Quote (JanumSoB @ 22 Aug 2010 12:17)
for det første ? Hvor mange læser alt det der står når man installerer spillet?
Vil det sige at du gjorde det kun fordi du ikke vidste at man ikke måtte, fordi du aldrig havde læst det?
Det er sandsynligvis ikke ret mange som læser det, men tror du ikke på mig hvis jeg fortæller dig, at der tydeligt står at al brug af 3parts programmer er forbudt?
Stopper du så nu?
det er da kun godt når ens bot finder flere ting, det betyder ar værdien falder på mange items og så sparer du jo fg's, så du i stedet har råd til at lave 2 complete chars i stedet for 1
Hvis jeg kan finde en ting der er 1fg værd på en time, og du kan finde 10 på en nat sådan at tingen til sidst er 0,1 fg værd pga. deflation, hvem bliver så snydt? Det gør vi begge to.
Du er altså ikke imod bots, men hvad så hvis du købte en ting til 5000 fg som forsvandt fordi det clashede, da det var et duped item, ville det ikke være irriterende? Det giver du i hvert fald udtryk for.
På samme måde er brugen af bots irriterende for rigtig mange, prøv at sæt dig ind i det.
Kan godt følge dig med at dupe er noget klamt lort.
Blizzard tjener vel penge på det, jeg er blevet banned 2 gange og alle gangene har jeg gået ud og købt ny cd key
Som sagt har Blizzard defineret hvad der vil ske med folk der bevidst snyder, deres CD-Keys bliver suspenderet, og det burde du vide inden du snød, hvis du havde læst hvad du sagde ja til da du accepterede Blizzards EULA. Hvordan kan du påstå de gør det for at tjene penge, når de lige fra start har sagt hvad de vil gøre ved folk der snyder. Det er dig der mister penge fordi du ikke behandler dit produkt efter de regler du selv har indvilget i.