Trådløs.skod ved trådløs: 1. jo tættere routeren er jo bedre er forbindelsen. 2. at forbindelsen kan "lagge" blive usikker i nogle få sekunder der påvirker dit spil enorm meget hvis du f.eks er i et pub duel game eller tvt. endnu værre er skyde spil dog med lortet.. jeg hader personlig trådløs og bruger det kun hvis jeg ingen andre muligheder har.
optur ved trådløs: 1. kun 1 ting... ingen wire... du kan tage bærbaren med ned til spisebordet og chatte på jsp.. eller ha venner med deres computere med hjem.. hvis de ikk forlanger en wire som jeg altid gør..
Skod ved lan(wire): 1. øøøøøøhh måske er fibernet lidt hurtigere? aner det ikke? .. og jeg har endda arbejdet i FULL RATE (high speed, low cost)
Optur ved lan(wire): ingen "internet interupptions" (jomindre skod server på trådløs self). spil er lettere at håndtere når du ikk lige får sådan nogle telelag en gang i mellem. hvilket vi alle kender right?.. din PING er væsenligt bedre end på trådløs.
jeg kører spil på nettet bedre med min egen wire på 8,x mb download/1mb upload end jeg gør på min vens trådløs 28mb download/4mb uploade.
Hvis du i tvivl om din forbindelse så check denne site ud.
http://hastighedstest.yousee.dk/?s_kwcid=Om du kan bruge dette eller ej så giv mig en donation for nu har jeg brugt tid på det. Tak.
Peace out!