d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Bærbar Computer > Skal Til At Have En Ny
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 10.75
Jul 24 2010 09:20am
Quote (MrLennon @ Jul 24 2010 04:09pm)
No comment.. Du er jo så sej..

Klassisk kommentar fra en verdenskarl som dig.
Member
Gold: 7,454.00
Jul 24 2010 10:23am
Quote (Sunshines @ Jul 24 2010 03:06pm)
1. Jeg er færdig med HHX
2. Få noget boglig viden om hvad du snakker om før du åbner din mund. Du aner jo ikke en dyt om international økonomi - hvilket er fint nok, men så skal man heller ikke prøve at agere som om man vidste det hele. Du regner med at din HG og 2x10. klasse har gjort dig til en verdenskarl, men skal jeg fortælle dig noget?

Ude i erhvervslivet er en HG uddannelse næsten ingenting værd. Jeg giver manden(OxeV) et råd da han stadig går i folkeskolen og dermed vel ikke er 100 procent på hvad han vil. Jeg kan da godt selv huske da jeg gik i folkeskole og synes at alt med scooter og sprut var pisse spændende, jeg var endda selv skoletræt. Men jeg læste videre da jeg fik at vide af alle dem som havde taget en håndværkeruddannelse de havde fortrudt de ikke tog en gymnasiel uddannelse. Det er rimelig opsigtsvækkende, synes du ikke?

At du ikke kan fatte hvad jeg snakker om, betyder ikke at du skal komme med en masse hash undskyldninger..

Du føler ikke at folk er noget værd, før de har taget en boglig uddannelse, magen til din eller bedre, er det sådan det fungerer? Du kommer virkelig med nogle ignorante holdninger og argumenter, der langtfra holder en meter.
Igen hakker du ned på folk der har en "lavere" uddannelse end dig selv? Gør det ikke dig til en skovl af dimensioner?

Hvem er "de" som har fortalt dig, at de har fortrudt deres faglige-uddannelse? I dette tilfælde, håndværkeruddannelsen.

Definer en 'hash-undskyldning'.
Member
Gold: 655.43
Jul 24 2010 11:51am
Quote (Sunshines @ Jul 24 2010 04:43pm)
Jeg rådgiver en soon to be håndværker. Selvfølgelig skal en håndværker ikke vide noget om verdensøkonomien, og derfor skal han heller ikke snakke som om han vidste noget om den.

Alt hvad han spurgte om, var hvad en lærling tjente.. Han spurgte ikke om at få en lektion i verdensøkonimi.. Han spurgte ikke om hjælp til at finde en anden uddannelse.. Han ville bare vide hvad han ville få som lærling, ergo han ved hvad han vil i sit liv.. Så behøver man ikke at skrive sådan en kommentar du kom med..
Det var ikke et råd du kom med.. Hvad skal han bruge en gymnasiel uddannelse til, når han tager en anden slags uddannelse ?
Bare fordi du har en HHX, behøver du ikke at komme med så spydige kommentare.. Det får dig ikke til at se sejere ud, at du kommer med viden om økonomi, det er de færreste mennesker, som interessere sig for andres økonomi end deres egen..
Member
Jul 24 2010 12:34pm
Det er jer der kører den ud på en debat om verdensøkonomi.
Det er jer som pifter en stemning op, fordi i ikke kan finde ud af at læse.

Det er jer der har ondt i røven
Member
Gold: 0.00
Jul 24 2010 12:36pm
Quote (Sunshines @ 24 Jul 2010 20:34)

Vokser din penis meget når du går i E-Rage?
Jeg tror du bliver en god minister..
Først så pisker du en stemning op som er unødvendig, og så "DET VAR DEM, DET ER JER, JER, OG IKKE MIG!! DER ER JER! DET ER JER!"

Sunline, du har bevist over for os at du ikke er værd at spilde tid på, vær venlig at kravl tilbage op i tårnet med dig..

This post was edited by MrLennon on Jul 24 2010 12:40pm
Member
Gold: 7,454.00
Jul 24 2010 12:39pm
Quote (Sunshines @ Jul 24 2010 06:34pm)

Vi har ondt i røven over, at du er en skovl, som har et problem med alt og alle, og kun kan komme med spydige kommentarer, der altid har til formål at nedgøre folk.
Member
Jul 24 2010 12:40pm
Quote (xz-master @ Jul 24 2010 05:23pm)
Du føler ikke at folk er noget værd, før de har taget en boglig uddannelse, magen til din eller bedre, er det sådan det fungerer? Du kommer virkelig med nogle ignorante holdninger og argumenter, der langtfra holder en meter.
Igen hakker du ned på folk der har en "lavere" uddannelse end dig selv? Gør det ikke dig til en skovl af dimensioner?

Hvem er "de" som har fortalt dig, at de har fortrudt deres faglige-uddannelse? I dette tilfælde, håndværkeruddannelsen.

Definer en 'hash-undskyldning'.

Her er en '''hash-undskyldning''' til dig, af vores egen verdenskarl

Quote (MrLennon @ Jul 24 2010 01:51pm)
Der er løbet meget vand igennem åen siden da.. Jeg er hashryger, det er ikke alt der bliver lagret på harddisken..

Member
Gold: 655.43
Jul 24 2010 12:40pm
Quote (Sunshines @ Jul 24 2010 08:34pm)

Quote (Sunshines @ Jul 24 2010 01:41pm)
Hvad sker der for sproget, ramte jeg en nerve?
Knægt?
XD

Det er ikke ignorant at påpege at Danmark ikke skal bygges på erhverv som andre lande er mere konkurrencedygtige indenfor, derimod er det en rigtighed og nærmere en påmindelse om at Danmark rasler ned af ranglisten som ''førende økonomi''.
Men det lærer i sikkert ikke på STX hvor det hele vel handler om at bede en bøn inden man spiser og så ellers bare klæde sig så dyrisk ud som overhovedet muligt?

:lol:
Det er godt nok skræmmende så lidt folk ved om international økonomi, eller bare økonomi..
Jeg kan udemærket godt se, at han har et problem hvis han er skoletræt, men stadig vil jeg da gerne have at han læser videre.
Vi havde vel allesammen benzin og sprit i blodet da vi var i hans alder, men med tiden kom vi vel til fornuft, eller hvad siger du min hippieven??

Fordi vi ikke kan konkurrere med dem, derfor - simpelt.

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=46259836&p=308755426

Egentlig var det dig der startede med at snakke om økonomi.. Men lad nu det ligge..
Alt hvad jeg siger er at han spurgte ikke om hvilken uddannelse DU synes han SKAL tage.. Folk har blot sagt noget til dine kammentare, også har du piftet stemningen op, med at sige at folk er uvidende og alt mulig i den stil..
Jeg har ikke ondt i røven, for jeg har ikke brugt de sidste 3 år af mit liv på at sidde på den samme stol 8 timer i træk.. Jeg har derimod været ude og bevæge mig og knoklet på arbejde..
Member
Gold: 0.00
Jul 24 2010 12:42pm
Quote (Sunshines @ 24 Jul 2010 20:40)
Her er en '''hash-undskyldning''' til dig, af vores egen verdenskarl

Jamen hvad er der så galt i den undskyldning? Jeg har røget en del hash, Jeg husker ikke alt fra min skolegang, det var tilbage i 2004, det er 6 år siden.. jeg kan ikke engang huske hvad jeg fik i jule gave.. tror jeg fik en badevægt..
Hvorfor bruger du det der fiktive ord? "verdenskarl"
En Karl var en der kom lang vejs fra og hjalp til på bondegårde med diverse ting, eksemplevis tømre og smede arbejde.. og verden er jo ikke noget at råbe hurra for.. så jeg er altså en nedern arbejder? okay.. i get it..

This post was edited by MrLennon on Jul 24 2010 12:45pm
Member
Jul 24 2010 12:44pm
Quote (MrLennon @ Jul 24 2010 07:42pm)
Jamen hvad er der så galt i den undskyldning? Jeg har røget en del hash, Jeg husker ikke alt fra min skolegang, det var tilbage i 2004, det er 6 år siden.. jeg kan ikke engang huske hvad jeg fik i jule gave.. tror jeg fik en badevægt..

Så hvis jeg tror jeg ved en hulens masse skal jeg bare begynde at ævle løs, og når jeg så bliver overbevist om at jeg er forkert på den skal jeg bare give hash undskyldningen?
Fedt!
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll