Quote (Slave @ Jun 14 2011 03:06pm)
Tror det kommer meget andet på hvor du tager kortet henne, jeg kiggede godt igennem køre skolerne i Sønderborg og Odense, de 2 byer jeg havde en lejlighed i dengang, i sønderbog lå priserne mellem 9 og 13k i odense lå priserne mellem 7.5 til 12k
endte med at få det for 8k. - men det er nu nogle år siden, den danske økonomi har været oppe og nede siden så måske min info er temmelig ubruglig ^^
Forskellen mellem de billige og de dyre steder efter hva jeg ved er entlig bare lærens bil, vil du ta kortet hos en som skifter til en ny bil vær andet år ja så skal han jo tjæne en masse penge, tager du det ved en gammel lære der stadig har en 90er bil, ja så kræver han ikke helt så meget og har nok bedre erfaring. og så igen hvis man selv er 18 og tager det kommer man nok ikke til at køre i en bimmer fra 2011, så måske det var smart nok at ta det i en gammel bil, tilsvarene til hva de fleste har penge til
ye der er en del forskel, jeg tog mit på landet hvor det ligger 1 kørelærer hver 50 km, og endte med at betale 12 k uden noget extra, i k.b.h hvor der ligger en på hvert hjørne og der er meget konkurrence kan man få det til 7-10 k nemt, det var dog os en helt ny mazda 6 vi kørte i, pænt fucked med en helt ny kobling når man er vandt til en gammel golf3, det var sku svært at køre i den ^^
Quote (Debring @ Jun 17 2011 03:34am)
Det fandme kun en omkostning at have bil og kørekort!

lol hva snakker du om xD
det skal man jo sige når man ik har råd :O, en bil er guld værd hvis man ik bare sidder som en tard hjemme foran jsp 24/7