d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Vandt Kessler Så`????
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 1.00
Nov 22 2009 11:21pm
han tabte fuldstændig. men ward var os lidt strid. med skalder og skulder da
Member
Gold: 4,084.84
Nov 23 2009 09:42am
Quote (xz-master @ Nov 23 2009 12:41am)
Du er da optimistisk på din landsmands vegne.. *sigh*
Kessler har 2 kampe foran sig, den første af dem ligger i Marts, i år.

Der var meget der gik galt for Kessler i den kamp. Kessler var favorit til at vinde, men favorit siger desværre kun så lidt.

Ward gav ham 2 skaller, det var total unfair!

Det skal vi sige da vi holder med ham. Kessler tabte og sådan er det.
Alle boksere bruger bisse tricks. Hvis han ikke kan klare det, så han da trække sig helt ud af karrieren.
Kessler er kun ked af det fordi han tabte.
Member
Gold: 655.43
Nov 23 2009 11:26am
Quote (Chestk @ Nov 23 2009 05:42pm)
Alle boksere bruger bisse tricks. Hvis han ikke kan klare det, så han da trække sig helt ud af karrieren.
Kessler er kun ked af det fordi han tabte.

Så bare fordi at alle gør det, så er det lovligt eller hvad?
Så lad os da alle sammen gå ned i banken og røve den, så hvis banken ikke kan klare det, så kan de da bare lukke..
Member
Gold: 0.00
Nov 23 2009 12:02pm
Quote (JelleDK @ Nov 23 2009 07:26pm)
Så bare fordi at alle gør det, så er det lovligt eller hvad?
Så lad os da alle sammen gå ned i banken og røve den, så hvis banken ikke kan klare det, så kan de da bare lukke..

det ved du godt ikke rigtig er til sammenligning ;) - Men overdrivelse fremmer forståelsen.

Nok stangede Ward kessler nogle gange, men hvis de kan slippe af med det(som de åbenbart kan), så skal det da også udnyttes!

Kessler havde anyways ikke meget at skulle have sagt i den kamp. Ward var overlegen.
Member
Gold: 7,454.00
Nov 23 2009 01:52pm
Quote (Chestk @ Nov 23 2009 03:42pm)
Alle boksere bruger bisse tricks. Hvis han ikke kan klare det, kan han da trække sig helt ud af karrieren.
Kessler er kun ked af det fordi han tabte
.

fixed

Det gir jo ingen mening det du siger..
Selvfølgelig er han ked af at han tabte, han vidste at han sagtens kunne have vundet den kamp, har var stor-favorit til at vinde, og han føler selvfølgelig at han har svigtet alle: nationen, venner, familie og selvfølgelig Sauerland. No wonder han er ked af det.

Beskidte tricks ødelægger sporten.
Member
Gold: 4.00
Nov 25 2009 03:05am
1. Når man ikk føjer til de regler der er sat skal man straffes " Advalser " ( Det skete ikke for Andre Ward )
2. Når en sportsudøver " Mikkel kessler " IKKE bruger ufine metoder for at vinde alle sine kampe, må man også gerne brokke sig en del, især da der ikk blir gjort noget ved de 5 headbumps der blir givet imod kessler.
3. Når Mikkel Kessler er en fair bokser så er det klart at han kommer ud af koncentration i sin ro, da den anden bokser " Andre Ward " bruger ufine metoder så som skaller / Albuer / skulder.
4. Mikkel Kessler var favorit ja, men der sker ofte at den der er favorit begår den fejl at i sidste minutter man starter tvivler man en del også er hammeren slået.. ( Samme skete for kessler da han mødte Joe Calzaghe ) Dog var kampen mere lige i " Medierne "
5. Bare vent, Mikkel kommer igen og han skal nok møde Andre Ward i finalen også skal i se hvor meget han kan lammetæve Andre.
6. Hvis de Mikkel Kessler og Andre Ward mødes igen så blir det i Danmark. ( Så er det ham der har klart hjemmefordel. )

Man må gerne kommentere mit synspunk, da jeg godt kan tåle at andre har deres meninger og jeg har mine.

Private !
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 25 2009 10:48am
Quote (Danish @ Nov 25 2009 10:05am)
1. Når man ikk føjer til de regler der er sat skal man straffes " Advalser " ( Det skete ikke for Andre Ward )
2. Når en sportsudøver " Mikkel kessler " IKKE bruger ufine metoder for at vinde alle sine kampe, må man også gerne brokke sig en del, især da der ikk blir gjort noget ved de 5 headbumps der blir givet imod kessler.
3. Når Mikkel Kessler er en fair bokser så er det klart at han kommer ud af koncentration i sin ro, da den anden bokser " Andre Ward " bruger ufine metoder så som skaller / Albuer / skulder.
4. Mikkel Kessler var favorit ja, men der sker ofte at den der er favorit begår den fejl at i sidste minutter man starter tvivler man en del også er hammeren slået.. ( Samme skete for kessler da han mødte Joe Calzaghe ) Dog var kampen mere lige i " Medierne "
5. Bare vent, Mikkel kommer igen og han skal nok møde Andre Ward i finalen også skal i se hvor meget han kan lammetæve Andre.
6. Hvis de Mikkel Kessler og Andre Ward mødes igen så blir det i Danmark. ( Så er det ham der har klart hjemmefordel. )

Man må gerne kommentere mit synspunk, da jeg godt kan tåle at andre har deres meninger og jeg har mine.

Private !

Lige mine ord :D

Ward brugte de "ufine" tricks. og sådan er det, kessler tabte, og det må vi komme over, han vinder da bare resten af super six kampene,
så er derr ingen der tænker på den kamp her. ^_^
Member
Nov 25 2009 10:52am
Quote (xz-master @ 23 Nov 2009 20:52)
fixed

Det gir jo ingen mening det du siger..
Selvfølgelig er han ked af at han tabte, han vidste at han sagtens kunne have vundet den kamp, har var stor-favorit til at vinde, og han føler selvfølgelig at han har svigtet alle: nationen, venner, familie og selvfølgelig Sauerland. No wonder han er ked af det.

Beskidte tricks ødelægger sporten.

this.

måske fik han klø men han gav ikke op så let. Han bevarede håbet om at vinde kampen i hjertet :b
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 25 2009 11:13am
Quote (Dsynch @ Nov 25 2009 05:52pm)
this.

måske fik han klø men han gav ikke op så let. Han bevarede håbet om at vinde kampen i hjertet :b

Han gav ikke op. det var dommer og lægen der stoppede kampen vis jeg husker rigtigt??. ^_^
Member
Nov 25 2009 11:29am
Quote (bettelap @ 25 Nov 2009 18:13)
Han gav ikke op. det var dommer og lægen der stoppede kampen vis jeg husker rigtigt??. ^_^

ja rigtig, åndsvagt de gjorde det :p

men kan også forstå hvorfor de gjorde det :b
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll