Quote (lulzz @ 23 Dec 2011 00:21)
men det er ikke mildelst talt dumt og utroligt unødvendigt at løbe ind på banen og overfalde spillerne under en kamp ?
hvis det var mig havde jeg sku sparket efter hans hoved.. sådan nogle folk fatter det ikke før de får en lærestreg, hvis hans næse nu sad omme i nakken på ham nu var det nok sidste gang han lavede sådan nogle dumheder
og en fodboldspiller er måske ik den smarteste at starte en sparke duel med, hva fanden havde han regnet med xD
Det er utroligt dumt og unødvendigt, men sådan er der åbenbart folk der reagerer på at se fodbold. Selvom det er dumt, kan det ikke retfærdiggøre at handle udover selvforsvar. Han er bare nødt til at beherske sig, og så skal baneløberen nok få karantæne fra at se deres kampe igen, det er jeg stensikker på. Det nytter ikke at reagere på samme måde som han gør, så kommer man aldrig videre.
Det må være lærestreg nok at få karantæne/bøde, der er absolut ingen mening i at spilleren skal tage sagen i egen hånd, det er ikke år 1242, vi skal ikke afstraffe hinanden ud fra et øje for øje princip.
This post was edited by Whyred on Dec 22 2011 05:34pm