d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Moskeer I København > Hvad Synes I?
Prev1181920212232Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 1,217.00
Jan 20 2011 06:36pm
Quote (waw @ 21 Jan 2011 02:34)
Kig under din sidste post :huh: ?

Jeg har kun set du finder på statistiker som ikke har noget med sagen at gøre?

Du mener måske ikke at bistandsmodtagere har rettigheder i DK?
Member
Gold: 7,745.83
Jan 20 2011 06:38pm
Quote (DocPhil @ Jan 21 2011 12:32am)
Ja det gør jeg da. Hvis der er bredt behov hos borgerne er det i første omgang kommunens omgave at løse problemet. Synes du det er for dyrt, så flyt til en anden kommune. Vi lever i et demokratisk samfund, hvor der skal være plads til alle.

hvis du foretrækker et sted hvor folk kan sidde og snakke lort med sig selv i sit hoved og som fører til ingenting over ting som børne institutioner er du da helt blank min ven

hva med at de tog sig sammen og gjorde nogle ordenlige ting som kunne gavne meget mere

hvis de spurgte om de skulle lave en kirke mer havde jeg sagt præcis det samme, det ik noget imod muslimer

de spilder tiden på religion som fører ingen vejne istedet for at bruge pengene og tiden hvor der er brug for dem

junkier mordere voldtægtsmænd og alverdens andet shit, men nææ nej lad os dog bruge tiden på en ligegyldig moske, ofc
Banned
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 20 2011 06:38pm
Quote (DocPhil @ 21 Jan 2011 01:36)
Jeg har kun set du finder på statistiker som ikke har noget med sagen at gøre?

Du mener måske ikke at bistandsmodtagere har rettigheder i DK?

Dem der har arbejdet for landet og ren faktisk bidrager til landet, jo self skal de have bistand og rettigheder.

Folk der bare kommer til landet og vil have det hele på en guldtalerken skal ud af landet direkte igen.

Quote (lulzz @ 21 Jan 2011 01:38)
hvis du foretrækker et sted hvor folk kan sidde og snakke lort med sig selv i sit hoved og som fører til ingenting over ting som børne institutioner er du da helt blank min ven

hva med at de tog sig sammen og gjorde nogle ordenlige ting som kunne gavne meget mere

hvis de spurgte om de skulle lave en kirke mer havde jeg sagt præcis det samme, det ik noget imod muslimer

de spilder tiden på religion som fører ingen vejne istedet for at bruge pengene og tiden hvor der er brug for dem

junkier mordere voldtægtsmænd og alverdens andet shit, men nææ nej lad os dog bruge tiden på en ligegyldig moske, ofc

Det ligesom om du kan læse mine tanker.

This.

This post was edited by waw on Jan 20 2011 06:39pm
Member
Gold: 2.00
Jan 20 2011 06:40pm
Quote (waw @ Jan 21 2011 01:32am)
Nej, de "90%" har bare været uden for en dør og ved hvordan de er & lever og forstår hvorfor islam ikke skal her til danmark da det ikke hører hjemme her.

Tror det var dig der sagde tidliger at danmark havde selv reklameret med at få nogen til danmark fordi vi manglede arbejdshændere ? ja det rigtigt, men det betyder sku ikke at de skal have moskere og alt det andet pis her i danmark, vi gjorte dem en tjenste (at give dem arbejde så de kunne få mad på bordet og have et hjem) , nu burde de give os en tjeneste (at flytte tilbag hvor de kom fra).

Jeg kan give dig en ny realistik statistik, og det er at over 50% af dem ikke engang kan lide danmark, så ja jeg undre mig over hvad fanden de laver her når man kan få en fly billet til så en billig pris nu om dage.

Alligevel har de 90% med deres fantastiske livserfaring og indsigt i hvordan det danske samfund fungerer ikke præsteret at give mig et eneste godt argument for deres påstande.

Haha, man kan ikke bare lukke folk ind når vi mangler arbejde og så smide dem ud når vi ikke mangler dem mere. De er danske statsborgere, de har ligeså meget ret til at bo her som du og jeg har.
Dermed har de altså også krav på de samme rettigheder som os. Vi kan tro på hvad vi vil, og det gælder også for dem. De vælger islam. De kan ikke bare flytte tilbage, de bor i Danmark. Det ville svare til at du skulle flytte til et andet land.

Kan udmærket forstå hvis de ikke bryder sig om Danmark. Se hvad de bliver mødt med. Had og folk der siger at de skal tage hjem. Men det ændrer ikke på at Danmark er et land der giver dem muligheden for at have et godt liv i et velfungerende samfund - noget de ikke kan se frem til i deres hjemland.
Member
Gold: 12,213.40
Jan 20 2011 06:42pm
Hey guys,

Jeg synes det på tide at lukke og slukke det her topic.

