d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Caps Lock Key På Windows 7 > ..
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Jun 23 2010 04:28am
Du bliver ved med at skrive at det er pga. windows 7 men det tror jeg næppe det er :)
Som sagt så har du nok installeret alt muligt til din computer efterfølgende, hvor det så hørte med til
Member
Gold: 655.43
Jun 23 2010 04:34am
Quote (Huffie @ Jun 23 2010 12:28pm)
Du bliver ved med at skrive at det er pga. windows 7 men det tror jeg næppe det er :)
Som sagt så har du nok installeret alt muligt til din computer efterfølgende, hvor det så hørte med til

Det er for det meste hp, som har sådan nogle software på deres computere..
Men der er flere producenter som er begyndt at ligge dem på deres computere, fordi det er "smart" med sådan en lille animation..
Efter Vista kom frem, har der været mange af de små software som gør sådan noget.. Men der har det været nemt at slå fra, da det for det meste lå i proces linien.. Med Windows 7, har de gjort det svære, fordi man skal ind i kontrolpanel og hvis jeg husker rigtigt så ind på keyboard instillinger..
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 23 2010 09:50am
Quote (JelleDK @ 23 Jun 2010 11:26)
Nu spørger han jo ikke til hvilke knapper han kan bruge til "push to talk".. Men hvordan man får fjernet den animation som sker, når man trykker på caps lock..
Det er da klart at der er så mange mods i det her sub forum.. Der bliver flamet og spammet så tit..
Når jeg kommer hjem og husker diverse ting, som du skal ind i, så poster jeg hvordan du får det fjernet..

tak tak :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll