Quote (GeorgeL @ 15 Dec 2009 16:40)
Jeg har planer om at lave et helt nyt guild som KUN består af VOKSNE d2 glade danskere. Jeg overvejer at stoppe min pvp, så jeg i stedet kan spille pvm på et højt plan med samarbejde.
I den nye patch vil items dupe mm være væk, der vil også blive slukket for ut exp, så der vil være stor mulighed for at lave gode fg's på et godt pvm team.
Du skal minimum være 20 år
Du skal kunne spille 2 forskellige classes. (med spille menes der at du skal kunne mestre denne class) fx, ingen spildte str point, skill points, max dmg, synergies osv.
Du skal indvilde dig i at være en del af en 16 mands gruppe hvor drops bliver fordelt til dem DER NEEDER... Dvs, er vi på 8 mands mf'ing og finder vi et item som flere gerne vil have, bliver der slået om det.
Du skal være villig til at give mig dit telefonnummer, da der skal være TRUST i denne gruppe. Uden TRUST ingen gruppe.
Jeg er 29 år uddannet på musikkonservatoriet og tjener gode penge. Jeg har ca 20000 fg ialt og har derfor ikke brug for børn der forlader gruppen så snart de får nogle gode ting.
DETTE ER EN YDERST GOD MULIGHED FOR AT AVANCERE OG FORBLIVE I TOPPEN AF DEN NYE PATCH... Alle vil få noget ud af det!!!
Der skal være:
2 x blizz sosos
2 x fb sosos
2 x light sosos
2 x zeal pallys
2 x rabies/fury dudus
2 x ww babas
2 x singer/item mf babas
2 x hammer palas
På denne måde vil vi for det meste kunne samle en optimal 8mands gruppe, til at tage en masse hell games.
Drops vil kun kunne blive fordelt mellem de som er online i gamet ofc.'
Ændringer og tilføjelser af ovenstående kan forekomme, men meningen med et velfungerende VOKSENT guild er grundlæggende!
Er du interesseret i at høre mere så smid mig en pm.
team fags