d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Til Alle Som Spiller Cs Og Cs Source > True Dat,
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 3,770.00
Sep 7 2009 11:07am
Quote (Guunba @ Mon, Sep 7 2009, 04:51pm)
Også en der ikke læste hvad der står skrevet.

Det er da lidt trælst at med så mange beskeder bag sig at I begge går fejl af posten.
Hvis I læser teksten gøres det meget klart i enden hvilken kategori af spillere jeg taler om.
Newbies.
Gjorde endda ret klart hvad effekten egentlig er.

Jeg holder klart på at du ikke bliver bedre til at skyde din modstander af at have trænet med wallhack eller spillet med aimbot.

Desuden må man så sige at du også lige gjorde dig selv dum på hvordan en wallhack egentlig fungerer, hvilket vil sige du aner faktisk ikke hvad du taler om.
Spilforståelse kommer af at kunne danne mønstre af hvad din modstander laver, og hvilke reaktioner han har på områder og spileffekter. Det kan wallhack give meget hurtigere end almindelig spilletid, fordi du kan observere hvad spillere gør når du ikke burde kunne se dem. Handler ikke om hvor bomben er placeret. Handler heller ikke engang om at vide om en står bag hjørnet.
Om noget er en indlæringsmulighed for nogen er jo bare fantastisk. Men brug af dem som du beskriver den er at snyde, og det har jeg ikke nævnt noget om.

Helt ærlig jeg grimmes over sådanne svar fra folk der er store forums brugere, da det viser at de har en "her bestemmer jeg" attitude. Så her er mit svar til jer to .|..

Har skam fint læst hvad du skriver. Og du fejler 100%.. Spilforståelse har lige netop at gøre med at læse modstanderens træk, og som sagt hjælper wh eller anden form for cheat ikke på spilforståelse i cw maps.
Det er baseret på helt andre ting, og folk som spiller på et højere plan, ved at man skifter spots i hver runde.
I og med at man skifter spots ofte, kan du ikke læse noget som helst ved at bruge cheats.
Din logik nuvel som sunshines fejler.
Du har måske ret i at du kan lære at læse modstanderen i et map som aim_map, men igen har et aim map nada at gøre med skills ej heller spilforståelse.

Og gamle claner siger intet.. SK var også stor en gang.. Spil mod dem i en 2on2 og de kan intet.

Der er stor forskel på individuelt spil, og så en 5on5.. Det burde en ohhh så pro spiller som dig selv vide..
Skal skam gerne tage en 5on5 mod dig.. Så kan du jo vise mig hvor vild du er..

Og nej, gjorde ikke mig selv "dum" .. Wallhack hjælper dig på ingen måde til at se hvordan andre spiller. Alle spiller forskelligt, og wh er derfor ubrugeligt. Deraf kommer ordet spilforståelse..

Gider ikke en gang diskutere det med dig.. Du kan tage en 5on5 eller lade være ^^ For en 5on5 er det eneste der viser om man har spilforståelse eller ej.. Enhver idiot kan spille 1on1, og forstå spillet..

e; btw så er fps og andre scripts og opsætninger en minimal del af spillet. Jeg selv spiller med 30 fps, så i følge dig, ville enhver kunne slå mig.. Derudover har jeg ingen scrips, det eneste jeg har er scroll bind..

This post was edited by Stroph on Sep 7 2009 11:08am
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 7 2009 11:23am
Nogen af jer som kender en Surf clan?
Member
Gold: 10.75
Sep 7 2009 11:39am
Quote (Guunba @ Mon, Sep 7 2009, 05:51pm)
Også en der ikke læste hvad der står skrevet.

Det er da lidt trælst at med så mange beskeder bag sig at I begge går fejl af posten.
Hvis I læser teksten gøres det meget klart i enden hvilken kategori af spillere jeg taler om.
Newbies.
Gjorde endda ret klart hvad effekten egentlig er.

Jeg holder klart på at du ikke bliver bedre til at skyde din modstander af at have trænet med wallhack eller spillet med aimbot.

