Quote (Guunba @ Mon, Sep 7 2009, 04:51pm)
Også en der ikke læste hvad der står skrevet.
Det er da lidt trælst at med så mange beskeder bag sig at I begge går fejl af posten.
Hvis I læser teksten gøres det meget klart i enden hvilken kategori af spillere jeg taler om.
Newbies.
Gjorde endda ret klart hvad effekten egentlig er.
Jeg holder klart på at du ikke bliver bedre til at skyde din modstander af at have trænet med wallhack eller spillet med aimbot.
Desuden må man så sige at du også lige gjorde dig selv dum på hvordan en wallhack egentlig fungerer, hvilket vil sige du aner faktisk ikke hvad du taler om.
Spilforståelse kommer af at kunne danne mønstre af hvad din modstander laver, og hvilke reaktioner han har på områder og spileffekter. Det kan wallhack give meget hurtigere end almindelig spilletid, fordi du kan observere hvad spillere gør når du ikke burde kunne se dem. Handler ikke om hvor bomben er placeret. Handler heller ikke engang om at vide om en står bag hjørnet.
Om noget er en indlæringsmulighed for nogen er jo bare fantastisk. Men brug af dem som du beskriver den er at snyde, og det har jeg ikke nævnt noget om.
Helt ærlig jeg grimmes over sådanne svar fra folk der er store forums brugere, da det viser at de har en "her bestemmer jeg" attitude. Så her er mit svar til jer to .|..
Har skam fint læst hvad du skriver. Og du fejler 100%.. Spilforståelse har lige netop at gøre med at læse modstanderens træk, og som sagt hjælper wh eller anden form for cheat ikke på spilforståelse i cw maps.
Det er baseret på helt andre ting, og folk som spiller på et højere plan, ved at man skifter spots i hver runde.
I og med at man skifter spots ofte, kan du ikke læse noget som helst ved at bruge cheats.
Din logik nuvel som sunshines fejler.
Du har måske ret i at du kan lære at læse modstanderen i et map som aim_map, men igen har et aim map nada at gøre med skills ej heller spilforståelse.
Og gamle claner siger intet.. SK var også stor en gang.. Spil mod dem i en 2on2 og de kan intet.
Der er stor forskel på individuelt spil, og så en 5on5.. Det burde en ohhh så pro spiller som dig selv vide..
Skal skam gerne tage en 5on5 mod dig.. Så kan du jo vise mig hvor vild du er..
Og nej, gjorde ikke mig selv "dum" .. Wallhack hjælper dig på ingen måde til at se hvordan andre spiller. Alle spiller forskelligt, og wh er derfor ubrugeligt. Deraf kommer ordet spilforståelse..
Gider ikke en gang diskutere det med dig.. Du kan tage en 5on5 eller lade være ^^ For en 5on5 er det eneste der viser om man har spilforståelse eller ej.. Enhver idiot kan spille 1on1, og forstå spillet..
e; btw så er fps og andre scripts og opsætninger en minimal del af spillet. Jeg selv spiller med 30 fps, så i følge dig, ville enhver kunne slå mig.. Derudover har jeg ingen scrips, det eneste jeg har er scroll bind..
This post was edited by Stroph on Sep 7 2009 11:08am