d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dokumentarfilm Om Danmark > Sendes I Aften
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 9 2009 07:40am
Quote (HansDenSvans @ Fri, Oct 9 2009, 11:10am)
det lyder som om de allesammen er den samme person? hvis du har den holdning at alle indvandrere (som du jo gir udtryk for) er nogle lovbrydere, så ka det vel ik være så svært for dig at forstå at "de" blir sure på alle danskere over mohammed-tegningerne

ka nogen lægge et link ind, jeg fik ik set det ;S

Ja?
jeg kan ikk li dem
burde være overbevist

de burde ikk kunne være sure over en tegning af mohammed
da det selv kom frem de havde lavet sjov om vores tro førhen
det var der da ingen som tog hårdt i danmark?'.

De eneste indvandre som ikke laver noget de ikke må er voksne mænd
alle de unge er kommet ud i kriminelitet
Member
Gold: 490.00
Oct 9 2009 07:59am
Quote (FamousDK @ Fri, Oct 9 2009, 03:40pm)
Ja?
jeg kan ikk li dem
burde være overbevist

var alligevel noget af en generalisering.
Member
Gold: 771.00
Oct 10 2009 04:59am
Quote (FamousDK @ Fri, 9 Oct 2009, 14:40)
Ja?
jeg kan ikk li dem
burde være overbevist

racisme...?
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 10 2009 07:51am
Quote (HansDenSvans @ Sat, Oct 10 2009, 10:59am)
racisme...?

skal jeg virkelig svare på det?
Member
Gold: 10.75
Oct 10 2009 08:16am
Jeg kan godt li' at de sender i bedste sendetid, er det hvor 10 mennesker har deres TV tændt fordi der er sku ikke mange dernede som ejer et fjersyn.
Member
Gold: 617.15
Oct 10 2009 12:56pm
10% gode 90% dårlige faktum er at det er ikke os dansker det er galt med men det er dem -- de kan ikke tilpasse sig vores land de ser sku også ned på os og kalder os vantro also der sku også nogle gode imellem..- men ved du hvad de har fandme for meget magt her i denmark havde det været USA nej aldrig... faktum igen er at dem der bestemer noget her Danmark er nogle svag pisser som ikke bare kan slå hårdt nok ned og sige sådan er det bare!! havde vi som dansker flyttet til et af deres lande og forlangte så meget så ville vi sku bare blive skudt og det er sku seriøst!
Member
Gold: 776.00
Oct 10 2009 02:43pm
Altså vi har da nogle racister ingen tvivl men vil sku ik kalde danmark for et land fyldt med racister

Vil sige de der er blevet smidt ud af landet er af god grund, hvis de ik kan under ordne sig de danske regler efter vi har forsøgt at intergrere dem ( beklager mit dansk staver ik vanvittig godt) er det for helved deres egen skyld
Så vidt jeg ved er flytninge og hva der ellers måtte være kommet til danmark netop for at få en ny start på livet, kriminelitet er ik lige frem den bedste start.

Vi har begge dele altså vi har nogle fantastiske udlændinge/anden etnisk baggrund og dem har vi det jo fint med
der er så os nogle der har været "mindre gode" til at finde sig til rette og de bliver rets forfulgt selfølgelig

Og vores racister i landet, ja det så ik kun Dansker der kan være racister det er der sådan set os udlændinge der er

Men jo trist at se der er racister rundt omkring vi forhelvede alle sammen mennesker sorte såvel som hvide beklager ordvlaget hvis nogle finder "sorte" stødene

Men ja folk har det med at huske de dårlige ting frem for de gode ting, så selfølgelig bliver racisterne til 5 høns ( en fjer bliver til 5 høns, et gammelt ordsprog)

Men ja forhåbenligt kommer der en efter følger folk "gider" at se hvor tingene er set fra den anden vinkel altså hvor godt vi tager imod invandre og flytninge

Er ærlig talt forærved over det her må nok indrømme at det sætter mit blod i kog Danmark er ik racistens hovedestad tvært imod vi tager imod folk med åbne arme til et samfund bedre end de forlod

Forstår ikke hva der er gjort :S

This post was edited by bowfer on Oct 10 2009 02:50pm
Member
Gold: 776.00
Oct 10 2009 03:05pm
Nogle der ved hvor jeg kan se den "dokumentar" henne?
Member
Gold: 525.95
Oct 10 2009 06:11pm
Quote (Monze @ Thu, 8 Oct 2009, 18:10)
Hørte lige at der er en der har lavet en dokumentar om hvor racistisk Danmark er og den bliver vist i de arabiske lande i aften.

Jeg så lige et par klip af den i nyhederne nu her og det er helt utroligt som de kan fordreje tingene så det virker som om de bliver jaget vildt og smidt ud af landet til højre og venste KUN fordi de er af anden etnisk herkomst. Det skulle ikke undre mig hvis der kommer et ramaskrig i den kommende tid om hvordan alle danskere er racister :(

Hvis i har set klippet hvad synes i så om hvordan Danmark som land bliver udstillet?

Er den blevet vist
Member
Gold: 525.95
Oct 10 2009 06:13pm
Quote (ralle350 @ Fri, 9 Oct 2009, 15:59)
var alligevel noget af en generalisering.

This
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll