d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev118192021221597Next
Closed New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Oct 9 2011 12:11pm
Quote (TheAngel @ Oct 9 2011 06:10pm)
Det sgu da max win :rofl:
Forlænget weekend!!! TROLOLOLOLOL


Nej vil gerne i skole?
Jr Admin
Posts: 18,945
Joined: Aug 11 2011
Gold: 30,641.07
Trader: Mediator
Oct 9 2011 12:11pm
Quote (KaSinKia @ Oct 9 2011 08:11pm)
Nej vil gerne i skole?

LOL
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 9 2011 12:12pm
Quote (KaSinKia @ Oct 9 2011 08:11pm)
Nej vil gerne i skole?


Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Oct 9 2011 12:13pm
Quote (TheAngel @ Oct 9 2011 06:12pm)
http://i276.photobucket.com/albums/kk4/cheesewhiskers_2008/CANt-tell-if-serious-or-trolling.jpg


Quote (Arkheios @ Oct 9 2011 06:11pm)
LOL


Jamen der er en okay dejlig tøs på mit hold? :D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 9 2011 12:15pm
Quote (KaSinKia @ Oct 9 2011 08:13pm)
Jamen der er en okay dejlig tøs på mit hold? :D


Skriv til hende...

Heej, jeg har sgu slået mig selv i hovedet med en stegepande 2 gange idag, er det muligt du kan komme forbi efter skole idag og undersøge om der er gået hul? :cry:


Det en win :thumbsup:
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Oct 9 2011 12:15pm
Quote (TheAngel @ Oct 9 2011 06:15pm)
Skriv til hende...

Heej, jeg har sgu slået mig selv i hovedet med en stegepande 2 gange idag, er det muligt du kan komme forbi efter skole idag og undersøge om der er gået hul? :cry:


Det en win :thumbsup:


Hun er til teori om mandagen.....
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Oct 9 2011 12:15pm
Quote (TheAngel @ Oct 9 2011 07:15pm)
Skriv til hende...

Heej, jeg har sgu slået mig selv i hovedet med en stegepande 2 gange idag, er det muligt du kan komme forbi efter skole idag og undersøge om der er gået hul? :cry:


Det en win :thumbsup:


Det er en Win/win situation!!
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 9 2011 12:19pm
Quote (KaSinKia @ Oct 9 2011 08:15pm)
Hun er til teori om mandagen.....


Du forstår da også at ødelægge alting -.-'
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Oct 9 2011 12:21pm
Quote (TheAngel @ Oct 9 2011 06:19pm)
Du forstår da også at ødelægge alting -.-'


Næh :D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 9 2011 12:21pm
Quote (KaSinKia @ Oct 9 2011 08:21pm)
Næh :D


Jou!
Go Back To Dansk Topic List
Prev118192021221597Next
Closed New Topic New Poll