Quote (Znuggle @ Jul 28 2010 02:15pm)
Folks personlighed fortæller noget om hvordan de er som personer, og om de f.eks. gør ting for vindings skyld, eller pga. et socialt aspekt, eller af en eller anden årsag. Hvis du ved med dig selv at du har rent mel i posen, så kan du bare håbe på at møde folk der kan finde ud af at aflæse den slags signaler.
Jeg giver ikke en hat for antal posteringer, stjerner, orb's eller hvornår du er oprettet, men der er desværre mange der slår bro imellem disse ting og det at være troværdig.
Igen kan man sige at man ved at yde et synligt engagement i siden, som f.eks. at låse 2,5k forum guld fast i ens profil ved at købe en regnbueorb, vidner om at man agter at bruge sin profil, da en spærring pga. tyveri, vil føre til at de 2,5k forum guld mister dets værdi. Og når man skal danne sig et hurtigt indtryk af folk over nettet er de gængse engagements-indikatorer antal posteringer, eller om man har en orb, eller om man har været her længe, eller om folk der opfylder de tre førnævnte ting, vil sige god for en person, og disse ting er velsagtens også meget nyttige, men i bund og grund kan du intet vide om en person hvis ikke du har snakket med vedkommende et stykke tid og dannet dig et indtryk af vedkommende, og selv det kan snyde.
Jeg er 7-9-13 aldrig blevet snydt, men jeg har heller aldrig taget noget for givet pga. posteringer, oprettelsesdato eller orbs.
Altså, nu er der den her hjemmeside, hvor du kan købe 03-05 accs med div. stjerner og orbs.
Så kan godt forstå dig i at det ikke har nogen betydning på dig

Men for at svare på topic, så er der altså også mange som laver nyt acc (hvis de ikke bare køber et ældre et) og så scammer på det acc, det er nok en af grundene til at en '10 ikke altid bliver behandlet ordentligt (-: