d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev117181920211597Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 9 2011 12:02pm
Quote (KaSinKia @ Oct 9 2011 08:01pm)
Og ja fordi så har jeg slet ikke ondt i morgen vel? :D


Well, ehm.. Det klare vi i morgen så? :unsure:
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Oct 9 2011 12:04pm
Quote (TheAngel @ Oct 9 2011 06:02pm)
Well, ehm.. Det klare vi i morgen så? :unsure:


2 piller og stegepanden i baghovedet?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 9 2011 12:05pm
Quote (KaSinKia @ Oct 9 2011 08:04pm)
2 piller og stegepanden i baghovedet?


Oh, ja den kunne virke :lol:
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Oct 9 2011 12:06pm
Quote (TheAngel @ Oct 9 2011 06:05pm)
Oh, ja den kunne virke :lol:


Fordi så render jeg jo heller ikke rundt med 2 buler i hovedet og det ligner jeg har fået en ordenlig gang tæsk?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 9 2011 12:06pm
Quote (KaSinKia @ Oct 9 2011 08:06pm)
Fordi så render jeg jo heller ikke rundt med 2 buler i hovedet og det ligner jeg har fået en ordenlig gang tæsk?


Well, er det ikke bedre at prale af du har fået tæsk, end at du har slået dig selv med en stegepande 2 gange? :mellow:
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Oct 9 2011 12:07pm
Quote (TheAngel @ Oct 9 2011 06:06pm)
Well, er det ikke bedre at prale af du har fået tæsk, end at du har slået dig selv med en stegepande 2 gange? :mellow:


"hej Jørn jeg har fået tæsk så jeg kan ikke lave noget i skolen idag" ja den lyder jo rigtig god
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
Oct 9 2011 12:08pm
Hej.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 9 2011 12:08pm
Quote (KaSinKia @ Oct 9 2011 08:07pm)
"hej Jørn jeg har fået tæsk så jeg kan ikke lave noget i skolen idag" ja den lyder jo rigtig god


Vend den om og sig

*Hej Jørn.. Jeg har sgu slået mig selv 2 gange med en stegepande, for at kunne sove.. Så jeg kommer sgu ikke lige i skole idag*

Den er en win :thumbsup:
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Oct 9 2011 12:09pm
Quote (TheAngel @ Oct 9 2011 06:08pm)
Vend den om og sig

*Hej Jørn.. Jeg har sgu slået mig selv 2 gange med en stegepande, for at kunne sove.. Så jeg kommer sgu ikke lige i skole idag*

Den er en win :thumbsup:


"Sune hvorfor har du slået dig selv istedet for at tage en sovepille?" "Jamen Jørn jeg har sådan en retard mate på D2Jsp som sagde stegepanden var den bedste og hurtigste måde" "Okay Sune bare iorden få så sovet lidt mere og kom i skole i morgen"
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 9 2011 12:10pm
Quote (KaSinKia @ Oct 9 2011 08:09pm)
"Sune hvorfor har du slået dig selv istedet for at tage en sovepille?" "Jamen Jørn jeg har sådan en retard mate på D2Jsp som sagde stegepanden var den bedste og hurtigste måde" "Okay Sune bare iorden få så sovet lidt mere og kom i skole i morgen"


Det sgu da max win :rofl:
Forlænget weekend!!! TROLOLOLOLOL
Go Back To Dansk Topic List
Prev117181920211597Next
Closed New Topic New Poll