d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 2 Reset Team > Søger Deltagere
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,329
Joined: Jul 29 2009
Gold: 0.00
Mar 22 2011 10:38pm
Jeg vil gerne være med :)
Jeg skal alligevel bare for tiden til at gå, er droppet ud af gym, så jeg har hele natten til det (:
Er der ikke mulighed for at være andre end dem du har på din liste?
+´jeg har ingen mikrofon.

Har både skype, msn og aim :)

This post was edited by mafai on Mar 22 2011 10:39pm
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Mar 23 2011 01:21am
Quote (ePen @ 22 Mar 2011 20:04)
Javazon eller hammerdin her.

Da jeg bare går og venter på at skal starte på noget skole efter sommerferien, har jeg massere af tid ved hånden, så jeg har planer om at spille en 24-48 timer i træk når resettet rammer os.
Jeg har skype/vt/mumble :)


Lyder lækkert :) Jeg skal nok få updated Character Listen snart. Så folk ved helt præcist.

Quote (mafai @ 23 Mar 2011 06:38)
Jeg vil gerne være med :)
Jeg skal alligevel bare for tiden til at gå, er droppet ud af gym, så jeg har hele natten til det (:
Er der ikke mulighed for at være andre end dem du har på din liste?
+´jeg har ingen mikrofon.

Har både skype, msn og aim :)


Mhmm. Hvis du ikke har nogen mikrofon, hvordan vil du så kommunikere over skype? :)

- Hvilken class vil du spille?

Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Mar 23 2011 02:28am
*** Midlertidig Charater Liste :: ***

Cold – Sorceress - ZwiX
Fire – Sorceress - Chestk
Bo – Babarian
2x Hammer – Paladin - 1st Lopobasse - 2st ePen
Java – Amazon - 3Dimensional
Oak – Druid
Summoner – Necromancer – Aura

This post was edited by Chestk on Mar 23 2011 02:43am
Member
Posts: 1,579
Joined: Oct 29 2006
Gold: 279.00
Mar 23 2011 08:56am
jeg er mere end frisk på at joine jer hvis i har brug for flere sorc hvertfal eller hvad i nu kan bruge.
Gider bare ikke rigtig en oak druid eller sådan noget, skal helst kunne bruges bagefter jo.
laver ikke en skid for tiden så er frisk.-
Har spillet diablo2 rigtig mange år.
Lige kommet tilbage efter en god pause.
Har self også mikrofon og det hele :)

This post was edited by basssh on Mar 23 2011 08:57am
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Mar 23 2011 01:39pm
Quote (basssh @ 23 Mar 2011 16:56)
jeg er mere end frisk på at joine jer hvis i har brug for flere sorc hvertfal eller hvad i nu kan bruge.
Gider bare ikke rigtig en oak druid eller sådan noget, skal helst kunne bruges bagefter jo.
laver ikke en skid for tiden så er frisk.-
Har spillet diablo2 rigtig mange år.
Lige kommet tilbage efter en god pause.
Har self også mikrofon og det hele :)


Mhmm - Tror ikke der bliver brugt for flere end 2 Sorc :)


Det behøvers ikke være ren Oak, du skal bare skil i den :) Så kan du jo selv vælge resten. :D

- Summoner – Necromancer, Smite/Zeal - Paladin, Bo – Babarian er der næsten kun tilbage :)
Member
Posts: 2,223
Joined: Jul 18 2009
Gold: 0.00
Mar 23 2011 01:46pm
jeg er sku frisk nok :)

bare pm mig om info osv :)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 23 2011 01:57pm
Ah skyd mig i dilleren, hvad er det dog for noget at lave reset på en mandag. :\

Held og lykke med det her fra i hvert fald - arbejdet kalder for os andre. :(
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Mar 23 2011 02:06pm
Jeg springer over denne ladder sæson.

- Håber snart diablo 3 udkommer.
har bare været alt for mange hackinger og en enkelt ban igennem. orker ikke det spil mere.
og det ligger en Mandag.
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Mar 23 2011 02:16pm
Quote (basssh @ 23 Mar 2011 16:56)
jeg er mere end frisk på at joine jer hvis i har brug for flere sorc hvertfal eller hvad i nu kan bruge.
Gider bare ikke rigtig en oak druid eller sådan noget, skal helst kunne bruges bagefter jo.
laver ikke en skid for tiden så er frisk.-
Har spillet diablo2 rigtig mange år.
Lige kommet tilbage efter en god pause.
Har self også mikrofon og det hele :)


Du kan få Cold Sorc? :)
Member
Posts: 83,128
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,017.00
Mar 23 2011 02:48pm
Jeg vil ha' Cold Sorc så :D men fanma skidt det ligger på en mandag man! :angry:
Go Back To Dansk Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll