d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev11718192021167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 1 2012 03:30am
Stødte lige på den her, kunne nok være brugbare for mange D3 gamer: http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=15&tid=679819
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jun 1 2012 04:35am
Quote (morzak88 @ May 30 2012 08:39pm)
Er der nogen der ved hvor det er bedst at farme gold?
nogen bosser giver jo mere end andre osv.

hvilken boss/quest giver mest gold at klare?


Pony lvl hell, med GF kan give 100k+ pr run, som tager 3-6 min at cleare. Det er hvad jeg har fået at vide så prøver det selv :-)
Member
Posts: 1,294
Joined: May 29 2010
Gold: 1.95
Jun 1 2012 04:49am
ha

This post was edited by morzak88 on Jun 1 2012 04:50am
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 1 2012 07:18am
Hvordan tager jeg billed inde på Diablo 3?

Den vil ikke når jeg laver Print Screen o_o?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 1 2012 07:22am
Quote (PoD_Clan @ Jun 1 2012 03:18pm)
Hvordan tager jeg billed inde på Diablo 3?

Den vil ikke når jeg laver Print Screen o_o?


Options
Video
vælg fullscreen window
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 1 2012 07:23am
Quote (TheAngel @ 1 Jun 2012 15:22)
Options
Video
vælg fullscreen window


Hmm nej da? ^^

Du trykker blot Prt Sc, også kommer dit Print Screen i Diablo III folder, som burde ligger i din dokument mappe ^^
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 1 2012 07:24am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 1 2012 03:23pm)
Hmm nej da? ^^

Du trykker blot Prt Sc, også kommer dit Print Screen i Diablo III folder, som burde ligger i din dokument mappe ^^


Det hurtigere på den der måde, hvis man tit laver screenshots :)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 1 2012 07:25am
Quote (TheAngel @ 1 Jun 2012 15:24)
Det hurtigere på den der måde, hvis man tit laver screenshots :)


Mhm <_< :P
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 1 2012 07:28am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 1 2012 03:25pm)
Mhm  <_< :P


woot jeg har 59 screenshots i den mappe xD
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 1 2012 07:29am
Quote (TheAngel @ 1 Jun 2012 15:28)
woot jeg har 59 screenshots i den mappe xD


:bonk:
Go Back To Dansk Topic List
Prev11718192021167Next
Add Reply New Topic New Poll