d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Er D2jsp Dødt?
Prev123457Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 138.00
Jan 16 2011 01:14pm
Quote (Znuggle @ 16 Jan 2011 20:12)
Hvis du synes det er dårligt at den ikke bliver opdateret kan du jo skride ind personligt og ændre på det ved selv opdatere den og dermed gøre noget selv.

Jeg har ikke specielt styr på priserne fordi jeg personligt ikke trader sindsygt meget men når man endelig giver et tilbud på en item får jeg tit at vide at det er lowball eller også finder jeg ud af at jeg har betalt for meget...
Member
Gold: 253,169.00
Jan 16 2011 01:15pm
Quote (JoneZ @ 16 Jan 2011 20:06)
Fair nok. Kan godt se at det er forkert sat sammen det jeg har skrevet.
Det jeg mener er at der er mange mediators som ikke svarer når man spørge om den hjælp de ellers skulle tilbyde. Og NOGLE af dem starter med at røvslikke for at få deres Tag. Det er bare min mening om NOGLE af dem.
Jeg ved udemærket godt at mange af dem der har Tags er flinke og gør deres ting men synes bare der er for mange.

Priceguide har self intet med Priceguides at gøre. Synes bare at det er for dårligt at de ikke bliver opdateret noget oftere.

Og seriøst... Styr jer med jeres personlige flames og hold jer til emnet eller lad være med at skrive...

Nu synes jeg ikke selv der er direkte flaming af dig i de posts jeg lige skimmede igennem, men nogle mediators har andre interessepunkter end lige diablo2. Nogle foretrækker måske at lave mindre åbenlyse ting for siden som koordineres i sektioner som vi slet ikke har adgang til. At de står som mediators vil jeg til dels give dig ret i kan være en smule misvisende. Dog skal det siges at mediators skal kontaktes via request mediator knappen i fleste tilfælde og nogle vil stå som mediators selv om de kun har tid til at mediate få trades om dagen/ugen.

Med hensyn til de priceguides så lægger der et enormt arbejde i at hele tiden skulle være obs på prisernes udvikling. Dette ladder og til dels også de sidste var præget at MASSIV botting af brugere som bare ville skrabe fg sammen. Som ved så mange andre ting så får det priserne til at falde og i disse tilfælde faldt de så hurtigt at folkene bag priceguiderne ikke synes det var besværet værd at holde guiderne opdaterede. Hvis du savner en guide og gerne vil gøre noget for diablo2 communitiet så forhør dig ad om du må få lov til at lave en der kan blive smidt op som en sticky.

This post was edited by Monze on Jan 16 2011 01:17pm
Member
Jan 16 2011 01:20pm
Quote (Monze @ 16 Jan 2011 20:15)
Nu synes jeg ikke selv der er direkte flaming af dig i de posts jeg lige skimmede igennem, men nogle mediators har andre interessepunkter end lige diablo2. Nogle foretrækker måske at lave mindre åbenlyse ting for siden som koordineres i sektioner som vi slet ikke har adgang til. At de står som mediators vil jeg til dels give dig ret i kan være en smule misvisende. Dog skal det siges at mediators skal kontaktes via request mediator knappen i fleste tilfælde og nogle vil stå som mediators selv om de kun har tid til at mediate få trades om dagen/ugen.

Med hensyn til de priceguides så lægger der et enormt arbejde i at hele tiden skulle være obs på prisernes udvikling. Dette ladder og til dels også de sidste var præget at MASSIV botting af brugere som bare ville skrabe fg sammen. Som ved så mange andre ting så får det priserne til at falde og i disse tilfælde faldt de så hurtigt at folkene bag priceguiderne ikke synes det var besværet værd at holde guiderne opdaterede. Hvis du savner en guide og gerne vil gøre noget for diablo2 communitiet så forhør dig ad om du må få lave en der kan blive smidt op som en sticky.

Jeg har mange gange trykket på mediator knappen uden der kom svar i flere timer. Nogle gange kom de aldrig.
Member
Jan 16 2011 01:24pm
Quote (JoneZ @ 16 Jan 2011 20:20)
Jeg har mange gange trykket på mediator knappen uden der kom svar i flere timer. Nogle gange kom de aldrig.

De gange jeg har brugt en har de været ret hurtige synes jeg. Det kan være der er for få mediators generelt set eller at vægtningen af dem ligger i områder der ikke passer med vores tidszone det skal jeg ikke kunne udtale mig om.
Member
Jan 16 2011 01:34pm
Quote (Monze @ 16 Jan 2011 20:24)
De gange jeg har brugt en har de været ret hurtige synes jeg. Det kan være der er for få mediators generelt set eller at vægtningen af dem ligger i områder der ikke passer med vores tidszone det skal jeg ikke kunne udtale mig om.

Kan så godt være, men synes bare det er lidt nederen at der ikke er flere til at hjælpe. De er nok for nærrige med de Tags.
Member
Jan 16 2011 01:47pm
Quote (JoneZ @ 16 Jan 2011 20:34)
Kan så godt være, men synes bare det er lidt nederen at der ikke er flere til at hjælpe. De er nok for nærrige med de Tags.

Uden at kende noget til deres udvælgelsesprocedure så tror jeg at det er sværere at skelne i mellem så mange brugere og hvem der er værdig til at blive indstillet til et trusted tag end man lige umiddelbart tror. De der indstiller nye folk til trusted tags siger et eller andet sted god for den person så hvis der bliver nogle problemer sætter det dem lidt i et dårligt lys. Derfor er der også mange der oplever at dem der modtager de nye trusted tags er venner med andre taggede brugere. Ville du ikke også hellere stole på en du kender end en der har lavet mange trades? Et eller andet sted er det også bedre at være "nærrig" med trusted tags end at komme til at give de forkerte personer et tag som så misbruger det.
Member
Jan 16 2011 01:50pm
Quote (Monze @ 16 Jan 2011 20:47)
Uden at kende noget til deres udvælgelsesprocedure så tror jeg at det er sværere at skelne i mellem så mange brugere og hvem der er værdig til at blive indstillet til et trusted tag end man lige umiddelbart tror. De der indstiller nye folk til trusted tags siger et eller andet sted god for den person så hvis der bliver nogle problemer sætter det dem lidt i et dårligt lys. Derfor er der også mange der oplever at dem der modtager de nye trusted tags er venner med andre taggede brugere. Ville du ikke også hellere stole på en du kender end en der har lavet mange trades? Et eller andet sted er det også bedre at være "nærrig" med trusted tags end at komme til at give de forkerte personer et tag som så misbruger det.

Altså... Jeg vil aldrig stole på en jeg kun har mødt online mere end en som er blevet valgt af flere personer til at være en Trusted person. Mange folk online kan virke flinke men tager røven på dig når de får mest ud af det. (Bare min erfaring)

This post was edited by JoneZ on Jan 16 2011 01:50pm
Member
Gold: 10.75
Jan 16 2011 01:59pm
Quote (Monze @ Jan 16 2011 08:47pm)

don8 = instant win
Member
Jan 16 2011 02:05pm
Quote (Sunshines @ 16 Jan 2011 20:59)
don8 = instant win

Ja jeg kan se du har 1300 ca. hvornår sender du? :O
Member
Gold: 7,454.00
Jan 16 2011 02:16pm
Quote (Monze @ Jan 16 2011 08:05pm)
Ja jeg kan se du har 1300 ca. hvornår sender du? :O