Quote (Stroph @ Sun, Sep 6 2009, 06:44pm)
Nej du har ret.. fik 12 i årskarakter, og 12 til eksamen i engelsk. Fik faktisk slet ikke under 10 i eksamener..
En overskrift behøver ikke nødvendigvis være korrekt ? Søg på nøgne damer på youtube, og de vil have bikini eller w/e på alligevel.
Og jeg spiller stadig ikke hård over nettet. Har på ingen måde truet dig. Jeg siger bare, at det som du påstår er umuligt, er jeg et levende bevis på er forkert, hvilket der er ekstremt mange andre som oxo er.
Du kan ikke bebrejde andre at du ikke formåer det samme.
Og for at slutte det, så kan enhver se at den dreng har en form for lidelse. Vil du påstå at folk som søger til anger-management ikke har lidelser ? Godt så, så fortæl mig om det barn kunne bruge et kursus i det ?
Så langt, så godt. Vi er nået frem til, at det kunne han godt. Har man brug for et kursus, eller stabiliserings-hjælp, så har man som oftest en lidelse.
Ergo, du har fejlet igen..
Desværre dengse, jeg er alt det du drømmer om at være.. Og gider ikke diskutere det mere.. Min hund har bedre logisk sans end dig..
Drengen er sur over hans mor har lukket hans WoW-account. Videoen viser bare at mange folk er for addictede til videospil, verden over.
At du stadig prøver at spille karl-smart over et forum som dette beviser bare at du sandsynligvis sidder i en lejet bolig et eller andet sted på Lars tyndskidsmark med en nål i armen.