Quote (Marquina @ Oct 22 2011 01:11am)
Altså mener du bare CG DotA allstars^^ som er et custom game i wc3?eller ? ellers aner jeg ik hvad du mener. har ik prøvet dota2 endnu selv, men det ser da fedt ud, lidt for meget pigefarver imo, men fedt nok alligevel, hackfree forhåbentlig, han skal få fat i HoN og LoL enginen så kører det uden maphack ^^ men ska nok blive nice i guess

jeg sidder nemlig og ser Blizzcon nu og blizzard er igang med at lave et nyt spil, som hedder Dota . som ikke er et wc3 map, ( ved godt at dota startede som et wc3 map lavet af icefrog ) MEN - nu er blizzard igang med at lave deres eget Dota, som har heroes som Athas, Thrall, Nova, etc etc fra wc,sc & d3

!
og grafikken ser VILD ud, meget bedre end HoN - så spørgsmålet er om folk vil gå over til Dota2 (af icefrog + vavle ) eller om folk vil blive hos Blizzard og spille Dota.

/e
Quote (peanutboobs @ Oct 22 2011 01:14am)
folkens jeg kan ikke finde nogen der streamer main stage med d3 hvad sker der LMK
ligenu:
main stage: Diablo 3 AH + gameplay . så der Wow arena . så der Starcraft . så der lidt om blizz story.

/e /e
Quote (Marquina @ Oct 22 2011 01:11am)
og det sidste, Nah, alle dem jeg spiller med hacker i wc3 nu, gamet er dødt på bnet så vi kan lige så godt prøve at fucke det mere op og håbe på blizzard vil redde det lidt, og så kan vi spille normalt igen, hvis vi spiller leagues er det jo self på garena og uden hack, det bare ikke altid fedt kun at sku spille high lvl seriøst f.eks.
tjaa tror at det er svært at rede wc3 . og det svært at fjerne hack da wc3 ikke er en server drevet game.
men har spillet installeret på sin pc og kan derfor bare logge på bnet og game mod andre.
hvis wc3 derimod var server baseret game så ville det være mere svært at hacke på samme måde.
men som Mike selv lige har sagt i blizzcon, så arbejder alle RTS blizz ansatte KUN på sc2 heart of the swarm, der er ingen planer om wc3 exp eller wc4 , ingen overhoved.
tror de kun fokusere på:
Starcraft 2 heart of the swarm, diablo 3 & world of warcraft mist of the pandarian.
This post was edited by eLmasten on Oct 21 2011 06:18pm