d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Sjov Ting Med Jsp... > Heh
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 617.15
Sep 22 2009 04:27pm
Quote (Znuggle @ Tue, Sep 22 2009, 10:04pm)
Jeg er godt klar over det er en meget udbredt måde at rakke ned på folk, men det var nu ikk hensigten, selvom jeg synes din post var tåbelig. Derimod var det at informere dig om at det er svært for folk, eller i hvert fald mig, at se hvad du skriver, så det var til dit eget bedste.

Jeg ved ikke om jeg vil "spilde" min tid på dig, men kommer jeg forbi en af dine tråde, hvor du bryder reglerne, vil jeg da klart rapportere det.

sjovt ting med det at rapportere noget jeg gør det tit når folk spammer or flamer andre uden grund får de warn? nej...

men kan ikke forstå hvad der er så svært læse det jeg skriver måske er det fordi jeg skriver meget så de svært at følge med nå ligemeget fuck det er sent skal op og træne imorgen ses I *sjove* folk
Member
Gold: 0.00
Sep 23 2009 04:12am
Quote (Znuggle @ Tue, Sep 22 2009, 11:35am)
Hvis du vil kommunikere med os, så er det en ide at sørge for vi har en chanc for at tyde dine beskeder, altså brug tegnsætning.

For det andet så vil jeg da sende en PM til en mediator hvis jeg ser et af dine tradetopics hvor du bryder reglerne samt en reference til dette topic, og så kan du forhåbentlig få noget warn :)

Jeg elsker den måde du taler på <.<

Member
Gold: 0.00
Sep 23 2009 04:13am
Quote (haloneya @ Tue, Sep 22 2009, 10:27pm)
sjovt ting med det at rapportere noget jeg gør det tit når folk spammer or flamer andre uden grund får de warn? nej...

men kan ikke forstå hvad der er så svært læse det jeg skriver måske er det fordi jeg skriver meget så de svært at følge med nå ligemeget fuck det er sent skal op og træne imorgen ses I *sjove* folk

Doh Biatch -.-

Member
Gold: 253,169.00
Sep 23 2009 04:30am
Vær du blot glad for at du ikke får warning for HVER eneste forseelse du laver. Hvis det var tilfældet ville en stor mængde af d2jsps brugere gå rundt med skyhøj warnbar hvilket i sidste ende betyder så mange begrænsninger for de pågældende brugere at de blot laver en multi og sandsynligvis også begynder at scamme og lave mere lort.

D2jsps moderators er i stort undertal (husk på at trusted/mediators ikke er ensbetydende med at de kan give warnings) så det er kun logisk at de vælger at fokusere på de slemmeste forseelser.
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 23 2009 05:04am
Quote (SKT @ Tue, Sep 22 2009, 05:24am)
Hvorfor har vi en hastighedsgrænse i Danmark? Altså man kan jo godt køre for stærkt, og det bliver sgu sjældent opdaget...

Der er en grund til at man har regler.

Mht. warn, så viser dine warns hvor godt du følger reglerne her på forum, så hvis man f.eks. gerne vil være trusted+, så er det en god idé at følge reglerne og ikke få nogle warns.

Så kan du li give indslag om mig
om at blive medi
har intet warn :X
Member
Sep 23 2009 05:44am
Quote (Monze @ Wed, Sep 23 2009, 10:30am)
Vær du blot glad for at du ikke får warning for HVER eneste forseelse du laver. Hvis det var tilfældet ville en stor mængde af d2jsps brugere gå rundt med skyhøj warnbar hvilket i sidste ende betyder så mange begrænsninger for de pågældende brugere at de blot laver en multi og sandsynligvis også begynder at scamme og lave mere lort.

D2jsps moderators er i stort undertal (husk på at trusted/mediators ikke er ensbetydende med at de kan give warnings) så det er kun logisk at de vælger at fokusere på de slemmeste forseelser.

helt enig faktisk dem jeg ser med warn er fordi de laver guber uden trustet tag og mest af alt spam
Retired Moderator
Gold: 520.00
Trader: Trusted
Sep 23 2009 05:51am
Bliver de aldrig warned? Jeg ville nødig overtræde reglerne.

Vi er ikke overalt, vi ser kun det der bliver rapporteret (eller hvis vi tilfældigvis selv er der).

Desuden hvis der ikke var 4 hours bump rule, ville chancen for at folk ville se dit topic være tæt på 0%.
Member
Sep 23 2009 05:53am
Quote (Serria @ Wed, Sep 23 2009, 11:51am)
Bliver de aldrig warned? Jeg ville nødig overtræde reglerne.

Vi er ikke overalt, vi ser kun det der bliver rapporteret (eller hvis vi tilfældigvis selv er der).

Desuden hvis der ikke var 4 hours bump rule, ville chancen for at folk ville se dit topic være tæt på 0%.

jamen hør her min ven der hvor jeg trader der bumper folk hele tiden der går ikke engang 5 sec så er ens topic på næste side...
Retired Moderator
Gold: 520.00
Trader: Trusted
Sep 23 2009 05:56am
Quote (haloneya @ Wed, 23 Sep 2009, 13:53)
jamen hør her min ven der hvor jeg trader der bumper folk hele tiden der går ikke engang 5 sec så er ens topic på næste side...

Jamen hør her min ven, hvis det ikke bliver rapporteret vil det heller ikke blive set. Hvis du tænker, hvis de gør det gør jeg det også, bliver det jo kun værre.

En anden ting er, hvis det er tydeligt at en bliver ved med at overtræde reglerne, kan man rapportere overtræderens topic links til en moderator.
Member
Sep 23 2009 05:58am
Quote (Serria @ Wed, Sep 23 2009, 11:56am)
Jamen hør her min ven, hvis det ikke bliver rapporteret vil det heller ikke blive set. Hvis du tænker, hvis de gør det gør jeg det også, bliver det jo kun værre.

En anden ting er, hvis det er tydeligt at en bliver ved med at overtræde reglerne, kan man rapportere overtræderens topic links til en moderator.

jeg startede også ud med at følge reglerne men tog jo så fucking lang tid om at sælge noget som helst... mine topics are blevet lukket mange gange.. nul warn men fuck nu det
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll