Quote (Molle_fkk @ 5 Nov 2010 16:09)
Yeps, ingen siger at man ikke må synde, det var jo derfor Jesus døde på korset. For at påtage sig vores synder så vi bare kunne hygge os og altid blive tilgivet hvis vi virkelig angrer. Sådan har jeg ihvertfald forstået det.
Gud forventer åbenbart ikke at hans eget skaberværk er perfekt.
Gud skabte menesket ja, i hans eget forbillede osv. Men du må tænke på at hvis der er godt er der os ondt, og Satan (djævlen, ham geden what ever han har mange navne) han var altså også til, og han fik Eva til at spise af (hva hed det nu..) visdommens træ, som Gud havde sagt de aldrig måtte spise af, men Satan fik Eva lokket til det fordi han har en hvis magt.
Efter de havde spist af træet, begyndte de at klæde sig til istedet for at være nøgne, fordi de syntes det var flovt efter ting gik op for dem. Gud blev derfor rasende og de blev smidt ud af paradisets have..
Men han gav menesket en chance, hans kærlighed til os var stadigt stort selvom vi havde syndet for første gang. Så han lod dem leve osv..
Men, vi var faktisk selv skyld i at tingene er som det er, det er iværtfald hvad jeg tror på.
Så det med at sige Gud ikke findes pga det går som det gør, krig osv, det er vores egen skyld, og husk på Satan stadigt er til og gør sit bedste for at manipulere, og får os til at gøre onde ting.
I syntes sikkert jeg er skør, men sårn tror jeg det er