Quote (berens @ 7 Jun 2011 16:35)
iam rdy to learn!

ps, kan ikke skype, da det er helt fucked up på min com -.-'
Hmm .. Forklare bare her, hvis det giver mening

Når du står med din "Oddset" kupon nede i kiosken, og skal til at krydse din kampe af, så er der noget som hedder "Spil System" oppe i venstre hjørne af kuponen ..
Hvis vi nu siger du vil lave system 3/5, skal du jo selvfølgelig vælge 5 kampe .. Når du vælger system 3/5 kommer der 10 forskellige kombinationer af de 5 kampe du har valgt.
Dvs hvis du ligger 10 Kr som indkud, vil den komme til at koste 100 Kr pga af du har valgt et sytem med 10 Kombinationer = 10 Kr x 10 Kombinationer = 100 Kr..
Hvis du spiller 5 kampe med fx odds 1.30 pr kamp, og kun 3 ud af de 5 kampe går op taber du penge på det..
Når jeg spiller en 3/5 spiller jeg minimum odds 2.xx pr kamp og gerne højere.. Du skal jo tænke på at ud af de 10 kombinationer kommer der 10 forskellige spil med 3 kampe pr styk (3/5) og du har jo spillet for 100 Kr..
Så lad os sige at de 3 ud af 5 sikre går op : 1.30 * 1.30 * 1.30 = 2,19 x 10 Kr = 21 Kr .. Så har du tabe 79 Kr -.-
Går de alle 5 op, får du nok ikke lille overskud, men det er ingen ting i forhold til hvis du spillede 100 Kr lige på, på de 5 kampe ..
.. LMK hvis der er noget du ikke forstår