d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > League Of Legends > Hvem Spiller?
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Nov 16 2010 03:07am
Quote (mmn91 @ Nov 15 2010 09:55pm)
Er der virkelig ikk flere danskere som spiller dette :P ?


Folk ville få mere interesse, hvis der blev forklaret, hvad det er for et spil..
Member
Posts: 7,684
Joined: Dec 19 2007
Gold: 0.00
Nov 16 2010 08:16am
Jeg er frisk på 3 vs 3 ...

På nuværende tidspunkt er jeg lvl 13..

Add hvis det bliver til noget
-* Godlyvengeance *
Member
Posts: 1,501
Joined: Aug 14 2009
Gold: 0.00
Nov 16 2010 09:36am
Har spillet siden Januar, med pauser self.

-PinkyPunky

Add mig vis du vil spille! :D
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Nov 16 2010 10:09am
Quote (JelleDK @ 16 Nov 2010 10:07)
Folk ville få mere interesse, hvis der blev forklaret, hvad det er for et spil..


syntes jeg da ellers jeg har, men det minder lidt om DotA hvis du så ved hvad det er. Der er to sider, og så går det bar ud på at smadre det ene hold :)
Member
Posts: 7,684
Joined: Dec 19 2007
Gold: 0.00
Nov 16 2010 10:39am
Quote (JelleDK @ Nov 16 2010 10:07am)
Folk ville få mere interesse, hvis der blev forklaret, hvad det er for et spil..


Spillerne er dannet i 2 hold med 1-5 champions på hvert hold. F.eks. kan man spille 3vs3 eller 5vs5, det er smag og behag.

Hvert hold starter i de modsatte sider af kortet på deres base. En kamp er vundet og besejret når enten modstanderens base er ødelagt eller hvis de de bliver enige om at give op. Man skal så i fællesskab med sit team, arbejde sig op gennem banen op mod modstanderens base. For at komme op til modstanderens base, skal man ødelægge en række tårne, som er placeret således, at hvert hold har lige mange tårne. Undervejs hele ''kampen'' stiger man i niveau (Fra lvl 1 til 18), når man f.eks. dræber de små minions som hver hold har, eller hvis man dræber sine modstandere.

En 'Champion' har 4 forskellige, men specifikke evner som de kan benytte sig af under hele kampen.


... Desto flere kampe man spiller, desto højere lvl bliver man.. Det maksimale lvl er 30.

This post was edited by nito5240 on Nov 16 2010 10:43am
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 16 2010 01:07pm
Er stadig frisk på 3v3, selvom jeg kun er lvl 6.

Jeg stemmer for at folk skriver deres acc-navn i tråden, så vi kan få addet hinanden, og evt. finde ud af noget.
Tager et initiativ og får skrevet navne op:




Mig selv: TaBc

PinkyPunky

Feito

zer0rphz

Godlyvengeance

Mr LazyDazy

This post was edited by xz-master on Nov 16 2010 01:08pm
Member
Posts: 3,307
Joined: Dec 13 2008
Gold: 2,555.00
Nov 16 2010 01:45pm


This post was edited by Albinonegeren on Nov 16 2010 01:46pm
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Nov 16 2010 02:04pm
Quote (Albinonegeren @ 16 Nov 2010 20:45)
http://www.youtube.com/watch?v=VaiqmvUPEsU


den er dårlig..

har selv spillet HoN, meget og det er et godt spil.

Men der er flere at spille med i LoL da det er gratis og er god på sin helt egen måde :)
Member
Posts: 3,307
Joined: Dec 13 2008
Gold: 2,555.00
Nov 16 2010 02:24pm
Quote (mmn91 @ 16 Nov 2010 22:04)
den er dårlig..

har selv spillet HoN, meget og det er et godt spil.

Men der er flere at spille med i LoL da det er gratis og er god på sin helt egen måde :)


but its free
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 16 2010 02:30pm
Quote (Albinonegeren @ Nov 16 2010 07:45pm)
http://www.youtube.com/watch?v=VaiqmvUPEsU


Quote (Albinonegeren @ Nov 16 2010 08:24pm)
but its free


gtfo ?
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll