Quote (waw @ Jan 21 2011 01:32am)
Nej, de "90%" har bare været uden for en dør og ved hvordan de er & lever og forstår hvorfor islam ikke skal her til danmark da det ikke hører hjemme her.
Tror det var dig der sagde tidliger at danmark havde selv reklameret med at få nogen til danmark fordi vi manglede arbejdshændere ? ja det rigtigt, men det betyder sku ikke at de skal have moskere og alt det andet pis her i danmark, vi gjorte dem en tjenste (at give dem arbejde så de kunne få mad på bordet og have et hjem) , nu burde de give os en tjeneste (at flytte tilbag hvor de kom fra).
Jeg kan give dig en ny realistik statistik, og det er at over 50% af dem ikke engang kan lide danmark, så ja jeg undre mig over hvad fanden de laver her når man kan få en fly billet til så en billig pris nu om dage.
Alligevel har de 90% med deres fantastiske livserfaring og indsigt i hvordan det danske samfund fungerer ikke præsteret at give mig et eneste godt argument for deres påstande.
Haha, man kan ikke bare lukke folk ind når vi mangler arbejde og så smide dem ud når vi ikke mangler dem mere. De er danske statsborgere, de har ligeså meget ret til at bo her som du og jeg har.
Dermed har de altså også krav på de samme rettigheder som os. Vi kan tro på hvad vi vil, og det gælder også for dem. De vælger islam. De kan ikke bare flytte tilbage, de bor i Danmark. Det ville svare til at du skulle flytte til et andet land.
Kan udmærket forstå hvis de ikke bryder sig om Danmark. Se hvad de bliver mødt med. Had og folk der siger at de skal tage hjem. Men det ændrer ikke på at Danmark er et land der giver dem muligheden for at have et godt liv i et velfungerende samfund - noget de ikke kan se frem til i deres hjemland.