Quote (Danish @ Nov 25 2009 10:05am)
1. Når man ikk føjer til de regler der er sat skal man straffes " Advalser " ( Det skete ikke for Andre Ward )
2. Når en sportsudøver " Mikkel kessler " IKKE bruger ufine metoder for at vinde alle sine kampe, må man også gerne brokke sig en del, især da der ikk blir gjort noget ved de 5 headbumps der blir givet imod kessler.
3. Når Mikkel Kessler er en fair bokser så er det klart at han kommer ud af koncentration i sin ro, da den anden bokser " Andre Ward " bruger ufine metoder så som skaller / Albuer / skulder.
4. Mikkel Kessler var favorit ja, men der sker ofte at den der er favorit begår den fejl at i sidste minutter man starter tvivler man en del også er hammeren slået.. ( Samme skete for kessler da han mødte Joe Calzaghe ) Dog var kampen mere lige i " Medierne "
5. Bare vent, Mikkel kommer igen og han skal nok møde Andre Ward i finalen også skal i se hvor meget han kan lammetæve Andre.
6. Hvis de Mikkel Kessler og Andre Ward mødes igen så blir det i Danmark. ( Så er det ham der har klart hjemmefordel. )
Man må gerne kommentere mit synspunk, da jeg godt kan tåle at andre har deres meninger og jeg har mine.
Private !
Lige mine ord

Ward brugte de "ufine" tricks. og sådan er det, kessler tabte, og det må vi komme over, han vinder da bare resten af super six kampene,
så er derr ingen der tænker på den kamp her.