d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Fodbold! > ;-)
Prev1234514Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 20,016.00
Oct 22 2010 11:54am
Quote (Uartig @ Oct 22 2010 06:47pm)
Arrrrg så ville jeg heller sætte den sådan her op

-------------Bojan-------------
-Villa--------------------Messi-

men bojan er bare ikke helt klar til at spille en hel kamp endnu, desværre, men han bliver uden tvivl en stjerne..
men torres er for tit skadet og spiller ikke lige så godt mere synes jeg.
De skulle aldrig nogensinde ha slogt Eto'o han er og forbliver en sindsyg spillere!
Zlatan er ikke speciel god har jeg aldrig nogen sinde synes..

Mascherano, det er han der fra liverpool eller har spillet i liverpool ikke ? er ikke helt sikker på hvem han er lige nu.

det skal du da ikke undskylde for?:-)

100% og giver dig også ret i det med Bojan, men han er ikke "stor" nok til og tage en så vigtig rolle endnu, det kan ødelægge hele hans selvtillid og smadre hans talent i længden, hvis han ikke levere varen hver gang. :)
- Selvfølgelig er Torres ikke den samme længere, men man skal også huske på at hans klub er med til og gøre det, da de har spillet af h til i en længere periode nu.
- Skaderne kommer man selvfølgelig aldrig udenom :(

Kan huske dengang Benzema skulle sælges fra Lyon, der håbede jeg sgu at Barca havde taget ham faktisk, men efter han har været i Madrid, ser jeg helst at han forbliver væk :lol:

Zlatan har helt sikkert en god teknik med bolden og kan da nette nogle goals, men han er bare ikke en "barca" type, hvis man kan sige det sådan
- Hans filosofi hænger ikke sammen med klubbens.

Eto'o var god, RIGTIG god når han altså gad...
- Når han ikke gad var han ikke noget værd, desværre blev der for meget af hans slackeri til sidst.

Mascherano er den lille argentiner fra Liverpool :)
- Genial spiller til og clear og forøge sikkerheden imod bla. kontra angreb, som er det han primært er købt for, da Barca har givet alt for mange af de slags mål væk.
- Synes også det er længe siden at Barca har haft en rigtig god Defensiv Midtbanespiller.

;) wall of text haha
Member
Gold: 25,253.44
Oct 22 2010 12:05pm
Bojan skal nok blive stor!..
præcis torres skader kan man ikke komme uden om, og de kommer hele tiden. men ja måske har det lidt med den klub han spillere i at han er dårlig, men selv til vm var han lort, og der har han altså de bedste spillere i verden bag sig.

Mourinho har os været ude og sige han vil spille meget på Benzema, det var meningen han skulle sælges hvis mourinho ikke skulle til real, men så kom han og sagde han ville satse meget på ham :-) det vigtig nok, fordi han bliver en kæmpe spiller os.

Arrrg zlatan er ikke god synes jeg..:-) og nej han passer slet slet ikke til barca overhoved.
det er nok det dummeste køb barca har lavet. 300Mill og eto'o
så dumt!

Men ja når eto'o gad så var han fandme god, og lavede stortset altid nogen af de vigtigeste mål!

Jaaa ok så jeg med, jeg var bare ikke helt sikker på hvem han var ;-)..
der har Real fandme et klasse forsvar forhold til barca når vi lige snakker lidt forsvar så måtte jeg lige nævne det:-D! Ingen slår Ramos! og pepe er voldsom!
Member
Oct 22 2010 12:15pm
Quote (Uartig @ Oct 22 2010 07:05pm)
Bojan skal nok blive stor!..
præcis torres skader kan man ikke komme uden om, og de kommer hele tiden. men ja måske har det lidt med den klub han spillere i at han er dårlig, men selv til vm var han lort, og der har han altså de bedste spillere i verden bag sig.

Mourinho har os været ude og sige han vil spille meget på Benzema, det var meningen han skulle sælges hvis mourinho ikke skulle til real, men så kom han og sagde han ville satse meget på ham :-) det vigtig nok, fordi han bliver en kæmpe spiller os.

Arrrg zlatan er ikke god synes jeg..:-) og nej han passer slet slet ikke til barca overhoved.
det er nok det dummeste køb barca har lavet. 300Mill og eto'o
så dumt!

Men ja når eto'o gad så var han fandme god, og lavede stortset altid nogen af de vigtigeste mål!

Jaaa ok så jeg med, jeg var bare ikke helt sikker på hvem han var ;-)..
der har Real fandme et klasse forsvar forhold til barca når vi lige snakker lidt forsvar så måtte jeg lige nævne det:-D! Ingen slår Ramos! og pepe er voldsom!

