☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev
1
17
18
19
20
21
167
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 37624
Replies: 1667
Track Topic
SIT_nTakeNotes
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#181
Jun 1 2012 03:30am
Stødte lige på den her, kunne nok være brugbare for mange D3 gamer:
http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=15&tid=679819
JVL
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold
:
2,300.00
#182
Jun 1 2012 04:35am
Quote (morzak88 @ May 30 2012 08:39pm)
Er der nogen der ved hvor det er bedst at farme gold?
nogen bosser giver jo mere end andre osv.
hvilken boss/quest giver mest gold at klare?
Pony lvl hell, med GF kan give 100k+ pr run, som tager 3-6 min at cleare. Det er hvad jeg har fået at vide så prøver det selv :-)
morzak88
Member
Posts: 1,294
Joined: May 29 2010
Gold
:
1.95
#183
Jun 1 2012 04:49am
ha
This post was edited by morzak88 on Jun 1 2012 04:50am
PoD_Clan
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#184
Jun 1 2012 07:18am
Hvordan tager jeg billed inde på Diablo 3?
Den vil ikke når jeg laver Print Screen o_o?
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#185
Jun 1 2012 07:22am
Quote (PoD_Clan @ Jun 1 2012 03:18pm)
Hvordan tager jeg billed inde på Diablo 3?
Den vil ikke når jeg laver Print Screen o_o?
Options
Video
vælg fullscreen window
SIT_nTakeNotes
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#186
Jun 1 2012 07:23am
Quote (TheAngel @ 1 Jun 2012 15:22)
Options
Video
vælg fullscreen window
Hmm nej da? ^^
Du trykker blot Prt Sc, også kommer dit Print Screen i Diablo III folder, som burde ligger i din dokument mappe ^^
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#187
Jun 1 2012 07:24am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 1 2012 03:23pm)
Hmm nej da? ^^
Du trykker blot Prt Sc, også kommer dit Print Screen i Diablo III folder, som burde ligger i din dokument mappe ^^
Det hurtigere på den der måde, hvis man tit laver screenshots
SIT_nTakeNotes
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#188
Jun 1 2012 07:25am
Quote (TheAngel @ 1 Jun 2012 15:24)
Det hurtigere på den der måde, hvis man tit laver screenshots
Mhm
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#189
Jun 1 2012 07:28am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 1 2012 03:25pm)
Mhm
woot jeg har 59 screenshots i den mappe xD
SIT_nTakeNotes
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#190
Jun 1 2012 07:29am
Quote (TheAngel @ 1 Jun 2012 15:28)
woot jeg har 59 screenshots i den mappe xD
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
17
18
19
20
21
167
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact