Quote (chu25 @ Jun 12 2011 03:27pm)
Du kan ikke bare citerer noget ud af en kontekst som du lige har gjort. (...) med kødpålæg. Det er det der er det vigtigste
og som du selv siger: kost>søvn(vil dog mene at begge er lige vigtige)>kosttilskud. så rugbrød med kødpålæg>proteinpulver.
Hvor har du fra at langt de færreste ikke får protein nok?
Jeg kan da sagens citere dig der.
For du misser helt pointen.
Din kost er klart det vigtigeste.
Du skriver kødpålæg - det simpelthen så bredt at det reelt er et dårligt råd.
Der er meget kødpålæg som jeg personligt ikke ville bruge.
Der til kan du ikke sige "så hellere", fordi det er ikke enten eller det er både og.
Det er super svært at opnå optimale protein mængder igennem din hverdag.
Du har et ligevægts indtag - alt efter dit mål med træningen ligger du over/under - prøver at holde det.
For at undgå at ligge for meget over hvis du bulker (ca. 500 kalorier), men stadig vil have proteiner nok - så brug protein pulver.
Hvis du cutter og stadig gerne vil have tilstrækkelig protein er det endnu en kilde der er super, fordi protein/kalorie fordelingen jo er super.
Hvor har jeg det fra - prøv at gennemgå dine klassekammeraters spise vaner - og fortæl mig deres kost er optimal?
Skal nok se om jeg kan finde nogle links.
Men så vil jeg da gerne se facts på "dine muskler vokser mest en time efter træning" og på at alle faktisk spiser nok protein.
Så vil jeg da også gerne se en kost sammensætning fra din side af.
(lad nu være at tage en fra BB dk).
Når ja - så træner jeg sammen med nogle dygtige fyre, går op i dette - de går ekstremt op i dette.
De læser begge til fys oveni - og jeg starter min fys uddannelse til aug.
Vi går ud fra WHO og de Nordiske Næringsanbefalingers ovenfornævnte retningslinjer omkring protein?
Nej det nok det sidste vi gør - de tager jo absolut ikke udgangspunkt anærring ud fra et styrke/bodybuilding trænings grundlag.
This post was edited by Raavigc on Jun 12 2011 11:38am