Quote (Uartig @ Oct 22 2010 06:47pm)
Arrrrg så ville jeg heller sætte den sådan her op
-------------Bojan-------------
-Villa--------------------Messi-
men bojan er bare ikke helt klar til at spille en hel kamp endnu, desværre, men han bliver uden tvivl en stjerne..
men torres er for tit skadet og spiller ikke lige så godt mere synes jeg.
De skulle aldrig nogensinde ha slogt Eto'o han er og forbliver en sindsyg spillere!
Zlatan er ikke speciel god har jeg aldrig nogen sinde synes..
Mascherano, det er han der fra liverpool eller har spillet i liverpool ikke ? er ikke helt sikker på hvem han er lige nu.
det skal du da ikke undskylde for?:-)
100% og giver dig også ret i det med Bojan, men han er ikke "stor" nok til og tage en så vigtig rolle endnu, det kan ødelægge hele hans selvtillid og smadre hans talent i længden, hvis han ikke levere varen hver gang.

- Selvfølgelig er Torres ikke den samme længere, men man skal også huske på at hans klub er med til og gøre det, da de har spillet af h til i en længere periode nu.
- Skaderne kommer man selvfølgelig aldrig udenom
Kan huske dengang Benzema skulle sælges fra Lyon, der håbede jeg sgu at Barca havde taget ham faktisk, men efter han har været i Madrid, ser jeg helst at han forbliver væk

Zlatan har helt sikkert en god teknik med bolden og kan da nette nogle goals, men han er bare ikke en "barca" type, hvis man kan sige det sådan
- Hans filosofi hænger ikke sammen med klubbens.
Eto'o var god, RIGTIG god når han altså gad...
- Når han ikke gad var han ikke noget værd, desværre blev der for meget af hans slackeri til sidst.
Mascherano er den lille argentiner fra Liverpool

- Genial spiller til og clear og forøge sikkerheden imod bla. kontra angreb, som er det han primært er købt for, da Barca har givet alt for mange af de slags mål væk.
- Synes også det er længe siden at Barca har haft en rigtig god Defensiv Midtbanespiller.

wall of text haha