Quote (MischaDK @ Aug 28 2013 08:41pm)
jamen jeg har mine egne holdninger.. og danner mine egne indtryk.. jeg er ligeglad med andre ikke har samme holdning som mig men de skal da ikke komme og påstå at de har ret ? for det skal vel gå begge veje ? bare fordi jeg er i mindretal betyder det ikke at det jeg siger ikke er sandt ? når du er så klog burde du da kunne forstå det ? eller tager jeg fejl ?
måske du skulle lære ikke alle deler samme holdning som dig..
Hvis du ikke er modtagelig for andres input kan jeg virkelig ikke se hvorfor du overhovedet diskuterer.
Kun gennem inkorporering og bearbejdelse af andres holdninger/meninger kan man videreudvikle sig som reflekterende individ.
Dine holdninger og meniner er så ekstreme og entydige, og der er ikke plads til afvigelser, så folk giver på forhånd op.
Hvis du vil have nogle gode diskussioner herinde så burde du starte med selv at åbne op.
Hvis du formår dette har du også samtidigt modbevist alt hvad jeg har hævdet dig til at være herinde, så hvis det at modbevise mig skal være din motivationsfaktor så synes jeg det er helt fint.
Quote (MischaDK @ Aug 28 2013 08:16pm)
smut nu ud og ryg noget vandpibe din wannabe perker
Quote (MischaDK @ Aug 28 2013 08:19pm)
i klager hele tiden over at Dansk topic er så latterlig.. måske i skulle kigge lidt på jer selv

Quote (MischaDK @ Aug 28 2013 08:20pm)
wannabe perker.. det er sørgeligt
Du kan vel godt se den er gal, ikke?

Quote (MischaDK @ Aug 28 2013 08:58pm)
der kan i bare se

endnu en som intet har og komme med og
det er kun HANS mening der er rigtig.. sig mig så hvem er så dum og naiv

?
men du skal nok blive en behagelig lærer

NOT!
Det er mig der skal være lærer, ikke Monze.
Eller det vil sige det skal jeg så ikke, skal videreuddannes, men det er sagen uvedkommende.
This post was edited by Zinaroth on Aug 28 2013 05:31pm