d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ladder Reset Team
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,557
Joined: Oct 25 2009
Gold: 0.00
Sep 27 2010 10:59am
Det ser meget spændende ud, jeg kunne helt klart være frisk.
Ville evt. lave hammer eller druid hvis det var, og kan være på til de ca. 23 hver dag.
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Sep 27 2010 11:13am
Quote (Some @ Sep 27 2010 06:59pm)
Det ser meget spændende ud, jeg kunne helt klart være frisk.
Ville evt. lave hammer eller druid hvis det var, og kan være på til de ca. 23 hver dag.


Det er helt op til dig, hvad char du laver :)
Men du er velkommen på teamet..

Quote (gmLNyx @ Sep 27 2010 12:58pm)
Halløj, jeg er frisk på at få team til hell baalruns (asap) ;>

- Jeg kan spille fra 14:20/15:30 til 01:00/02:00 hver dag, det skal dog siges at jeg studere, så der kan komme en aflevering i klemme, men sådan som det ser ud nu er jeg langt foran med afleveringerne, men bare så du har et overview.
- Jeg er stort set frisk på alt, jeg kan dog se at i mangler en barb, druid og 2 randoms, så jeg kan da lige brugen lidt af skolentiden til at komme frem til en klasse, hvis i altså er friske på mit tilbud.
- Deling af loot lyder mere end fint, da vi ikke skal skændes over det crap, så hellere komme videre så vi i sidste ende kan skaffe noget bedre.


Det lyder godt.. Giv mig en pm om hvad char du har tænkt dig..

Quote (TheBlackswordsman @ Sep 27 2010 12:52pm)
LOL jeg kan kune spille samme tid nogenlunde pga. skole :D


jeg er fresh højstsandsynligt, os frisk på skype imens


Giv mig en pm, så finder vi ud af det..
Det mangler 2 spots.. Du kan sagtens få den ene..


Jeg smider en pm til de 5, som gerne være med på teamet omkring hvornår vi helst skal være online imorgen, så vi kan lave planerne færdig og færdiggøre eventuelle char valg..
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Sep 27 2010 12:13pm
Kan jeg nå at komme med, sammen med en kammerat? :)

Fire sorc & Hammerdin?

Ps. Har i skype?
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Sep 27 2010 12:31pm
Quote (Chestk @ Sep 27 2010 08:13pm)
Kan jeg nå at komme med, sammen med en kammerat? :)

Fire sorc & Hammerdin?

Ps. Har i skype?


Er din ven på jsp ?
Vi har allerede en FB sorc, så muligvis en cold sorc ?
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Sep 28 2010 01:38am
jeg er ked af at måtte meddele, at jeg ikke kan joine denne ladder..
Der er dukket nogle familie problemer op, som jeg bliver nød til at tage mig af..
En af jer andre må gerne overtage holdet og håber at i kan få bygget det op..
Der mangler 3 mennesker nu..
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Sep 28 2010 01:43am
Jeg kunne sagtens overtage holdet.

+ Joine det. - Spiller Random sorc afhængig af team. + ham her http://forums.d2jsp.org/user.php?i=586671 som spiller Random Palladin.

Vi spiller sandsynligvis fra Tirsdag - Søndag nonstop.

Min Skype er : Chestk - Bor i risskov.


This post was edited by Chestk on Sep 28 2010 01:43am
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Sep 28 2010 01:50am
Hvis holdet ikke skulle blive til noget.

så står jeg og mangler en ekstra mand.

Alt andet en sorc, en necro ville være awesome selvfølgelig (;


http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=47987311&f=47
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll