg nok at få karantæne/bøde, der er absolut ingen mening i at spilleren skal tage sagen i egen hånd, det er ikke år 1242, vi skal ikke afstraffe hinanden ud fra et øje for øje princip.

This post was edited by Whyred on Dec 22 2011 05:34pm
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Dec 22 2011 05:53pm
Manden der angreb målmand Esteban havde allerede karantæne men havde fået adgang via fusk.

Det røde kort er også blevet waived og målmanden fra AZ vil ikke opleve en karantæne grundet dette.
Member
Posts: 3,331
Joined: Feb 25 2006
Gold: 0.00
Dec 22 2011 07:20pm
Haha prøv nu lige at læse hvad I selv skriver. I er jo sindsyge.

This post was edited by Huffie on Dec 22 2011 07:20pm
Member
Posts: 1,982
Joined: Aug 24 2011
Gold: Locked
Warn: 30%
Dec 22 2011 07:31pm
Quote (Huffie @ 23 Dec 2011 03:20)
Haha prøv nu lige at læse hvad I selv skriver. I er jo sindsyge.


Undskyld da. de behøver ikke køre på at jeg rent faktisk har en pykisk lidelse.
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Dec 22 2011 10:46pm
Quote (Sunshines @ Dec 23 2011 01:53am)
Manden der angreb målmand Esteban havde allerede karantæne men havde fået adgang via fusk.

Det røde kort er også blevet waived og målmanden fra AZ vil ikke opleve en karantæne grundet dette.


Læste det også idag :)
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,313.66
Dec 23 2011 05:30am
Quote (Seacow @ Dec 23 2011 12:33am)
Hvad mener du? personligt virker det enlig meget lrænkende da jeg ser det negativt ment.

At en fodbold spiller skal kunne forblive professionel er ret svært når en idiot sparker dig ned right?


Well hvis i havde været professionelle, så ville i nok have haft en anden til gang til tingene.
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll