Quote (JVL @ Sep 13 2010 01:08am)
Er det ikke bare det samme som det gamle bare med bedre grafik?
narhj, og jo ^^
Selve konceptet er det samme som det gamle, der er dog tilføjet en række nye enheder - og det som gør CS2. WOL fedt er deres måde at bruge battle.net på.
Kommunikation blandt venner er blevet super nemt, deres ingame voicechat fungere super godt.
Ladder systemet med forskellige ligaer osv. fungere også helt kanon.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Hvilket spil kan jeg så foreslå.
Team fortres 2 - via steam.
Kanon fedt spil, massere af forskellige MODS, så der er 100% noget for en hver smag.
Karakterene er super balanceret og fungere rigtig godt i langt de fleste mods.
Du har mulighed for achivements, og for at få nye og forskellige våben til dine mænd, som du finder ved "random drop" når du nakker nogle.
Jamen hvad er der ellers at sige, ikke meget, udover det er mega underholdende.
Når jo, måske lige at efter sidste update er der også kommer noget "skråt" du kan smede ud af en række våben, (se det lidt som en cube), helt hvordan det fungere ved jeg ikke - da jeg ikke har sat mig ind i det endnu.
Grafikken syntes jeg også er fedt, pga. det netop ikke er super realistisk men mere sådan tegneserie stilen, og det fungere bare helt kanon.
(grafikken er bedre end i denne trailer)
http://www.youtube.com/watch?v=h_c3iQImXZgThis post was edited by Raavigc on Sep 12 2010 08:54pm