Quote (Monze @ Jul 9 2010 06:08pm)
Jeg kan ikke se det underlige i at han ikke giver dig et klap på skulderen efter det der. I kender jo ikke hinanden så kan ikke se en grund til at provokere helt umotiveret.
Det var ikke min interition - Kan ikke stave

- at provokere ham. kom bare til at kommentere det, og han ville ikke glemme det, og så havde vi en sjov snak ud af det :). Altså jeg er helt ligeglad om han er sur eller hvad, jeg sagde også han skulle slappe af og chille ned men det ville han ikke.
- og jeg føler da på INGEN måde at han fortjener mig et klap på skulderen ;)..
This post was edited by slothynator on Jul 9 2010 10:22am