Vi deler jo mange af de samme menninger kan jeg se :thumbsup:

Ja, men der var han også lige kommet ud fra en skade og har ikke haft den bedste klub og spille i, så det kan godt forsvares fra Torres side, ville jeg mene.
- Noget helt andet er jo at han har udtalt at han KUN vil spille for Atl. Madrid i den spanske, det sagde han da han forlod dem til fordel for Liverpool.

- Ja det bliver godt og se, Benzema er en kæmpe spiller og ønsker ham al mulig held og lykke, selvom han er i Madrid ;)

Jeres forsvar er verdensklasse, ingen tvivl... Bare ærgeligt at det ikke kan ses når i spiller mod Catalanerne ;) haha
- Ramos ville jeg meget gerne havde haft på Barca, men nu hvor vi har Alves synes jeg faktisk ikke det gør så meget, det er måske verdens bedste offensive højreback og han gør det altid godt for Barca.

Pique har virkelig uppet sig, det er helt vildt hvad han har formået efter at få spille tid, da Milito var skadet, fandme godt og se, han bliver den nye Puyol ;)
Member
Oct 22 2010 12:22pm
hehe ;-)

ja vil nok ikke mene man kan forsvarer ham så meget, men hvis jeg var torres ville jeg sku nok skifte en den spanske liga, da den er lidt mere med teknik og gøre og der han ikke helt dårlig.
så atl. madrid tror jeg ville være meget godt for ham faktisk.

Ja han skal nok os blive en der bare score kasser :-D

haha!. ramos er sku bedre en Alves både offensiv og defensiv :-).. Ramos er fandme en vild dribler hvis du har lagt mærke til det, nogengange han er meget offensiv der drilber tit og kommer ALTID forbi, det forvildt!:-)
synes bare det er en skam at mourinho ikke fik maicon med fra inter.! fordi så havde vi haft maicon og ramos, men så havde ramos rykket ind til center og der han os sindsyg!. men uden tvivl Pique er blevet rigtig god, og det er alves selvfølgelig os!:-)
Member
Oct 22 2010 12:27pm
Quote (Uartig @ Oct 22 2010 07:22pm)
hehe ;-)

ja vil nok ikke mene man kan forsvarer ham så meget, men hvis jeg var torres ville jeg sku nok skifte en den spanske liga, da den er lidt mere med teknik og gøre og der han ikke helt dårlig.
så atl. madrid tror jeg ville være meget godt for ham faktisk.

Ja han skal nok os blive en der bare score kasser :-D

haha!. ramos er sku bedre en Alves både offensiv og defensiv :-).. Ramos er fandme en vild dribler hvis du har lagt mærke til det, nogengange han er meget offensiv der drilber tit og kommer ALTID forbi, det forvildt!:-)
synes bare det er en skam at mourinho ikke fik maicon med fra inter.! fordi så havde vi haft maicon og ramos, men så havde ramos rykket ind til center og der han os sindsyg!. men uden tvivl Pique er blevet rigtig god, og det er alves selvfølgelig os!:-)

Tjaa det er da en mulighed, men tror ikke Atl.Madrid er stor nok en klub for ham desværre, men for et ordentlig beløb kunne jeg godt se ham trække i barca trøjen og snurre Carvalho og co.

- Jeg holder fast i at Ramos er bedst defensivt, men Alves er altså klart bedst offensivt, det kan også ses på den måde han bevæger sig rundt på i offensiven.
- Han er involveret i rigtig mange mål, med sine løb og fikse afleveringer og skud!
Og så mister han aldrig pusten :D manden løber fandme konstant frem og tilbage i 90 minutter, synes faktisk han er bedre end Maicon når det kommer til offensiv fodbold, synes Maicon har fået mange fanboys efter hans sidste år i Inter.

Mes Que Un Club ;)
Member
Oct 22 2010 12:33pm
Ja atl. madrid er nok en lidt for lille klub, men samtidig vil jeg da os mene at Sergio Agüero er for stor til den klub så, jeg vil sige muligheden er der..

nejnejnej du tager helt fejl :-D Ramos er og bliver den bedste back både offensiv og defensiv!:-)
jeg siger ikke maicon er bedre end alves men han ville være sindsyg og få, fordi så ville ramos rykke ind. og maicon og ramos i samme forsvar er for sindsygt jo:-)
- men ja alves løber hele tiden har jeg set:-D det vanvigtig nok :-D..