Desuden må man så sige at du også lige gjorde dig selv dum på hvordan en wallhack egentlig fungerer, hvilket vil sige du aner faktisk ikke hvad du taler om.
Spilforståelse kommer af at kunne danne mønstre af hvad din modstander laver, og hvilke reaktioner han har på områder og spileffekter. Det kan wallhack give meget hurtigere end almindelig spilletid, fordi du kan observere hvad spillere gør når du ikke burde kunne se dem. Handler ikke om hvor bomben er placeret. Handler heller ikke engang om at vide om en står bag hjørnet.
Om noget er en indlæringsmulighed for nogen er jo bare fantastisk. Men brug af dem som du beskriver den er at snyde, og det har jeg ikke nævnt noget om.

Helt ærlig jeg grimmes over sådanne svar fra folk der er store forums brugere, da det viser at de har en "her bestemmer jeg" attitude. Så her er mit svar til jer to .|..

Det jeg siger er skam rigtig. Du ser folks reaktioner når de har plantet bomben inde på sitet B og skal til at beskytte sitet. Dette betyder at du kan lægge dine flashes samt prøve at skyde igennem og dermed få flere frags. Har skam læst hvad du har skrevet, tror du har misforstået mig. Jeg bruger heller ikke aimbot i og med det selvfølgelig ikke gør dig bedre til at lave headshots..
Retired Moderator
Gold: 520.00
Trader: Trusted
Sep 7 2009 12:01pm
Det kan godt være du får bedre kendskab til din fjendens reaktioner. Men man kunne også lære det af erfaring, hvis det er du vil have alle detaljerne, kan man også spectate.

Til privat brug kan jeg godt se fordelene, men public...
Member
Gold: 11,335.00
Sep 7 2009 12:06pm
Synes i hvert fald det ville være ultra lamt at bruge hacks, og komme med begrundelsen "Det er fordi jeg vil lære at spille".
Er muligt man bliver bedre ved at spille med hacks, man gør man sjovt nok også uden.

Det kaldes "erfaring" :)
Member
Sep 7 2009 12:09pm
Quote (Kakaomanden @ Mon, Sep 7 2009, 07:06pm)
Synes i hvert fald det ville være ultra lamt at bruge hacks, og komme med begrundelsen "Det er fordi jeg vil lære at spille".
Er muligt man bliver bedre ved at spille med hacks, man gør man sjovt nok også uden.

Det kaldes "erfaring" :)

Ja, men erfaring er et vidt begreb og det kan tage ekstremt lang tid for at man får denne 'erfaring'.
Member
Gold: 11,335.00
Sep 7 2009 12:13pm
Quote (Sunshines @ Mon, Sep 7 2009, 07:09pm)
Ja, men erfaring er et vidt begreb og det kan tage ekstremt lang tid for at man får denne 'erfaring'.

Men hacks er derimod ikke et vidt begreb, og kan næsten defineres med ordet "ulovlig" :)
Og det er der jo så en grund til :)
Member
Gold: 2.19
Sep 7 2009 12:45pm
Jah, man bliver banned fra slap 19 -_-

orgh jeg hader alle !
Member
Sep 7 2009 12:51pm
Quote (Kakaomanden @ Mon, Sep 7 2009, 07:13pm)
Men hacks er derimod ikke et vidt begreb, og kan næsten defineres med ordet "ulovlig" :)
Og det er der jo så en grund til :)

Meget muligt. Men wh er stadig et rigtig godt hjælpemiddel.
Member
Gold: 0.00
Sep 7 2009 12:55pm
Quote (Sunshines @ Mon, 7 Sep 2009, 19:51)
Meget muligt. Men wh er stadig et rigtig godt hjælpemiddel.

Syntes jeg ikke imo! -_-

Syntes det er dumt at bruge hax, og hvis man bliver opdaget med det bliver man stemplet som en noob og hvis man så endelig bliver god og sådan kender folk stadig en som en haxer,

Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll