Quote (LegionOfAngels @ May 3 2011 02:21pm)
Styr lige jeres meninger og holdninger..
Ingen grund til at begynde at kalde folk for bøsser, svanser eller lignene..
Folk har deres ret og sådan er det. Hvis man ikke bryder sig om det fair nok, men hold tonen ren.
Hvis han spørger efter vores meninger skal vi så bare klappe tungen i og sige hvad han gerne vil høre?
Er verden sådan? Nej, der er jo nogen der er nødt til at sige noget andet end jer andre der bare råber WIIII!!!!
Det har intet med tone at gøre, at jeg har da heller ikke sagt at foreningen for bøsser er noget negativt.
Quote (Monze @ May 3 2011 02:47pm)
Du er 17, men er i tvivl om, om man skal være 16? Jeg er slet ik med..
Manden er forvirret.
This post was edited by Sunshines on May 3 2011 07:50am