Quote (BackInBusiness @ 9 May 2014 00:24)
Ja okay, har bare kørt mit program rimelig længe (6 måneder), og har hørt at man helst skal skifte det engang imellem fordi ens muskler bliver van til øvelserne?
Kører allerede en underskudsdiæt, men det er vel en fordel at dyrke cardio, da det skulle forhøje stofskiftet og derved øge min fedtforbrænding.
Er 6 måneder lang tid xD?
Og nej det er lige omvendt, at skifte program forhindre faktisk gains.
Du kan sagenst ændre øvelser i dit nuværende program for at spice det op til nye forhindringer, og tilføje forskellige drop/burn/super sets. men dine ryg,ben,skuldre & bryst dage eller whatever burde forblive det samme.
"Kører allerede en underskudsdiæt, men det er vel en fordel at dyrke cardio, da det skulle forhøje stofskiftet og derved øge min fedtforbrænding."
Hvad er det du tror cardio gør?, styrke træning 5 gange om ugen plus at spille bold 2 gange om ugen er ikke nok aktivitet eller hvad?
Og nej ville faktisk forslå at du tog tid til at recover.
det ville være det samme som at sige fordi du trykket speederen mere i bund men med mindre benzin i tanken at den ville kunne køre længere end normalt, der ingen logik i det.
Du kører på underskud og forventer kroppen skal kunne følge med? ^^
Hvis du kører på underskud burde du fokusere på at bi-beholde hvad du har mens du falder i fedt %.
Med mindre du lyver omkring at du virkelig styrketræner 5 gange om ugen + spiller fodbold 2 gange om ugen ville der ingen grund være til at starte med noget "cardio" for at falde i fedt % når du allerede er i kalorie underskud.
Quote (Lot2 @ 9 May 2014 15:40)
Du gør det rigtige med at dyrker cardio; det er uhyrligt sundt for din krop og, som du selv siger, øger yderligere forbrændingen.
Ja det er uhyrligt sundt at overtræne sin krop på kalorie underskud xDDDDDDDDDD
hav det sjovt med tab af musklemassen , lolololol
fuck det om vi kun har hældt 10 liter benzin på bilen i sted for fuldtank, bare speederen i bund så skal den nok kører længere ikke ? du så snot dum det sindsygt xD
This post was edited by waw on May 9 2014 09:45am