Quote (Gerner @ May 18 2010 12:02pm)
jaja i know xD, men på den hjemmeside (Topdata.dk) kan man ikke vælge en AMD phenom II x6 1055T istedet for den i7 860 der sidder i pc'en ^^
Ville nemlig heller havde dette setup:
AMD3 bundkort / Phenom ÏI x6 1055TT istedet for det der sidder i ^^
Ikke for noget, men er det ikke lige meget, hvad det er, som der sidder i computeren, bare den er god, og vil være det i lang tid ?
Feks min egen computer, den samlede jeg med min far for over 6 år siden, siden da har jeg skiftet grafikkort (2 år siden, skiftede til GeForce 8800 GTs), strømforsygning (2 år siden, skiftede til 650W, 19dB), bundkort (det jeg havde var fint nok, kunne bare ikke holde grafikkortet :D) så har jeg sat 1TB harddisk i den (Havde 120GB før :D), ellers har jeg faktisk ikke gjort noget..
Min computer spiller jeg COD MW2, BFBC2, WoW og til tider Assasins Creed.. Alle sammen udenproblemer og i rimelig god opløsning, bruger til tider mit fjernsyn (42" fladskærm) som skærm og det kan den også..
Jeg har 2.3GHZ dual processor, 2GB DDR2 ram (bruger XP), GF 8800GTs, 1.1TB harddisk.. Gider ikke lige at skrive en helt roman om hvad min computer har, men det er lige de hurtige tal..
Hvis du er interesseret, kan jeg godt prøve at kigge på nogle computere, som kunne være en god computer og vil kunne spille alle spil, som er på markedet nu, og som kommer i fremtiden..