d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hack/cheat
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 7,525.26
Aug 19 2010 09:17am
Quote (Helten @ 19 Aug 2010 15:59)
Der vil altid være nogle folk som ikke spiller fair, men sådan er livet min ven, lev med det :)

Dejligt med sådan en eksistentialistisk holdning til tingene. Oh wait.
Det er dit eget valg om du vil snyde, og hvad skal du med dine items når spillet går nedenom og hjem fordi folk som dig selv har ødelagt det?

Jeg kan godt leve med det, men jeg er nysgerrig overfor hvorfor nogle personer gør sådan noget. Kan forstå hvis du er 10-14 år gammel og ikke ved bedre.
Member
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Aug 19 2010 09:42am
Quote (Znuggle @ 19 Aug 2010 17:17)
Dejligt med sådan en eksistentialistisk holdning til tingene. Oh wait.
Det er dit eget valg om du vil snyde, og hvad skal du med dine items når spillet går nedenom og hjem fordi folk som dig selv har ødelagt det?

Jeg kan godt leve med det, men jeg er nysgerrig overfor hvorfor nogle personer gør sådan noget. Kan forstå hvis du er 10-14 år gammel og ikke ved bedre.

Du brugte sq da a/tp på din assa, hvorfor spiller du van dango her!!!!!
Member
Gold: 0.00
Aug 21 2010 03:15pm
Kunne ikk' være mere enig.. det ødelægger spillet :(
Member
Gold: 35.00
Aug 21 2010 04:15pm
Quote (ZwiX @ Aug 16 2010 04:41am)
Tænkte om det kunne diskuteres lidt, jeg synes selv det er pisse syndt, for det ødelægger bare alt for legit players.

jeg er en smule pissed over det, det har givet mig lyst til at stoppe helt på Diablo2, da blizzard er totalt ligeglad med d2.!

Yep, det er latterligt de er ligeglade med det .. Men tjener de penge på det? nej, så lidt forstår jeg dem godt..
nu hvor de faktisk har muligheden for at tjene penge andre steder henne af.
Det jeg hader allermest ved d2 det er:

1# Dupe
2# Bot's -> Mfing only
3# Any hack programs til duels

This post was edited by Dixa on Aug 21 2010 04:15pm
Member
Gold: 25.00
Aug 22 2010 05:17am
Quote (Znuggle @ 19 Aug 2010 16:49)
Det er blandt andet folk som jer der ødelægger et ellers godt spil. Bot's skaber deflation og det er i øvrigt et brud på Blizzards EULA som I har godkendt under installation af spillet. Hvis i synes spillet er godt, hvad så med at udvise respekt overfor det, og de brugere der spiller på ærlig vis

for det første ? Hvor mange læser alt det der står når man installerer spillet?

det er da kun godt når ens bot finder flere ting, det betyder ar værdien falder på mange items og så sparer du jo fg's, så du i stedet har råd til at lave 2 complete chars i stedet for 1

Quote (Dixa @ 22 Aug 2010 00:15)
Yep, det er latterligt de er ligeglade med det .. Men tjener de penge på det? nej, så lidt forstår jeg dem godt..
nu hvor de faktisk har muligheden for at tjene penge andre steder henne af.
Det jeg hader allermest ved d2 det er:

1# Dupe
2# Bot's -> Mfing only
3# Any hack programs til duels

Kan godt følge dig med at dupe er noget klamt lort.
Blizzard tjener vel penge på det, jeg er blevet banned 2 gange og alle gangene har jeg gået ud og købt ny cd key

This post was edited by JanumSoB on Aug 22 2010 05:19am
Member
Aug 22 2010 06:17am
Quote (JanumSoB @ Aug 22 2010 12:17pm)

det er da kun godt når ens bot finder flere ting, det betyder ar værdien falder på mange items og så sparer du jo fg's, så du i stedet har råd til at lave 2 complete chars i stedet for 1

Blizzard tjener vel penge på det, jeg er blevet banned 2 gange og alle gangene har jeg gået ud og købt ny cd key

Det er så lidt penge vi taler om de har tjent på spillet her.. måske tjente de en del da de lige lavede det, men det er stadigvæk ikke særligt meget nu hvor man tænker på hvor lang tid spillet har kørt.
Hvis de havde tjent det samme som de gjorde ved World Of Warcraft, bare halv delen så havde det nok os været noget helt andet idag.
Member
Gold: 35.91
Aug 22 2010 06:24am
jeg sådan set ligeglad med hacks som tmc/bot osv
pga jeg syntes det er sjovt at owne dem der bruger hacks, hvor efter de dodger alt ^_^

ellers er jeg 100% imod dupe, har købt 2x storm tracks som er poofed 1x bug belt som også er poofed.
Member
Gold: 7,525.26
Aug 22 2010 07:06am
Quote (JanumSoB @ 22 Aug 2010 12:17)

Vil det sige at du gjorde det kun fordi du ikke vidste at man ikke måtte, fordi du aldrig havde læst det?
Det er sandsynligvis ikke ret mange som læser det, men tror du ikke på mig hvis jeg fortæller dig, at der tydeligt står at al brug af 3parts programmer er forbudt?
Stopper du så nu?

Hvis jeg kan finde en ting der er 1fg værd på en time, og du kan finde 10 på en nat sådan at tingen til sidst er 0,1 fg værd pga. deflation, hvem bliver så snydt? Det gør vi begge to.
Du er altså ikke imod bots, men hvad så hvis du købte en ting til 5000 fg som forsvandt fordi det clashede, da det var et duped item, ville det ikke være irriterende? Det giver du i hvert fald udtryk for.
På samme måde er brugen af bots irriterende for rigtig mange, prøv at sæt dig ind i det.

Som sagt har Blizzard defineret hvad der vil ske med folk der bevidst snyder, deres CD-Keys bliver suspenderet, og det burde du vide inden du snød, hvis du havde læst hvad du sagde ja til da du accepterede Blizzards EULA. Hvordan kan du påstå de gør det for at tjene penge, når de lige fra start har sagt hvad de vil gøre ved folk der snyder. Det er dig der mister penge fordi du ikke behandler dit produkt efter de regler du selv har indvilget i.

Member
Aug 22 2010 09:57am
Quote (Znuggle @ Aug 22 2010 02:06pm)
Vil det sige at du gjorde det kun fordi du ikke vidste at man ikke måtte, fordi du aldrig havde læst det?
Det er sandsynligvis ikke ret mange som læser det, men tror du ikke på mig hvis jeg fortæller dig, at der tydeligt står at al brug af 3parts programmer er forbudt?
Stopper du så nu?

Hvis jeg kan finde en ting der er 1fg værd på en time, og du kan finde 10 på en nat sådan at tingen til sidst er 0,1 fg værd pga. deflation, hvem bliver så snydt? Det gør vi begge to.
Du er altså ikke imod bots, men hvad så hvis du købte en ting til 5000 fg som forsvandt fordi det clashede, da det var et duped item, ville det ikke være irriterende? Det giver du i hvert fald udtryk for.
På samme måde er brugen af bots irriterende for rigtig mange, prøv at sæt dig ind i det.

Som sagt har Blizzard defineret hvad der vil ske med folk der bevidst snyder, deres CD-Keys bliver suspenderet, og det burde du vide inden du snød, hvis du havde læst hvad du sagde ja til da du accepterede Blizzards EULA. Hvordan kan du påstå de gør det for at tjene penge, når de lige fra start har sagt hvad de vil gøre ved folk der snyder. Det er dig der mister penge fordi du ikke behandler dit produkt efter de regler du selv har indvilget i.

kan kun give dig ret i det hele ^^
Member
Gold: 2,382,304.50
Aug 24 2010 02:19pm
Quote (Znuggle @ 22 Aug 2010 15:06)
Stopper du så nu?

kunne ikke sige det bedre.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll