d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Trænings Chat
Prev1182183184185186195Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 9 2014 09:36am
Quote (BackInBusiness @ 9 May 2014 00:24)
Ja okay, har bare kørt mit program rimelig længe (6 måneder), og har hørt at man helst skal skifte det engang imellem fordi ens muskler bliver van til øvelserne?
Kører allerede en underskudsdiæt, men det er vel en fordel at dyrke cardio, da det skulle forhøje stofskiftet og derved øge min fedtforbrænding.

Er 6 måneder lang tid xD?
Og nej det er lige omvendt, at skifte program forhindre faktisk gains.
Du kan sagenst ændre øvelser i dit nuværende program for at spice det op til nye forhindringer, og tilføje forskellige drop/burn/super sets. men dine ryg,ben,skuldre & bryst dage eller whatever burde forblive det samme.

"Kører allerede en underskudsdiæt, men det er vel en fordel at dyrke cardio, da det skulle forhøje stofskiftet og derved øge min fedtforbrænding."

Hvad er det du tror cardio gør?, styrke træning 5 gange om ugen plus at spille bold 2 gange om ugen er ikke nok aktivitet eller hvad?

Og nej ville faktisk forslå at du tog tid til at recover.
det ville være det samme som at sige fordi du trykket speederen mere i bund men med mindre benzin i tanken at den ville kunne køre længere end normalt, der ingen logik i det.
Du kører på underskud og forventer kroppen skal kunne følge med? ^^
Hvis du kører på underskud burde du fokusere på at bi-beholde hvad du har mens du falder i fedt %.

Med mindre du lyver omkring at du virkelig styrketræner 5 gange om ugen + spiller fodbold 2 gange om ugen ville der ingen grund være til at starte med noget "cardio" for at falde i fedt % når du allerede er i kalorie underskud.

Quote (Lot2 @ 9 May 2014 15:40)
Du gør det rigtige med at dyrker cardio; det er uhyrligt sundt for din krop og, som du selv siger, øger yderligere forbrændingen.

Ja det er uhyrligt sundt at overtræne sin krop på kalorie underskud xDDDDDDDDDD
hav det sjovt med tab af musklemassen , lolololol
fuck det om vi kun har hældt 10 liter benzin på bilen i sted for fuldtank, bare speederen i bund så skal den nok kører længere ikke ? du så snot dum det sindsygt xD

This post was edited by waw on May 9 2014 09:45am
Member
Gold: 2,589.10
May 9 2014 11:39am
Quote (waw @ May 9 2014 04:36pm)
Du kan sagenst ændre øvelser i dit nuværende program for at spice det op til nye forhindringer, og tilføje forskellige drop/burn/super sets. men dine ryg,ben,skuldre & bryst dage eller whatever burde forblive det samme.

"Kører allerede en underskudsdiæt, men det er vel en fordel at dyrke cardio, da det skulle forhøje stofskiftet og derved øge min fedtforbrænding."

Hvad er det du tror cardio gør?, styrke træning 5 gange om ugen plus at spille bold 2 gange om ugen er ikke nok aktivitet eller hvad?

det ville være det samme som at sige fordi du trykket speederen mere i bund men med mindre benzin i tanken at den ville kunne køre længere end normalt, der ingen logik i det.
Hvis du kører på underskud burde du fokusere på at bi-beholde hvad du har mens du falder i fedt %.

Med mindre du lyver omkring at du virkelig styrketræner 5 gange om ugen + spiller fodbold 2 gange om ugen ville der ingen grund være til at starte med noget "cardio" for at falde i fedt % når du allerede er i kalorie underskud.

fuck det om vi kun har hældt 10 liter benzin på bilen i sted for fuldtank, bare speederen i bund så skal den nok kører længere ikke ? du så snot dum det sindsygt xD

Du for dum at høre på som altid..
cardio øger din restituation og han kører bcaa. ergo skulle der ikke ryge noget muskelmasse næsten. pls stop joking

This post was edited by Marquina on May 9 2014 11:40am
Member
May 9 2014 11:40am
Quote (BackInBusiness @ May 9 2014 03:54pm)
Har også købt BCAA og glutamin da jeg helst ikke vil miste for meget muskelmasse (og det er ikke fordi jeg er specielt stor), i hvilke mængder skal man tage det og på hvilke tidspunkter?

5 g morgen 5 g pre 5 game intra 5 gram post :)
Member
Gold: 199.00
May 9 2014 12:12pm
Er der nogle af jer der kører med kostplaner?
Jeg har lige købt en hos Nobell fitness, og det kommer til at spille max.

Member
Gold: 4,234.00
May 10 2014 07:01am
Quote (waw @ May 9 2014 03:36pm)

Han skal netop øge kalorieindtaget, hvis han laver mere. Der er ingen tvivl om at det er sundere for din krop at man øger forbrændingen, i stedet for at sulte sig selv.
Member
Gold: 4,234.00
May 11 2014 04:35am
Quote (mussen75 @ May 9 2014 06:12pm)

Har aldrig set pointen i at købe en kostplan tbh.
Banned
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 11 2014 05:38am
Quote (mussen75 @ 9 May 2014 20:12)

Pris?
Member
May 11 2014 01:25pm
Quote (mussen75 @ May 9 2014 07:12pm)

vil aldrig bruge nogle $$$ hos den idiot, han fatter intet, han er i thailand og fyrer krudt LOL, hans form er elendig i chest, ren maskiner primært, han snakker for meget og ved intet, han har ingen uddannelse, spild af penge imo.. vil du ha kostplan er det nemt, 300g kød 200g grønt 200g ris/pasta for gain gg.
Member
Gold: 199.00
May 11 2014 01:26pm
Quote (waw @ May 11 2014 12:38pm)
Pris?

749 .-

Quote (Marquina @ May 11 2014 08:25pm)
vil aldrig bruge nogle  $$$ hos den idiot, han fatter intet, han er i thailand og fyrer krudt LOL, hans form er elendig i chest, ren maskiner primært, han snakker for meget og ved intet, han har ingen uddannelse, spild af penge imo.. vil du ha kostplan er det nemt, 300g kød 200g grønt 200g ris/pasta for gain gg.

Jeg har hørt meget godt omkring ham, så derfor har jeg valgt at give det en chance?
Nogle vil ikke bruge penge på sådan noget og tror de kan selv. Jeg tror bare ikke det virker hvis man ikke får professionel hjælp.

This post was edited by mussen75 on May 11 2014 01:26pm
Member
May 11 2014 01:34pm
Quote (mussen75 @ May 11 2014 08:26pm)
749 .-

Jeg har hørt meget godt omkring ham, så derfor har jeg valgt at give det en chance?
Nogle vil ikke bruge penge på sådan noget og tror de kan selv. Jeg tror bare ikke det virker hvis man ikke får professionel hjælp.

well, jeg vil hellere have en personlig træner som har uddannelse og erfaring, begynder selv hos en snart en kvinde, alle hendes atleter får top3 ihvertfald dem som stiller op og hun er dygtig :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1182183184185186195Next
Add Reply New Topic New Poll