d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Skype
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 419
Joined: May 7 2010
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jul 9 2010 09:48am
Quote (Monze @ Jul 9 2010 10:14am)
Ynkeligt og kan ikke se hvordan det er relevant nok til at skulle postes på d2jsp?


Ja okay.. men alle de andre emner i den danske thread her inde, er de relivante ;)`? altså syntes dog selv at der skal være plads til ting som dette her inde, men er det bare mig.. ?

This post was edited by slothynator on Jul 9 2010 09:49am
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jul 9 2010 09:54am
Quote (slothynator @ 9 Jul 2010 17:48)
Ja okay.. men alle de andre emner i den danske thread her inde, er de relivante ;)`? altså syntes dog selv at der skal være plads til ting som dette her inde, men er det bare mig.. ?


Så det er relevant for alle andre at se at du hänger ham ud fordi i havde en uoverenstemmelse over internettet?

This post was edited by Monze on Jul 9 2010 09:54am
Member
Posts: 4,245
Joined: Apr 18 2010
Gold: Locked
Jul 9 2010 09:56am
Good stuff, drenge på 16 der fyre den af på hinanden


:banana:
Member
Posts: 419
Joined: May 7 2010
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jul 9 2010 10:02am
Quote (Monze @ Jul 9 2010 05:54pm)
Så det er relevant for alle andre at se at du hänger ham ud fordi i havde en uoverenstemmelse over internettet?


heh nej :) syns bare ikke han skal sige at jeg er til grin når det faktisk er ham ;) - efter min mening. men det er vel åbenbart mig som er unormal

Quote (KAiNiNE @ Jul 9 2010 05:56pm)
Good stuff, drenge på 16 der fyre den af på hinanden


:banana:


fyre den af på hinanden ? hvad mener du med det ;)?

This post was edited by slothynator on Jul 9 2010 10:05am
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jul 9 2010 10:08am
Quote (slothynator @ 9 Jul 2010 18:02)
heh nej :) syns bare ikke han skal sige at jeg er til grin når det faktisk er ham ;) - efter min mening. men det er vel åbenbart mig som er unormal



fyre den af på hinanden ? hvad mener du med det ;)?


Jeg kan ikke se det underlige i at han ikke giver dig et klap på skulderen efter det der. I kender jo ikke hinanden så kan ikke se en grund til at provokere helt umotiveret.
Member
Posts: 7,043
Joined: Aug 13 2006
Gold: 21.00
Jul 9 2010 10:09am
mrtuff_

accepter mig hvem der endnu har skrevet her ^ har lavet et rum til tosserne
er det det vi kalder FÆLLEZSKABET
Member
Posts: 419
Joined: May 7 2010
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jul 9 2010 10:13am
Quote (Monze @ Jul 9 2010 06:08pm)
Jeg kan ikke se det underlige i at han ikke giver dig et klap på skulderen efter det der. I kender jo ikke hinanden så kan ikke se en grund til at provokere helt umotiveret.


Det var ikke min interition - Kan ikke stave ;) - at provokere ham. kom bare til at kommentere det, og han ville ikke glemme det, og så havde vi en sjov snak ud af det :). Altså jeg er helt ligeglad om han er sur eller hvad, jeg sagde også han skulle slappe af og chille ned men det ville han ikke.

- og jeg føler da på INGEN måde at han fortjener mig et klap på skulderen ;)..

This post was edited by slothynator on Jul 9 2010 10:22am
Banned
Posts: 12,732
Joined: Oct 25 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 9 2010 12:01pm
Skypephil12399. Tilføj mig hvis i har lyst til at snakke.
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Jul 9 2010 01:03pm
For at få det på detrene, så har jeg intet imod marc, syntes bare at hans måde at bedømme mit ordvalg på var forkert.
Jeg vil da gerne sige undskyld hvis det kan gøre dig glad min ven, men vil sige det lige ud, gider ikke snakke med dig eller din flammende ven mere, da i opfører jer lidt for barnligt.

This post was edited by Gerner on Jul 9 2010 01:12pm
Member
Posts: 419
Joined: May 7 2010
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jul 9 2010 03:20pm
Quote (Gerner @ Jul 9 2010 09:03pm)
For at få det på detrene, så har jeg intet imod marc, syntes bare at hans måde at bedømme mit ordvalg på var forkert.
Jeg vil da gerne sige undskyld hvis det kan gøre dig glad min ven, men vil sige det lige ud, gider ikke snakke med dig eller din flammende ven mere, da i opfører jer lidt for barnligt.


Jamen tak for det og undskyld at jeg skubbede den så hårdt ud til kanten ;). ps jeg har intet at gøre med det min ven skrev heh :P
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll