d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Tour De France 2011 - Tråden > Tourens Uofficielle Tråd
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 3,135.00
Jul 6 2011 05:24pm
En samlet for hele året, det har jeg ikke lige nu.

De tre trøjer (medtager ikke ungdomstrøjen).
Gul: Contador
Grøn: (her tror jeg faktisk vore kære nordmand kan tage den, men) cavendish
Prikkede: jeg har en lyst til at holde på en mand der har været under en skæppe i mange år: vinokourov

This post was edited by Raavigc on Jul 6 2011 05:24pm
Member
Gold: 133.70
Jul 6 2011 05:30pm
Quote (Raavigc @ Jul 7 2011 12:24am)
En samlet for hele året, det har jeg ikke lige nu.

De tre trøjer (medtager ikke ungdomstrøjen).
Gul: Contador
Grøn: (her tror jeg faktisk vore kære nordmand kan tage den, men) cavendish
Prikkede: jeg har en lyst til at holde på en mand der har været under en skæppe i mange år: vinokourov

hvorfor ikke ungdomstrøjen? Den er jo så åben ? :wallbash:

Jeg tror, du rammer meget godt, men den prikkede er altid så besværlig, fordi den ikke ligger så højt prestigemæssigt, men nogle få ryttere vil give alt for den, jeg kunne godt se en sanchez eller måske vores egen fuglsang, hvis han får lov - Men jeg tror, du rammer rigtig godt med vinokourov (hvor er jeg glad for, du allerede har skrevet det navn, så jeg kan bare kopiere det og være tilfreds!).

Jeg tænkte også bare på løbets samlede.
Jeg er meget sikker på Cavendish i morgen, og nøj, hvor jeg glæder mig til tourmalet
Member
Gold: 3,135.00
Jul 6 2011 06:16pm
Quote (Andy/Boi @ Jul 7 2011 12:30am)
hvorfor ikke ungdomstrøjen? Den er jo så åben ?  :wallbash:

Jeg tror, du rammer meget godt, men den prikkede er altid så besværlig, fordi den ikke ligger så højt prestigemæssigt, men nogle få ryttere vil give alt for den, jeg kunne godt se en sanchez eller måske vores egen fuglsang, hvis han får lov - Men jeg tror, du rammer rigtig godt med vinokourov (hvor er jeg glad for, du allerede har skrevet det navn, så jeg kan bare kopiere det og være tilfreds!).

Jeg tænkte også bare på løbets samlede.
Jeg er meget sikker på Cavendish i morgen, og nøj, hvor jeg glæder mig til tourmalet

fordi jeg helt ærligt ikke har overblik over om der er nogle mindre kendte unge ryttere med, som kam vise noget lækkert :)

tourmalet, bliver kanon iår.
Der er rigtig mange stærke ryttere iår.

Touren bliver meget stærkere i bjergene iår end de sidste per år :D

Jeg tror fuglsand kommer om 2 år. Han får ikke lov før.
Og jeg tror sanchez tager en etappe, men der er for mange klassements bjerge til at han også får lov at gå all out :)

This post was edited by Raavigc on Jul 6 2011 06:22pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll