d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Konsol Tråd > - V2
Prev1234521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Jun 18 2010 10:02am
Quote (Gerner @ 18 Jun 2010 17:57)
Jaja har selv 2x xbox, men af den ældre udgave (ikke 360) og kan meget
bedre lide playstations controller, mindre og simpler imo.

Den gamle xbox's Controller var jo til at lukke op og skide i, 360'erens Controller er gud!
Syntes også at Xbox 360 Loader en del hurtigere end Playstation 3 gør.
Member
Jun 18 2010 10:21am
Quote (MrLennon @ Jun 18 2010 06:02pm)
Den gamle xbox's Controller var jo til at lukke op og skide i, 360'erens Controller er gud!

Hmm er lidt ligeglad med ladetiden da min ps3 er på mit værelse og sidder 1 m fra skærmen.
Men gider ikke købe en xbox da jeg har en ps3 ^ og er ganske glad for den, men måske man skal havde et andet syn på xbox.
Hvad koster det egentligt om måneden for internet?
Member
Gold: 7,454.00
Jun 18 2010 11:00am
Quote (Gerner @ Jun 18 2010 04:21pm)

Kan jeg virkelig ikke huske :huh:

Quote (MrLennon @ Jun 18 2010 04:02pm)

Den gamle XBox var bare... en stor kasse, den havde ingen sjæl.

Nintendo 64, XBox 360 og pc, er nok det eneste jeg syntes funker :D
Member
Jun 18 2010 04:38pm
Quote (xz-master @ 18 Jun 2010 19:00)
Kan jeg virkelig ikke huske :huh:

Den gamle XBox var bare... en stor kasse, den havde ingen sjæl.

Nintendo 64, XBox 360 og pc, er nok det eneste jeg syntes funker :D

xKasse, Sega og Laptop, så bliver det ikke bedre ;)
xz, du bliver nød at komme og game nogle gamle spil med mig, især over en vandpibe..

Jeg skal ud og invistere i et sorround anlæg og en ny stationær der kan kobles til min fladskærm.
Må vente til jeg er færdig med mit badeværelse og Bar i køkkenet..
Member
Gold: 578.20
Jun 19 2010 05:19am
Quote (Gerner @ 18 Jun 2010 17:21)
Hmm er lidt ligeglad med ladetiden da min ps3 er på mit værelse og sidder 1 m fra skærmen.
Men gider ikke købe en xbox da jeg har en ps3 ^ og er ganske glad for den, men måske man skal havde et andet syn på xbox.

på xboxlife er der en gut som sælger gamecards til wow, ms points og ps3 points, men også xbox live, han tager kun omkring 200 kr.- for 1 år.

og købt af ham 2 gange. Men man køber du i gamestop osv er det vidst 400 kr.- for 1 år.

Men jeg har begge konsoler og de har begge deres stærke sider.

xbox:
bedre at spille online på, du kan være i et party med vennerne som fungere ligesom skype og man kan snakke sammen hele tiden, ikk noget med den slår fra osv.
Det lagger ikk online
Og så har den spil jeg bedre kan lig ind ps3, f.eks Halo, Gears of War som er 2 pisse fede spil!
dashboard er meget god, nem at finde rundt i

den gamle xbox model har dog en masse ting som gør den dårlig. f.eks kan du få RROD som gør den helt ubruglig, det er pga over ophedning.
men ellers super fed maskine, og når slim modelen kommer vil alle disse fejl blive fix'd så jeg glæder mig virkelig til den kommer den 16 i næste månned :)

ps3:
også en fed maskine, har blueray osv (bruger det godt nok ikk)
gratis internet, men syntes ikk altid det køre 100% det kan godt lagge lidt osv.
syntes ikk om kommunikationen, f.eks når man skal snakke sammen osv.
syntes ikke dens dashboard er specielt god
den har også nogle fede spil, men syntes xbox har nogle som mere tiltaler mig, men altså God of War, uncharted, killzone er pisse fede spil, men det er meget sjovere at spille Halo med vennerne, sjov > grafik :)

er ikk nogen fanboy osv, syntes bare bedre om xbox :)

This post was edited by mmn91 on Jun 19 2010 05:21am
Member
Jun 19 2010 05:29am
Quote (mmn91 @ 19 Jun 2010 13:19)
på xboxlife er der en gut som sælger gamecards til wow, ms points og ps3 points, men også xbox live, han tager kun omkring 200 kr.- for 1 år.

og købt af ham 2 gange. Men man køber du i gamestop osv er det vidst 400 kr.- for 1 år.

xbox:
bedre at spille online på, du kan være i et party med vennerne som fungere ligesom skype og man kan snakke sammen hele tiden, ikk noget med den slår fra osv.
Det lagger ikk online
Og så har den spil jeg bedre kan lig ind ps3, f.eks Halo, Gears of War som er 2 pisse fede spil!

den gamle xbox model har dog en masse ting som gør den dårlig. f.eks kan du få RROD som gør den helt ubruglig, det er pga over ophedning.
men ellers super fed maskine, og når slim modelen kommer vil alle disse fejl blive fix'd så jeg glæder mig virkelig til den kommer den 16 i næste månned :)

ps3:
gratis internet, men syntes ikk altid det køre 100% det kan godt lagge lidt osv.
den har også nogle fede spil, men syntes xbox har nogle som mere tiltaler mig, men altså God of War, uncharted, killzone er pisse fede spil, men det er meget sjovere at spille Halo med vennerne, sjov > grafik :)

Well spoken my child, may the mighty Xbox be with you.

Member
Gold: 578.20
Jun 19 2010 05:41am
¨bortset fra alle mine stavefejl så tja :)
Member
Jun 19 2010 05:48am
Quote (mmn91 @ Jun 19 2010 11:19am)

xbox:
Det lagger ikk online

ps3:

Godt skrevet - er helt enig.

Om man er til XBox 360 eller PS3, afhænger jo i bund og grund af, hvilke spil man er til..

GodOfWar bliver jo som sagt, kun produceret til PS3, hvilket SUCKS! Da det er et af de bedste spil, to date!

Det hele er en smags-sag, da begge konsoller har deres gode og mindre-gode sider. XBox'en bliver fix'd når den nye model kommer, hvilket gir PS3 og folkene bag, kamp til stregen.
Skaberne af PS3 kommer jo så bare op med noget nyt, for at mod-konkurrere Bill Gates - and the circle continues..

Edit# Man kan ikke sige at den ene konsol er bedre end den anden, da de jo som sagt har deres gode og dårlige sider...

XBox 360 > All *HOST*

This post was edited by xz-master on Jun 19 2010 05:50am
Member
Jun 19 2010 05:52am
Quote (xz-master @ Jun 19 2010 01:48pm)
Godt skrevet - er helt enig.

Om man er til XBox 360 eller PS3, afhænger jo i bund og grund af, hvilke spil man er til..

GodOfWar bliver jo som sagt, kun produceret til PS3, hvilket SUCKS! Da det er et af de bedste spil, to date!

Det hele er en smags-sag, da begge konsoller har deres gode og mindre-gode sider. XBox'en bliver fix'd når den nye model kommer, hvilket gir PS3 og folkene bag, kamp til stregen.
Skaberne af PS3 kommer jo så bare op med noget nyt, for at mod-konkurrere Bill Gates - and the circle continues..

Edit#Man kan ikke sige at den ene konsol er bedre end den anden, da de jo som sagt har deres gode og dårlige sider...

XBox 360 > All *HOST*

hvorfor er det spillende er bedre på Xbox 360?
Member
Jun 19 2010 05:54am
Quote (Gerner @ Jun 19 2010 11:52am)
hvorfor er det spillende er bedre på Xbox 360?

Er ikk' sikker på, hvad du mener? :huh:
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234521Next
Add Reply New Topic New Poll