Quote (Gerner @ 18 Jun 2010 17:21)
Hmm er lidt ligeglad med ladetiden da min ps3 er på mit værelse og sidder 1 m fra skærmen.
Men gider ikke købe en xbox da jeg har en ps3 ^ og er ganske glad for den, men måske man skal havde et andet syn på xbox.
Hvad koster det egentligt om måneden for internet?
på xboxlife er der en gut som sælger gamecards til wow, ms points og ps3 points, men også xbox live, han tager kun omkring 200 kr.- for 1 år.
og købt af ham 2 gange. Men man køber du i gamestop osv er det vidst 400 kr.- for 1 år.
Men jeg har begge konsoler og de har begge deres stærke sider.
xbox:
bedre at spille online på, du kan være i et party med vennerne som fungere ligesom skype og man kan snakke sammen hele tiden, ikk noget med den slår fra osv.
Det lagger ikk online
Og så har den spil jeg bedre kan lig ind ps3, f.eks Halo, Gears of War som er 2 pisse fede spil!
dashboard er meget god, nem at finde rundt i
den gamle xbox model har dog en masse ting som gør den dårlig. f.eks kan du få RROD som gør den helt ubruglig, det er pga over ophedning.
men ellers super fed maskine, og når slim modelen kommer vil alle disse fejl blive fix'd så jeg glæder mig virkelig til den kommer den 16 i næste månned

ps3:
også en fed maskine, har blueray osv (bruger det godt nok ikk)
gratis internet, men syntes ikk altid det køre 100% det kan godt lagge lidt osv.
syntes ikk om kommunikationen, f.eks når man skal snakke sammen osv.
syntes ikke dens dashboard er specielt god
den har også nogle fede spil, men syntes xbox har nogle som mere tiltaler mig, men altså God of War, uncharted, killzone er pisse fede spil, men det er meget sjovere at spille Halo med vennerne, sjov > grafik

er ikk nogen fanboy osv, syntes bare bedre om xbox
This post was edited by mmn91 on Jun 19 2010 05:21am