Quote (drullenz @ Jan 15 2010 07 :43pm)
1# Undskyld jeg ikke har lavet lektier, men her i går på vej hjem fra skole mødte jeg en vildhest, og sang 'Min vildhest' for den, så bed den mig i hånden, og jeg fik knoglebetændelse, så da jeg kom hjem, kunne jeg simpelthen ikke lave lektier.
2# Undskyld jeg ikke har lavet lektier, men her i går skulle jeg male mit hus, og der kom en vildhest og skubbede til stigen da jeg stod og malede første etage, så jeg faldt ned og slog hånden, så jeg kunne simpelthen ikke lave lektier.
3# Undskyld jeg ikke har lavet lektier, men her i går var jeg henne ved en ven, og vi legede så softgunkrig ude i hans have, men pludselig kom der en vildhest med en softgun og skød mig i hånden, så jeg kunne simpelthen ikke lave lektier.
4# Undskyld jeg kommer forsent, men jeg mødte lige en vildhest, og den slog mig ned med en barnevogn, så jeg fik så ondt i hånden at jeg simpelthen ikke kunne komme tidligere.
5# Undskyld jeg ikke har idrætstøj med, men her i går mødte jeg en vildhest og ville med den ud at løbe, så jeg brugte jo selvfølgelig mit idrætstøj, men vildhesten bed mig i armen, så mit idrætstøj er gået i stykker.
---
6# Undskyld jeg kommer forsent, men her i går mødte jeg lige din mor, og derfor kom jeg ikke så tidligt i seng i nat, så hils hende lige og sig at pengene ligger på natbordet.
7# Undskyld jeg kommer forsent, men her i morges hvor jeg skulle med bussen, mødte jeg lige din mor ved busstoppestedet, og hun var så fed at hun skulle have sin egen bus, så jeg blev nødt til at vente på den næste.
8# Undskyld jeg kommer forsent, men jeg mødte lige din mor, og hun spurgte om vej. Men det gik så hurtigt op for mig at hun var stærkt mentalt retarderet, og blev derfor nødt til at kontakte politiet og vente på de kom frem, således de kunne køre din retarderet mor tilbage til sin galeanstalt.
9# Undskyld jeg ikke har lavet lektier, men her i går mødte jeg lige din mor, og hun var så fed at det tog længere tid at komme uden om hende, end det ville tage at komme uden om månen.
10# Undskyld jeg ikke har idrætstøj med, men her i går da jeg var ude at løbe, mødte jeg lige din mor, og hun var så sulten at hun spiste mit idrætstøj.
EDIT //
11# Undskyld jeg kommer forsent, skulle lige fodre min vildhest.
hold kæft nogle gode men tror lærene bliver lidt sure over "din mor"