Quote (Some @ Sep 27 2010 06:59pm)
Det ser meget spændende ud, jeg kunne helt klart være frisk.
Ville evt. lave hammer eller druid hvis det var, og kan være på til de ca. 23 hver dag.
Det er helt op til dig, hvad char du laver

Men du er velkommen på teamet..
Quote (gmLNyx @ Sep 27 2010 12:58pm)
Halløj, jeg er frisk på at få team til hell baalruns (asap) ;>
- Jeg kan spille fra 14:20/15:30 til 01:00/02:00 hver dag, det skal dog siges at jeg studere, så der kan komme en aflevering i klemme, men sådan som det ser ud nu er jeg langt foran med afleveringerne, men bare så du har et overview.
- Jeg er stort set frisk på alt, jeg kan dog se at i mangler en barb, druid og 2 randoms, så jeg kan da lige brugen lidt af skolentiden til at komme frem til en klasse, hvis i altså er friske på mit tilbud.
- Deling af loot lyder mere end fint, da vi ikke skal skændes over det crap, så hellere komme videre så vi i sidste ende kan skaffe noget bedre.
Det lyder godt.. Giv mig en pm om hvad char du har tænkt dig..
Quote (TheBlackswordsman @ Sep 27 2010 12:52pm)
LOL jeg kan kune spille samme tid nogenlunde pga. skole

jeg er fresh højstsandsynligt, os frisk på skype imens
Giv mig en pm, så finder vi ud af det..
Det mangler 2 spots.. Du kan sagtens få den ene..
Jeg smider en pm til de 5, som gerne være med på teamet omkring hvornår vi helst skal være online imorgen, så vi kan lave planerne færdig og færdiggøre eventuelle char valg..