d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev123451597Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Oct 9 2011 08:31am
Quote (TheAngel @ 9 Oct 2011 16:28)
Hvor står der at der er det egentlig? :o


Det kan man ligesom regne sig til.
da det andet blev lukket på præcis 50k posts.

Quote (fiepigen @ 9 Oct 2011 16:27)
det var en Zwix solgte til peanutboobs hvorefter jeg vandt den i et pokergame :D


Så Alex går bare og spille det hele væk !
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Oct 9 2011 08:31am
Quote (ZwiX @ Oct 9 2011 04:31pm)
Det kan man ligesom regne sig til.
da det andet blev lukket på præcis 50k posts.



Så Alex går bare og spille det hele væk !


jeg tjente på det :)
jeg fik 2x 3 20 20 scs for den :D
det svarer til FTen på hele min zealer :D
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Oct 9 2011 08:32am
Quote (peanutboobs @ 9 Oct 2011 16:31)
jeg tjente på det :)
jeg fik 2x 3 20 20 scs for den :D
det svarer til FTen på hele min zealer :D


Det fools sword er en del mere værd end 2x 32020's.
Jr Admin
Posts: 18,939
Joined: Aug 11 2011
Gold: 30,641.07
Trader: Mediator
Oct 9 2011 08:32am
Er lige pt i gang med at juice min profil lidt op.
Nogle, der kan forklare hvordan jeg kan rykke rundt på fx friendslist og de andre kolonner?

Tak på forhånd! :D
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Oct 9 2011 08:33am
Quote (Arkheios @ 9 Oct 2011 16:32)
Er lige pt i gang med at juice min profil lidt op.
Nogle, der kan forklare hvordan jeg kan rykke rundt på fx friendslist og de andre kolonner?

Tak på forhånd! :D


tryk på de her som er ud for navnet
Jr Admin
Posts: 18,939
Joined: Aug 11 2011
Gold: 30,641.07
Trader: Mediator
Oct 9 2011 08:34am
Quote (ZwiX @ Oct 9 2011 04:33pm)
tryk på de her som er ud for navnet http://forums.d2jsp.org/images/edit.gif


ty!
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Oct 9 2011 08:36am
Hvad er jeres planer omkring det ladder reset der kommer ?
Jr Admin
Posts: 18,939
Joined: Aug 11 2011
Gold: 30,641.07
Trader: Mediator
Oct 9 2011 08:37am
Quote (ZwiX @ Oct 9 2011 04:36pm)
Hvad er jeres planer omkring det ladder reset der kommer ?

Starter med et par venner :) Er igang med at sælge alt mit junk på scnl.
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Oct 9 2011 08:37am
Quote (ZwiX @ Oct 9 2011 04:36pm)
Hvad er jeres planer omkring det ladder reset der kommer ?


at vente på det ...
Member
Posts: 3,318
Joined: Oct 24 2009
Gold: 84.00
Oct 9 2011 08:37am
Quote (ZwiX @ Oct 9 2011 04:36pm)
Hvad er jeres planer omkring det ladder reset der kommer ?


rykke det våben jeg lige har vundet over på min nl zealer og så starte på new ladder :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev123451597Next
Closed New Topic New Poll