d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hash Bivirkninger
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Nov 27 2010 09:01am
Quote (haloneya @ 27 Nov 2010 13:00)
godt topic faktisk :)

jeg kan godt tro at der er nogle der kan få bivikninger og ting og sagder som ikke er godt men.. hash i sig selv.. og måske ikke hverdag skulle ikke have nogle problemer.

ser det som alkohol virkelig..

Faktisk rigtig godt topic, det er lærerigt for folk, og så i og med det er lidt et Tabu der bliver brudt..

Quote (xz-master @ 27 Nov 2010 13:03)
Same.
Den eneste forskel er at alkohol er værere end cannabis. Man kan dø af alkohol, modsat cannabis.

Korrekt, sidste år døde der over 400.000 amerikanere af alkohol, og 0 af Cannabis..
Member
Gold: 1,217.00
Nov 27 2010 01:54pm
Quote (MrLennon @ 27 Nov 2010 17:01)
Faktisk rigtig godt topic, det er lærerigt for folk, og så i og med det er lidt et Tabu der bliver brudt..

Korrekt, sidste år døde der over 400.000 amerikanere af alkohol, og 0 af Cannabis..

Jep du finder stort set ikke noget farligere rusmiddel end alkohol.

Men som med alting skal man tage tingene med måde. Bare fordi alkohol er mere farligt end hash, skal man jo ikke ryge hver dag. Du drikker jo heller ikke 8 bajere hver dag, håber jeg.

Hash er usundt. Alkohol er usundt. Hvis du kan holde dig fra dem begge, så gør det.
Member
Nov 27 2010 01:59pm
Quote (DocPhil @ 27 Nov 2010 20:54)

Men som med alting skal man tage tingene med måde. Bare fordi alkohol er mere farligt end hash, skal man jo ikke ryge hver dag. Du drikker jo heller ikke 8 bajere hver dag, håber jeg.

Hash er usundt. Alkohol er usundt. Hvis du kan holde dig fra dem begge, så gør det.

Det er jo en klart smagssag..
Lad mig prøve at formulere det her rigtigt..
En Håndværker kan snildt drikke 2-3 fyraftensbajere med mester hver dag, derfor kan en hashryger vel også ryge hans fede hver dag..
I og med at alkohol er meget giftigere for din krop så vil jeg da klart anbefale en fredspibe fremfor øl..
Jeg drikker meget sjældent alkohol da jeg finder mig selv gang på gang med bræk ned af skjorten og ingen sko omtrent 17 km fra nærmeste civilisation..
Member
Gold: 7,454.00
Nov 27 2010 02:00pm
Quote (DocPhil @ Nov 27 2010 07:54pm)

En lille pind i ny og næ, er næsten godt for nyrerne :P
Ej, man skal også tænke på at man samtidig ryger tobak (som selvfølgelig er ristet), så helt sundt er det ikke ligefrem, men det er hvidt brød eller kakao jo heller ikke.
Member
Nov 27 2010 02:01pm
Quote (xz-master @ 27 Nov 2010 21:00)
En lille pind i ny og næ, er næsten godt for nyrerne :P
Ej, man skal også tænke på at man samtidig ryger tobak (som selvfølgelig er ristet), så helt sundt er det ikke ligefrem, men det er hvidt brød eller kakao jo heller ikke.

lol din nøb, find mig en bedre drik end kakao ? den er god for din mave, hjerne, og muskler.. du da helt fra den din bøf..
Kommer du ikke ud og siger hej :)
Member
Nov 27 2010 02:06pm
Quote (MrLennon @ 27 Nov 2010 21:59)
Det er jo en klart smagssag..
Lad mig prøve at formulere det her rigtigt..
En Håndværker kan snildt drikke 2-3 fyraftensbajere med mester hver dag, derfor kan en hashryger vel også ryge hans fede hver dag..
I og med at alkohol er meget giftigere for din krop så vil jeg da klart anbefale en fredspibe fremfor øl..
Jeg drikker meget sjældent alkohol da jeg finder mig selv gang på gang med bræk ned af skjorten og ingen sko omtrent 17 km fra nærmeste civilisation..

I gamle dage i Frankrig og Italien før "cafétiden" indtrådte med kaffe, blev der udelukkende drukket vin. Dvs at en gennemsnitlig italienerne eller franskmand kunne drikke op til 3 liter rødvin (14-18%) om dagen. En teori går på at det var åbningen og introduktionen af kaffe og caféer i de to lande der sluttede den mørke middelalder.

Det var et sidespring. Pointen er, at bare fordi en håndværker kan drikke 2-3 bajere hver fyraften gør det det ikke sundt. Ligesom det ikke er sundt at ryge. Desuden er der et andet ord for 2-3 bajere om dagen - det kaldes en alkoholiker. Hvis du ryger hver dag, ja så er der også et ord for det, det starter med N.
Member
Nov 27 2010 02:07pm
Quote (MrLennon @ 27 Nov 2010 22:01)
lol din nøb, find mig en bedre drik end kakao ? den er god for din mave, hjerne, og muskler.. du da helt fra den din bøf..
Kommer du ikke ud og siger hej :)

Der er for meget sukker i kakaomælk. ;)
Member
Nov 27 2010 02:13pm
Quote (DocPhil @ 27 Nov 2010 21:06)
I gamle dage i Frankrig og Italien før "cafétiden" indtrådte med kaffe, blev der udelukkende drukket vin. Dvs at en gennemsnitlig italienerne eller franskmand kunne drikke op til 3 liter rødvin (14-18%) om dagen. En teori går på at det var åbningen og introduktionen af kaffe og caféer i de to lande der sluttede den mørke middelalder.

Det var et sidespring. Pointen er, at bare fordi en håndværker kan drikke 2-3 bajere hver fyraften gør det det ikke sundt. Ligesom det ikke er sundt at ryge. Desuden er der et andet ord for 2-3 bajere om dagen - det kaldes en alkoholiker. Hvis du ryger hver dag, ja så er der også et ord for det, det starter med N.

Starter med N.. hmm.. Neo! Neo fra Matrix! xDDD

Quote (DocPhil @ 27 Nov 2010 21:07)
Der er for meget sukker i kakaomælk. ;)

Det kan du nemt afbrænde.. Kakaomælk er gudedrikken over dem alle..

This post was edited by MrLennon on Nov 27 2010 02:14pm
Member
Nov 27 2010 02:13pm
Mit eneste råd: Hash er dårligt for dig, lad være med at starte! :)
Member
Gold: 578.20
Nov 27 2010 02:14pm
Quote (DocPhil @ 27 Nov 2010 21:06)

narkoman?

men imo er hash noget lort, + det giver en masse bande konflikter osv..

gik i skole med en som røg det værd morgen inden arbejde så var han totalt lalle glad i et par timer, bagefter var han sur som en muggen røv og irriteret over små ting. Han brugte nærmest alle sine penge på skidtet osv,. det ødeligger mange folks liv

This post was edited by mmn91 on Nov 27 2010 02:16pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll