d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Georgel's Aura Team > Gode Spillere Søges
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 1.06
Mar 22 2010 08:50pm
Quote (Mendeta @ Mar 23 2010 04:45am)
Så du startede med at spille d2 som 5-6 årig :o?

ja spillet meget sammen med min stor bror :)
han læret mig meget og der efter gik jeg selv igang
men bliv god på meget kort tid men har holdt 3-4 pauser og ga alt væk til nogen noobs :)
misted ca 70k fg i min start's tid af d2 pænt lang at fortælle det helde derfor gider jeg helder ikke til det :)
men kender meget til d2 og alt det :)
Member
Gold: 33,110.11
Mar 22 2010 10:42pm
old skool player her spillet i 8-9 år / ka bedst fra 16+ / - drop me a PM for mere personlig info osv

nogen ideer om team sammensætning? Wut chars u be missing?

This post was edited by ViperClaw on Mar 22 2010 10:44pm
Member
Gold: 31.06
Mar 23 2010 01:22pm
Quote (GeorgeL @ 22 Mar 2010 13:26)
softcore ladder...

Jeg har lavet et setup til en 8 mands gruppe der vil være utrolig stærk. God mf, xp og rush muligheder.
Gruppen vil spille 1-2 timer sammen om aftenen. Effektivt og sikkert.
Jeg er 29 år og har spillet diablo lidt for længe(7 år). Men hvem kan sige nej til en ny ladder??

Hvis du er interesseret i at høre mere og evt få sendt setup via pm så POST din alder, hvor længe du har spillet d2,
og skriv også hvilke tider der er bedst at spille på for dig. (husk at poste alle 3 ting) (ellers kommer du IKKE i betragtning)
Mine tider er kl 19 - 01
Jeg vil sammensætte en 8 mandsgruppe af de personer der passer bedst.

Håber vi ses tirsdag aften på et nybegyndende superstrong aura team (kan læses i setup)

Hej,

Som serverens nestor, (42 år) der har spillet D2 siden 2000, ville jeg synes det var rigtig sjovt at spille med jer. Vi har nok uundgåeligt mødt hinanden ingame flere gange ^^

Jeg vil helst kunne spille fra. 20.30 til ca. 22.30 (så er børnene lagt, og jeg kan stadig nå at få lidt tid med min GF).

Læs gerne om min spillestil på min account - og send gerne setup.

Vil dog meget gerne at min første char efter ladder reset er en sorc. Og helst Cold/Fire.

PS: Jeg spillede WoW et par år (stoppede for 2 år siden), lavede et ret succesfuldt guild (Unfanatic på Silvermoon EU) med mine to sønner - så jeg savner den sociale del - og er glad for at hjælpe mere end at mase mig selv forrest. Har derfor heller ikke megen fidus til ninjakids - og glæder mig til at høre om jeres lootpolicy (DKP?)

Mvh Baktus aka Karius (som kommer til at hedde Unfanatic på ny ladder

This post was edited by Unfanatic on Mar 23 2010 01:27pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll