Quote (mmn91 @ Mar 31 2011 10:13pm)
skal vi ikk bare lade dte ligge guys.. xD..
desuden Vinum.. du har 20% warn så du har også gjordt ting du ikk burde. ''Ikk kaste med sten når man selv bor i et glas hus'' er der ikk noget som hedder det.
Du aner virkelig ikke hvad nogle mods herinde giver warn for. Jeg er klar over at jeg nogen gange selv er uden om at få et par procenter smidt oveni hatten, men har søreme også fået nogle warnings der er til at lukke op og skide i.