d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > League Of Legends > Dota Kopi.
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 14,970.31
Oct 12 2010 03:56pm
Er selv en ihærdig spiller af HoN, og har da også prøvet LoL. Synes på ingen måde de to kan sammenlignes, da HoN er langt overlegent hvad gælder både gameplay og grafik. Derudover koster det dog også en smule penge, men i mit hovede er det absolut det værd.

Så skal man finde et godt eller måske endda bedre alternativ til DotA, bør man absolut prøve HoN.
Member
Gold: 578.20
Oct 13 2010 12:23pm
Quote (Jamz @ 12 Oct 2010 19:39)
Der er 3 der har stået for at lave/opdatere dota, Guinsoo, Eul, og Icefrog. Er ret sikker på at HoN er noget Guinsoo har lavet (Guinsoo er ham der lavede dota) Eul kunne godt stå for LoL men det tvivler jeg lidt på.. Mener ret bestemt at Icefrog et sted i sin blog har beskrevet hans samarbejde med valve, og så vidt jeg husker, er det også dota lignende, men det kan i jo selv læse jer frem til inde på icefrog.com (den redirecter jer)

Jeg spiller selv dota på mere eller mindre daglig basis, og omend jeg syntes at LoL ser ret fedt ud grafisk, så handler dota for mig, ikke om grafik, men om det samarbejde man er nødt til at have, for at få success med spillet.

det er helt rigtigt.

http://www.gameranx.com/updates/id/890/article/valve-announces-dota-2-for-pc-and-mac/

valve i samarbejde med valve, er ved at lave dota 2
Member
Gold: 0.00
Oct 14 2010 01:54pm
Tjae, er lige begyndt lidt på ''LoL'', kender ikke de andre, altså HoN og dota.

Angående LoL er jeg kun lvl 6, og spiller mest Master Yi lige nu.

Men det er da meget sjovt (:
Member
Gold: 452.05
Oct 15 2010 12:40am
Jeg er LvL 30 I LoL og spiller mest Mordekaiser og Kennen.

Ja det er meget i stil med HoN men i en mere begynder venlig stil syntes ja, da man ikke kan miste guld i det.
Group fights i det varer også længere end I dota og HoN syntes jeg.
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll