Quote (Whyred @ 9 Dec 2011 17:55)
Ja det er ved at være oppe over.
Fik lige et ordentligt læs pebernødder i pakkegave idag, det er sgu ikke så tosset, det jul.
Det er skønt

Quote (ZuP @ 9 Dec 2011 18:12)
ZuP-Emil-Svitoo252
Hey Emil, loong time no see :b
Tillykke med name change.
Quote (fiepigen @ 9 Dec 2011 18:14)
Fiepigen - Nikolaj - Nikolaj2422
Jeg vil få added dig så snart jeg får nogle nye excel koloner af Tigerss.