Der sidder altså også danske muslimere og udlændinge og læser det og jeg synes det er mindre brutalt at føre sådan et topic her, hvor alle kan læse om det :)

Før tankerne ind bag jeres hoved og brug pm funktionen i stedet.

Bare fordi nogle ikke kan lide udlændinge, så synes jeg ikke de skal svines til i sådan en grad. (nej siger ikke jeg elsker udlændinge)

Men nogle af dem udføre sgu et godt stykke arbejde og fortjener respekt,
Member
Gold: 7,745.83
Jan 20 2011 06:42pm
Quote (waw @ Jan 21 2011 12:38am)
Dem der har arbejdet for landet og ren faktisk bidrager til landet, jo self skal de have bistand og rettigheder.

Folk der bare kommer til landet og vil have det hele på en guldtalerken skal ud af landet direkte igen.

Det ligesom om du kan læse mine tanker.

This.

det er simpel logik, de 2 tosser her må være dybt religiøse og hjernevasket

jeg smutter fra den her topic, gl med jeres moske, syntes i skulle ligge hus til indtil videre, så kan de komme og bede hjemme hos jer
Banned
Jan 20 2011 06:43pm
Quote (Molle_fkk @ 21 Jan 2011 01:40)
Alligevel har de 90% med deres fantastiske livserfaring og indsigt i hvordan det danske samfund fungerer ikke præsteret at give mig et eneste godt argument for deres påstande.

Haha, man kan ikke bare lukke folk ind når vi mangler arbejde og så smide dem ud når vi ikke mangler dem mere. De er danske statsborgere, de har ligeså meget ret til at bo her som du og jeg har.
Dermed har de altså også krav på de samme rettigheder som os. Vi kan tro på hvad vi vil, og det gælder også for dem. De vælger islam. De kan ikke bare flytte tilbage, de bor i Danmark. Det ville svare til at du skulle flytte til et andet land.

Kan udmærket forstå hvis de ikke bryder sig om Danmark. Se hvad de bliver mødt med. Had og folk der siger at de skal tage hjem. Men det ændrer ikke på at Danmark er et land der giver dem muligheden for at have et godt liv i et velfungerende samfund - noget de ikke kan se frem til i deres hjemland.

Nej, for det var ikke mig der valgte at rejse til et andet land for at få arbejde.

Og hvis jeg gjorte, ville jeg ikke spørge om de ville byg en kirke.
Member
Gold: 2.00
Jan 20 2011 06:44pm
Quote (lulzz @ Jan 21 2011 01:42am)
det er simpel logik, de 2 tosser her må være dybt religiøse og hjernevasket

jeg smutter fra den her topic, gl med jeres moske, syntes i skulle ligge hus til indtil videre, så kan de komme og bede hjemme hos jer

Er agnostiker, og tror ikke på noget som helst der står i bibelen, koranen, toraen eller nogen anden hellig bog.

Quote (waw @ Jan 21 2011 01:43am)
Nej, for det var ikke mig der valgte at rejse til et andet land for at få arbejde.

Og hvis jeg gjorte, ville jeg ikke spørge om de ville byg en kirke.

Meget muligt, men de er danske statsborgere. Det er du også. De har boet i Danmark siden før du blev født, og du går ud fra de bare kan skride?

This post was edited by Molle_fkk on Jan 20 2011 06:45pm
Member
Gold: 1,217.00
Jan 20 2011 06:44pm
Quote (waw @ 21 Jan 2011 02:38)

Ja, men sådan er vores samfund også skruet sammen nu, hvad har det med en moske at gøre?

Quote (lulzz @ 21 Jan 2011 02:38)

Jeg tror du er for fjern til at redde. Du har ikke bestilt andet end at svine forskellige gruppe af mennesker til, hvis du ikke er gammel nok til at komme med fornuftige argumenter for din sag, så må du meeeeeeeeget gerne holde dig herfra (:
Banned
Jan 20 2011 06:46pm
Quote (DocPhil @ 21 Jan 2011 01:44)
Ja, men sådan er vores samfund også skruet sammen nu, hvad har det med en moske at gøre?

Hvad er det du snakker om?

Hvad er det du ikke kan forstå? skal jeg helt seriøst bruge caps før du forstår det ? :
VORES LAND REKLAMERET TIL ANDRE LANDE AT VI GODT KUNNE BRUGE NOGEN FLERE ARBEJDSHÆNDERE, HVAD HAR DET LIGE PRÆCIS MED EN MOSKE AT GØRE ?
Go Back To Dansk Topic List
Prev1181920212232Next
Add Reply New Topic New Poll