Quote (Serria @ Jan 24 2010 12:43pm)
Det er lettere på den måde, at på trommer har du i løbet af en kort periode, noget som du kan bruge, og det du kan bruge kan du bruge på rigtig mange ting.
Hvorimod guitaren tager det lidt længere tid, men begge instrumenter er på hver sin måde anderledes, og kan derfor heller ikke sammenlignes på den måde som du gør.
Ja, det kan du have ret i.. Dog alligevel vil jeg sige, det afhænger af så mange ting. Alle kan jo sætte sig ned og spille næsten samtlige af Kim Larsens sange på guitar (medmindre man bare ikke er musikalsk, eller har mærkelige fingre :)). På samme måde er der mange sange, der er utrolig enkle på trommer, og som de fleste kan spille. Trommer kræver utrolig stabilitet, fordi man holder rytmen i sangen, og kræver, til tider, utrolig koordination mellem både hænder og fødder (modsat guitar).
Quote (SHanelcia @ Jan 24 2010 02:16pm)
Jo det tror jeg så godt man kan. ^^ Den måde han spiller det fingerguitar er 100 gange sværre end trommer.. lol det kan man skuda nemt se
Nu skal du passe på, makker.
Jeg plejer ikke at flame i DK, men når folk der så tydeligt fatter ingenting om et emne, himler op som et idiot, må man jo fortælle ham, han skal holde sig kæft...