Real Madrid! :thumbsup:
Member
Oct 22 2010 12:39pm
Quote (Uartig @ Oct 22 2010 07:33pm)
Ja atl. madrid er nok en lidt for lille klub, men samtidig vil jeg da os mene at Sergio Agüero er for stor til den klub så, jeg vil sige muligheden er der..

nejnejnej du tager helt fejl :-D Ramos er og bliver den bedste back både offensiv og defensiv!:-)
jeg siger ikke maicon er bedre end alves men han ville være sindsyg og få, fordi så ville ramos rykke ind. og maicon og ramos i samme forsvar er for sindsygt jo:-)
- men ja alves løber hele tiden har jeg set:-D det vanvigtig nok :-D..

Real Madrid! :thumbsup:

Aguero er ALT for stor til klubben, han burde have en United eller Chelsea trøje på. ;)
- Forskellen er at Torres har været der og tror ikke han tager et skridt tilbage i hans karriere i en så tidlig alder, når klubber, som Chelsea og City har ønsket hans underskrift ;)

Gør jeg? NO WAY! :D Ramos er for vild, men Alves er beyond! hah!
- Ja det ville være sindsygt og så med Carvalho :thumbsup: som KUN er købt fordi de mangler en erfaren spiller i truppen, som ikke tuder konstant :D

Det vilde er jo også at Alves er sindsyg til sine frispark og langskud oveni hans hestelunger, gode indlæg, smarte afleveringer og hans sindsyge speed :) og så gir han sig ligesom Puyol 100% for klubben, det kan mærkes! :)
- Hvis Ramos var smart, ville han skifte til Barca og blive partner med Pique i midten :drool: hahha ;)
Member
Oct 22 2010 12:44pm
godt nok så vi engie med Aguero :-)..
Chelsea får snart en meget vildt hold, de har jo os sagt de vil ha roneey osv. og muligheden er der fordi roneey vil væk for United jo..
hvis en klub som chelsea får ham så prøv tjek. Drogba og Roneey det vildt nok!!

RAMOS! fuck alves!
Maicon fuck carvalho! :thumbsup: :thumbsup:

Fuck om alves er vild på sine frispark han slår bare ikke Cristiano ;) så kom igen :-D Alves er lort :D:D:D:D:D

Ramos kommer aldrig nogen sinde til barca det kan man regne ud :-)
det jo det samme med f.eks bojan kommer heller aldrig til real :-D sådan noget kan bare ikke ske :-D
Member
Oct 22 2010 12:51pm
Quote (Uartig @ Oct 22 2010 07:44pm)
godt nok så vi engie med Aguero :-)..
Chelsea får snart en meget vildt hold, de har jo os sagt de vil ha roneey osv. og muligheden er der fordi roneey vil væk for United jo..
hvis en klub som chelsea får ham så prøv tjek. Drogba og Roneey det vildt nok!!

RAMOS! fuck alves!
Maicon fuck carvalho! :thumbsup: :thumbsup:

Fuck om alves er vild på sine frispark han slår bare ikke Cristiano ;) så kom igen :-D Alves er lort :D:D:D:D:D

Ramos kommer aldrig nogen sinde til barca det kan man regne ud :-)
det jo det samme med f.eks bojan kommer heller aldrig til real :-D sådan noget kan bare ikke ske :-D

Helt bestemt, men husk på at mange af Chelseas spillere er oppe i alderen, så de er nød til og købe nye forstærkninger meget snart.

Rooney er ikke en mulighed da han lige har skrevet under på en 5årig kontrakt med United ;)

haha men Alves er stortset aldrig skadet, synes efterhånden hele tiden CR er småskadet hele tiden ;) og ja han er klart bedre, men hvem har i ellers?
- Vi har nogle stks :D
Har du forresten set de skud Alves laver? De er vilde nok, tro mig.

Selvfølgelig kommer Ramos aldrig til Barca mate, synes da bare jeg ville drille dig lidt ;)
- bojan? prøv og sig Xavi, Puyol eller en anden :D heh

Savner sgu ellers en Deco <3
Member
Oct 22 2010 12:59pm
Roneey skal sælges, han gider ikke være i United, alex ferguson gider ikke bruge ham..
http://www.bold.dk/nyt/United-uden-Rooney-afklaring der står os han vil væk?

nu snakker vi ikke om skader! vi snakker vi om frispark :-D der slår alves fandme ikke CR!. :-). Kaka sparker os rimelig vildt, vi har altså os nogle stks bare lidt svært og skal finde dem lige med det samme :-D..
nej har ikke set dem, men jeg VED de ikke slår CR's!..

Ja det ved jeg godt..
ja skulle os til at skrive Xavi, for han er været der hele tiden liv, siden han var 15år mener jeg det er :-)..

HAHA. dengang med Figo Deco osv og hvor Raul var vanvigtig! :-D tider tider!
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234514Next
Add Reply New Topic New Poll