d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Kommunikation
Prev1234513Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Dec 9 2011 10:02am
Quote (Huffie @ 9 Dec 2011 16:54)
Nå så du er ham Ronnie alle snakker om?! Okay!


Famous :b
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Dec 9 2011 10:10am
Quote (ZwiX @ Dec 9 2011 05:02pm)
Famous :b


:bonk:
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Dec 9 2011 10:22am
Quote (berens @ 9 Dec 2011 17:10)
:bonk:


Hah' Nikolaj du er nu en dejlig dreng ^_^
Member
Posts: 3,331
Joined: Feb 25 2006
Gold: 0.00
Dec 9 2011 10:27am
Quote (ZwiX @ 9 Dec 2011 17:02)
Famous :b


Du er alt det jeg altid har drømt om :baby: haha
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Dec 9 2011 10:34am
Quote (Huffie @ 9 Dec 2011 17:27)
Du er alt det jeg altid har drømt om  :baby:  haha


Ja, mig :santa: ?
Det er snart juleaften, der kan alt ske.
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Dec 9 2011 10:55am
Quote (ZwiX @ 9 Dec 2011 17:34)
Ja, mig :santa: ?
Det er snart juleaften, der kan alt ske.


Ja det er ved at være oppe over.

Fik lige et ordentligt læs pebernødder i pakkegave idag, det er sgu ikke så tosset, det jul.
Member
Posts: 2,500
Joined: Nov 18 2009
Gold: 0.00
Dec 9 2011 11:12am
ZuP-Emil-Svitoo252
Member
Posts: 3,318
Joined: Oct 24 2009
Gold: 84.00
Dec 9 2011 11:14am
Fiepigen - Nikolaj - Nikolaj2422
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Dec 9 2011 11:17am
Quote (Whyred @ 9 Dec 2011 17:55)
Ja det er ved at være oppe over.

Fik lige et ordentligt læs pebernødder i pakkegave idag, det er sgu ikke så tosset, det jul.


Det er skønt :)

Quote (ZuP @ 9 Dec 2011 18:12)
ZuP-Emil-Svitoo252


Hey Emil, loong time no see :b
Tillykke med name change.

Quote (fiepigen @ 9 Dec 2011 18:14)
Fiepigen - Nikolaj - Nikolaj2422


Jeg vil få added dig så snart jeg får nogle nye excel koloner af Tigerss.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Dec 9 2011 11:32am
Quote (fiepigen @ Dec 9 2011 06:14pm)
Fiepigen - Nikolaj - Nikolaj2422


:o fiepigen er en dreng! :p :p :p
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234513Next
Add Reply New Topic New Poll