Quote (GeorgeL @ 22 Mar 2010 13:26)
softcore ladder...
Jeg har lavet et setup til en 8 mands gruppe der vil være utrolig stærk. God mf, xp og rush muligheder.
Gruppen vil spille 1-2 timer sammen om aftenen. Effektivt og sikkert.
Jeg er 29 år og har spillet diablo lidt for længe(7 år). Men hvem kan sige nej til en ny ladder??
Hvis du er interesseret i at høre mere og evt få sendt setup via pm så POST din alder, hvor længe du har spillet d2,
og skriv også hvilke tider der er bedst at spille på for dig. (husk at poste alle 3 ting) (ellers kommer du IKKE i betragtning)
Mine tider er kl 19 - 01
Jeg vil sammensætte en 8 mandsgruppe af de personer der passer bedst.
Håber vi ses tirsdag aften på et nybegyndende superstrong aura team (kan læses i setup)
Hej,
Som serverens nestor, (42 år) der har spillet D2 siden 2000, ville jeg synes det var rigtig sjovt at spille med jer. Vi har nok uundgåeligt mødt hinanden ingame flere gange ^^
Jeg vil helst kunne spille fra. 20.30 til ca. 22.30 (så er børnene lagt, og jeg kan stadig nå at få lidt tid med min GF).
Læs gerne om min spillestil på min account - og send gerne setup.
Vil dog meget gerne at min første char efter ladder reset er en sorc. Og helst Cold/Fire.
PS: Jeg spillede WoW et par år (stoppede for 2 år siden), lavede et ret succesfuldt guild (Unfanatic på Silvermoon EU) med mine to sønner - så jeg savner den sociale del - og er glad for at hjælpe mere end at mase mig selv forrest. Har derfor heller ikke megen fidus til ninjakids - og glæder mig til at høre om jeres lootpolicy (DKP?)
Mvh Baktus aka Karius (som kommer til at hedde Unfanatic på ny ladder
This post was edited by Unfanatic on Mar 23 2010 01:27pm