Quote (JoneZ @ 16 Jan 2011 20:06)
Fair nok. Kan godt se at det er forkert sat sammen det jeg har skrevet.
Det jeg mener er at der er mange mediators som ikke svarer når man spørge om den hjælp de ellers skulle tilbyde. Og NOGLE af dem starter med at røvslikke for at få deres Tag. Det er bare min mening om NOGLE af dem.
Jeg ved udemærket godt at mange af dem der har Tags er flinke og gør deres ting men synes bare der er for mange.
Priceguide har self intet med Priceguides at gøre. Synes bare at det er for dårligt at de ikke bliver opdateret noget oftere.
Og seriøst... Styr jer med jeres personlige flames og hold jer til emnet eller lad være med at skrive...
Nu synes jeg ikke selv der er direkte flaming af dig i de posts jeg lige skimmede igennem, men nogle mediators har andre interessepunkter end lige diablo2. Nogle foretrækker måske at lave mindre åbenlyse ting for siden som koordineres i sektioner som vi slet ikke har adgang til. At de står som mediators vil jeg til dels give dig ret i kan være en smule misvisende. Dog skal det siges at mediators skal kontaktes via request mediator knappen i fleste tilfælde og nogle vil stå som mediators selv om de kun har tid til at mediate få trades om dagen/ugen.
Med hensyn til de priceguides så lægger der et enormt arbejde i at hele tiden skulle være obs på prisernes udvikling. Dette ladder og til dels også de sidste var præget at MASSIV botting af brugere som bare ville skrabe fg sammen. Som ved så mange andre ting så får det priserne til at falde og i disse tilfælde faldt de så hurtigt at folkene bag priceguiderne ikke synes det var besværet værd at holde guiderne opdaterede. Hvis du savner en guide og gerne vil gøre noget for diablo2 communitiet så forhør dig ad om du må få lov til at lave en der kan blive smidt op som en sticky.
This post was edited by Monze on Jan 16 2011 01:17pm